En mä osaa lukea.Kunto Sumiaine siinä melestäni luki. Ja google toki tietää kertoa, että Sumiaisten kunto on suomalainen kestävyysurheiluseura.
En mä osaa lukea.Kunto Sumiaine siinä melestäni luki. Ja google toki tietää kertoa, että Sumiaisten kunto on suomalainen kestävyysurheiluseura.
Swoboda pääsi finaaliin!
Hyvä!Swoboda pääsi finaaliin!
Kaikki yhdysvaltalaiset päässeet naisten seiväshypyn finaaliin.
Sitä äijää kelpasi katsella.Lars Riedeliä tämä finaali kaipaa. Tuota vakavakstseista metsuria Tirolin metsistä
Finaalissa on siis 330 miljoonaa yhdysvaltalaista.Kaikki yhdysvaltalaiset päässeet naisten seiväshypyn finaaliin.
Jerez 1997 oli se.Oliko muuten F1 Estoril ku 3 ekaa ajoi aika-ajoissa tuhannesosalleen saman ajan
Miten sulla aikoinaan meni suurmäki? Itse jäin kummulle.Finaalissa on siis 330 miljoonaa yhdysvaltalaista.
Onkohan joku edes yhtä huono kuin Saga Andersson?Finaalissa on siis 330 miljoonaa yhdysvaltalaista.
Siinähän se Erittäin Salaisessa näkyy.Miten sulla aikoinaan meni suurmäki? Itse jäin kummulle.
Ilmankos mies herkistyykin vähän väliä.Mitä vittua Tuomas Raja? Mies luettelee 4kk synnytyksen jälkeen tehtyjä maailmanennätyksiä.
Mietein samaa... Mistähän löytyy tilasto synnytyksen ajankohdasta ja kellotetusta ajasta. Oli vähän erikoinen kommentti kyllä.Mitä vittua Tuomas Raja? Mies luettelee 4kk synnytyksen jälkeen tehtyjä maailmanennätyksiä.