Yön Kärppä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Seuraavassa erässä on norjalainen, Solbu. Ja hän ei lähtökohtaisesti ole jatkoon menossa, mutta antaa urheilun näyttää.
Veli Venäläinen lapselle nimeksi, jos sukunimi on Venäläinen. Olisi aika häijy temppu kyllä ehkä.Mitenkäs Venäläinen?
Mikäs tämä on?Nauravat hotellihuoneissaan siitä, miten koijasivat IAFF:ää päästämään Warholmin juoksemaan finaalia.
Nyt mun on pakko korjata, koska näen tuon jo toisen kerran tänään. IAAF eli nykyisin WA.Nauravat hotellihuoneissaan siitä, miten koijasivat IAFF:ää päästämään Warholmin juoksemaan finaalia.
Kansainvälinen palomiesten liitto.Mikäs tämä on?
Tarkoitin IAAF:ää. IAFF olisi The International Association of Fire Fighters. Mutta ovathan norjalaiset koijanneet niitäkin.Mikäs tämä on?
Tuskin pääsee. Kyseessä vielä nuori kaveri, hänellä luvassa ihan ok tulevaisuus. Ei asiaa MM-kisoissa mitaleille, mutta voi tuoda Norjalle EM-mitaleita tulevaisuudessa.Tuo norski oli ihan turisti jo Espoon kisoissakin. Ei voi päästä jatkoon.
Eipä taida Norjassa muita tulipalojakaan olla kuin sähköautoihin liittyviä.Tarkoitin IAAF:ää. IAFF olisi The International Association of Fire Fighters. Mutta ovathan norjalaiset koijanneet niitäkin.
Mä taisin kirjoittaa sen ekan.Nyt mun on pakko korjata, koska näen tuon jo toisen kerran tänään. IAAF eli nykyisin WA.
Spoiler: Command and Conquer: Tiberium Sunissa oli kanssa Hassan. Sen kohtalo oli sitten kurkun leikkaaminen auki.Taas yksi Hassan kentälle, toivottavasti hän ei kaadu.
Oli muuten Rotichilta todella heikko suoritus. Jäi jälkeen ja kirivaihdetta ei löytynyt. Taktisesti todella typerä juoksu häneltä.Rotich jää alkueriin!
Vähän kyllä tekee säröä norjalaisten menestysbrändiin.Norjalainen häpäisee kansakuntansa. Paikallinen Petra Manner grillaa tuhkaksi tuollaisen.
Söi varmaan suomalaisten kattilasta.Norjalaiselta jäänyt aamupuuro välistä?