Borza veteli juuri ja juuri letkan perässä 1250 metriä kunnes alkoi tapahtumaan.
Varasti myös lähes poikkeuksetta kaiken huomion selostajalta. Ihan sama mikä oli lopputulos.
Borza veteli juuri ja juuri letkan perässä 1250 metriä kunnes alkoi tapahtumaan.
Unkarilaiset ovat vihaisia romanialaisille siitä, että veivät niiltä Transilvanian.Ei saa romanialainen juuri apuja unkarilaisyleisöltä.
On sitä onneksi muutkin osanneet Bubin lisäksi:Eikä Petralla voi olla kilometritolkulla mikrofonin johtoa, kuten Bubilla oli. Katsokaapa se video. Seppo ja Bubi ties kuinka kaukana stadionilta ja Bubin mikrofonin johto vain laahaa perässä.
Harmi kun edustaa Serbiaa. Muuten toivoisin menestystä.Nyt vasta pääsin päivän riennoista kisojen pariin ja mitä silmäni näkevätkään: ihanainen IvanaSpanovicVuleta pituuskisan kärjessä <3
Olen tätä monesti miettinyt, miten tuossa jäi näkemättä se sankari joka kulkiEikä Petralla voi olla kilometritolkulla mikrofonin johtoa, kuten Bubilla oli. Katsokaapa se video. Seppo ja Bubi ties kuinka kaukana stadionilta ja Bubin mikrofonin johto vain laahaa perässä.
Nyt vasta pääsin päivän riennoista kisojen pariin ja mitä silmäni näkevätkään: ihanainen IvanaSpanovicVuleta pituuskisan kärjessä <3
Joo mutta tää ei ollut vielä finaali.Hollantilainenkin pysyi pystyssä maaliin saakka!
Juoksi samalla myös uuden Hollannin ennätyksenkin 3:32,74Hollantilainenkin pysyi pystyssä maaliin saakka!
Taasko me oltiin Budapestissä? Kuten 25 vuotta takaperin.
Sitä "ku mä en muista!" haastista ajettiin ulos monta kertaa. Mikä se pituus oli, 687?
Mä en muutenkaan ymmärrä miksi juuri Norja pärjää kaikissa kestävyyslajeissa niin älyttömän hyvin. Epäilykseni on tokiSinänsä mielenkiintoista, että nämä Norjan viime vuosien mahtijuoksijat ovat olleet järjestään miehiä. Eikö yleisurheilu innosta tyttöjä mukaan? Tokihan suomalaisten naiskeihäänheittäjien menestys on ollut ohutta jo 20 vuotta.