Yön Kärppä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Saa, mutta vastaa kysymykseen. Siihenkö sun huomio meni siis?Kai täällä ihan yleisesti saa kommentoida asioita?
Saa, mutta vastaa kysymykseen. Siihenkö sun huomio meni siis?Kai täällä ihan yleisesti saa kommentoida asioita?
Ei ne onneksi sillä kolmannella jalalla loikkaaErikoisesti oli meisseli housuissa tuolla Jamaikan miehellä.
No se ei kuulu sulle.Saa, mutta vastaa kysymykseen. Siihenkö sun huomio meni siis?
Enemmän herättäisi huomiota naisten loikassa, kieltämättä.
Anatomic observation does not make you gay, eli ihan rauhassa.Saa, mutta vastaa kysymykseen. Siihenkö sun huomio meni siis?
Tai WarWas. Mä olen siis puoliksi Warholm!!Warholm voisi olla norjalaisen bläkkispändin nimi.
Mulla ei oo olutta. Kello on 20:54 ja kauppaan on kilometri. Kuinkahan käy?Ite otin kans palan just. Kohta vois vetää Becks oluen, 0.0 %
Minni Hiiren suussa.NO MILLÄ LAILLA SE MELA OLI HOUSUISSA! ALKOI HÄMÄTÄ. KERTOKAA.
IHAN MUKKELISMAKKELISNO MILLÄ LAILLA SE MELA OLI HOUSUISSA! ALKOI HÄMÄTÄ. KERTOKAA.
Kai sitä saa yleisesti kysyä kommentoimalla?No se ei kuulu sulle.
Lohi, turska, kaurapuuro-dieetti.Mitä tuo Warre on ottanut?
Niin käy vain hollantilaisille. Eikä norjalaisilla koskaan nappaa takareisikään niin kuin Hibbertillä.Warholm voisi lentää nenilleen.
Nelosluokalla oli jostain syystä kova vitsi liikuntatunnilla haukkua munabongariksi suihkussa jos katse kävi väärässä paikassa. Tuli vanhat muistot mieleen, vanhaa kunnon ala-astehuumoria.Anatomic observation does not make you gay, eli ihan rauhassa.
Minni Hiiren suussa.