Täällä palstalla harvoin kestää pää.Miten mä oon aina luullu, että tää Katie Moon olis Austraaliasta, eikä Yhdysvalloista? Onko sillä joku sukunimikaima yleisurheilun huipulla?
Jännällä fiiliksellä seuraan tätä seiväsfinaalia. Yleisellä tasolla Murtoon kyllä riittää luotto, mutta toisaalta eihän suomalaisilla kestä ikinä näissä karkeloissa pää...
Ei niitä, naisiakin piirissä. Kaipaisi kuitenkin selostajaa.Tuleeko seiväsvitsejä solkenaan?
Ei, olisi limbonnut.Saga Andersson olisi saattanut pudottaa tuon..
Kyllä Murron tilanteessa varmuudella se pää on juurikin se vahvin elementti, jota todistaa myös edellinen arvokisavoitto.Miten mä oon aina luullu, että tää Katie Moon olis Austraaliasta, eikä Yhdysvalloista? Onko sillä joku sukunimikaima yleisurheilun huipulla?
Jännällä fiiliksellä seuraan tätä seiväsfinaalia. Yleisellä tasolla Murtoon kyllä riittää luotto, mutta toisaalta eihän suomalaisilla kestä ikinä näissä karkeloissa pää...
Ei voittanut edes Kalevan kisoissa. Nuff said.Mäkelällä ei vaan lähtenyt. Eikä ihme tämän kesän tulostasoon peilaten.
Ei, olisi limbonnut.
Salminen on käynyt kyllä vuosien saatossa kalliiksi veronmaksajille.
Grillattavaa alkaisi jo kertymään, missä viipyy grillausakti?Nämä tulokset ovat kuin bensaa Petran grilliin