Aikana, jolloin kakkosaitojen sivuutuksia ei laskettu.Kyllä olisi Tamin lanseeraamalle systeemin luomalle edulle nyt käyttöä!!!! Take my Word!!!!
Ja mitalikahvit voisi nauttia Tamin luona.Eikö tämän voisi varastaa Turun torille, kuten Ståhlin kohdalla. Wilmahan Turussa asuu kuitenkin.
Kyllä.Mun mielestä se et lasketaan rimaa ja aletaan hyppäämään uudestaan laskisi tunnelmaa. Mitä jos kumpikaan eivät olisi menneet siitä yli? Lasketaan rimaa vieläkin enemmän? Sit toinen voittaa kun ylittää jonkun 450, kun toiselta on mehut loppu - sekö ois hieno lopetus?
Mulle on ihan sama kuka voittaa. Onhan Warholm lajin kaikkien aikojen kuningas, vaikka yllätysmestari McMaster olisi ollut todella kaunis loppu. Hieno yllätys häneltä.@Yön Kärppä on varmaan tyytyväinen
Onko tuo Warholmkin jostain Huippuvuorilta?Ittee ei varsinaisesti haittaa että norjalainen voittaa jonkin trinidad tobagon tai neitsytsaarien juoksijan.
Googleta Edwin Moses ja julista faktojasi sen jälkeen taas.Tämä on kolmas kulta Warholmille tässä lajissa, taitaa olla lajin kaikkien aikojen kovin seppä, vaikka viime vuonna floppasi pahasti MM-kisoissa.
Vetääkö noi norjalaiset juoksijatkin astmalääkettä? Nyt illalla kulta, hopea ja pronssi tunnin sisään.
Minä kävelenkin aina seiväs kädessä. Pieni seiväs, mutta seiväs kuitenkin.Kyllä.
Vaihtoehtoisesti ratakierros seiväs kädessä monosmatti-tyyliin.
Kyllä. Kyseessähän on aitajuoksu. Miksi noteerata silloin niitä, jotka eivät aitoja edes ylitä.Totta kai, mutta mitä väliä sillä on? McMaster oli aitajuoksijoista paras, eihän tota aitojen ohittelijaa tässä kisassa noteerattu.
Norjan kieli on ruman kuuloista.Vittu Norja on ärsyttävän täydellinen urheilumaa. Urheilijat voittaa joka vitun kisassa, ovat kaikki alle kolmekymppisiä ja vielä kaiken lisäksi helvetin hyvännäköisiä. Vittu.
Minä googletin Edvin Laineen, haittaax se?Googleta Edwin Moses ja julista faktojasi sen jälkeen taas.
Negative. Bergenin pohjoispuolelta näyttäisi olevan.Onko tuo Warholmkin jostain Huippuvuorilta?
Ei riittänyt motivaatio aitajuoksuun enää edes näissä kisoissa, vaan lähti jotain ihan omaa aitojen ohijuoksua harrastamaan. Hyvää mainosta!Warholm aivan ylivoimainen.
Saapa nähdä, kuinka pitkään motivaatio pysyy yllä. Kaikki voitettu ja saavutettu. Hieno urheilija!
Olisiko norjalainen urheilija muka menestynyt tai voittanut joskus huijaamalla? En usko, aika epätodennäköinen ja ennenkuulumaton skenaario!Vetääkö noi norjalaiset juoksijatkin astmalääkettä? Nyt illalla kulta, hopea ja pronssi tunnin sisään.