Vertaat nyt Vannista seitsenottelun superlahjakkuuteen eikä se ole reilua. Seitsenottelijat ovat prime-iässä selvästi myöhempänä kuin 20-vuotiaana. Voi siis täysin odottaa, että Vannisen lajiennätykset tulevan paranemaan ajan saatossa.Kluft teki 20-vuotiaana 7001 pistettä. Hänen ennätyksensä olivat 13,15, 15,05, 22,98, 195, 697, 50,96 ja 2,08,89. Se, missä Saga voi olla Kluftia parempikin ovat kuula ja keihäs, muissa jää melko selvästi. Kluft ei urallaan ylittänyt kuin kerran 20-vuotiaana tehdyn tuloksen. On tarkka analyysin paikka, missä Saga voisi vielä merkittävästi kehittyä. Riittääkö suomalainen valmennustaitokaan tällaiseen? Itse katsoisin korkeudessa ja pituudessa olevan myös mahdollisuuksia.
Tässä kannattaa muistaa suomalaisten urheilijoiden ns. myöhäisheränneisyys. Tämä ei ole ihan nyt optimaalinen vertailukohde ja Saga tulee parantamaan kaikissa lajeissa, jos säilyy terveenä.Kluft teki 20-vuotiaana 7001 pistettä. Hänen ennätyksensä olivat 13,15, 15,05, 22,98, 195, 697, 50,96 ja 2,08,89. Se, missä Saga voi olla Kluftia parempikin ovat kuula ja keihäs, muissa jää melko selvästi. Kluft ei urallaan ylittänyt kuin kerran 20-vuotiaana tehdyn tuloksen. On tarkka analyysin paikka, missä Saga voisi vielä merkittävästi kehittyä. Riittääkö suomalainen valmennustaitokaan tällaiseen? Itse katsoisin korkeudessa ja pituudessa olevan myös mahdollisuuksia.
Veikkaan rohkeasti nopeinta erää.Sitten on Kerleyn vuoro näyttää mikä on tällä kertaa taso.
Oli koko juoksu aivan tahmea, ei palaa missään vaiheessa.Tebogo ei edes itse juossut tasoonsa nähden erityisen hyvin joten ihan itse Kerley tämän sössi.
Aikagrafiikat ovat olleet täysin naurettavat. Ne erotkin pitemmillä matkoilla täysin mahdotomat seurata. Varmaan sama koodari kun Prisman nettisivuilla.Voittajan aikaan kun lisätään tuo "gap.pi" niin ajat menee ihan miten sattuu. Aivan turha tapa esittää aikoja muutenkin, mutta näyttäs edes oikein.
Kuinka monta NHL-pelaajaa tai F1-maailmanmestaria Jamaika on tuottanut?Jamaikalta tulee kyllä hyvä määrä näitä juoksioita vaikka väkiluku on alta 3 miljoonaa. Meiltä pitäisi tulla tuplamäärä.
Niillä on paremmat geenit... ja kaurapuurot. ;-)Jamaikalta tulee kyllä hyvä määrä näitä juoksioita vaikka väkiluku on alta 3 miljoonaa. Meiltä pitäisi tulla tuplamäärä.