Mä voin lähtee ens kesän kisoihin Viivin ”henkiseksi” valmentajaksi Pariisiin. Ilmaiseksi.Paljon näiden valmentajien roudaamiset Unkariin maksaa?
Mä voin lähtee ens kesän kisoihin Viivin ”henkiseksi” valmentajaksi Pariisiin. Ilmaiseksi.Paljon näiden valmentajien roudaamiset Unkariin maksaa?
Sillä on aika omanlaatuinen tekniikka. Hyppää kyssässä asennossa ilmaan, ja sitten ikäänkuin jaloilla pumppaa itsensä riman yli.Oho, näytti aluksi ettei Harrisonilla lähde, mutta nätisti meni yli.
HUAH. Yks ei osaa ajaa partaansa ja toinen leikkii gangstaa,Mä taas ihailen Barshimin laseja.
Taisi olla kuitenkin Jani Sievisen uimalasit.Tais olla Anu Niemisen ilmastointi.
Sopupeliä veikkaan minä. Ovat taas sopineet keskenään jakavansa kultamitalin.Taisi olla vain alkukankeutta Tamberilta ja Barshimilta. Nyt menee hyvin.
Jo Vain.Harrisonin etunimi on hieno, JuVaughn.
Samaa katsoin, että ei ole hänellä samaa tekniikkaa kuin Tokion olympiavoittajilla. Ei sillä, hyvin hän hyppää. Toivottavasti haastaa hyvin nuo kultakaverukset.Sillä on aika omanlaatuinen tekniikka. Hyppää kyssässä asennossa ilmaan, ja sitten ikäänkuin jaloilla pumppaa itsensä riman yli.
Sairaan nopeetMä taas ihailen Barshimin laseja.
Tamberi ja identtinen sarja sydänfrendinsä kanssa. Melkoinen duo kyllä.
Eikös nää ollu Sydneyssä? Muovipussi ja ilmastointi oli Ateenassa molemmat.Taisi olla kuitenkin Jani Sievisen uimalasit.
Ne on kai pariskunta.
Talk to the hand.Saksalaisen käsi puhuu!
- PikkuSporde
Pitäisikö tarkistaa lääkitys?
Kuka on ollut tämän illan ihanista kaikista ihanin?Ihana nainen tämä Allman.
Tarja Halonen.Kuka on ollut tämän illan ihanista kaikista ihanin?
KAtso Kesätyttöäänestys!!Kuka on ollut tämän illan ihanista kaikista ihanin?
@jokumuu?KAtso Kesätyttöäänestys!!
Äänestys on vielä hetken aikaa auki, tällä hetkellä Viivi Lehikoinen. Lieneeköhän hän sinkku?Kuka on ollut tämän illan ihanista kaikista ihanin?