Sellainen kunnon v*ttuiluhaastatelu olisi paikallaan, jolla Niki Juusela grillasi Tommi Evilää. Olisko ollut 2008 tai 09 jossain arvokisassa, missä Tommi putosi parilla sentillä jatkokierroksilta.Oispa vielä Bubi juoksemassa urheulijoita kiinni.
Sellainen kunnon v*ttuiluhaastatelu olisi paikallaan, jolla Niki Juusela grillasi Tommi Evilää. Olisko ollut 2008 tai 09 jossain arvokisassa, missä Tommi putosi parilla sentillä jatkokierroksilta.Oispa vielä Bubi juoksemassa urheulijoita kiinni.
Ja jääkiekkovalmentaja Ruotsista.Ja keihäsvalmentajia Trinidad & Tobagosta.
Miksei me osteta Bahamalta 400 m juoksuvalmentajia?
Taitaa olla pelkästään virtuaaliset viivat? Korjatkaa jos olen väärässä.Miten on mhadollista, että Leinonen ei stadionilla näe, että moukari menee viivoitetun rajan yli? Tai sitten hänellä ”tuntumaan” ja ”lähes” tarkoittavat ylitystä.
Just treidattiin jenkeistä yks meille.Pitäis varmaan olla jotain valmennettavia
Onko selostus edelleen jäljessä vai onko Simo vaan noin hidas? Luulisi että ainakin ensinmainittu olisi helppo korjata.
Taitaa olla pelkästään virtuaaliset viivat? Korjatkaa jos olen väärässä.
Just treidattiin jenkeistä yks meille.
Kyllä se normaalikin Areena on maksullinen.Ehkä Yle Areena + palvelussa maksumuurin takana Porttila on miksattu reaaliaikaiseen selostukseen
70m ja 80m viivat on oikeasti kentässä.Taitaa olla pelkästään virtuaaliset viivat? Korjatkaa jos olen väärässä.
Kososen lisäksi pistesijoilla vain kaksi eurooppalaista.