Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
On kyllä vitun outo sääntö että saa olla neljä pudotusta yhteensä
Eikös tämä sääntö ole ollut jo pitkän aikaa näissä Euroopan joukkuemestaruuskisoissa. Syynä lienee se, että kun kilpailijoiden tasoerot ovat suurempia kuin esim. arvokisoissa nykyään, niin saadaan kisat vietyä nopeammin läpi.On kyllä vitun outo sääntö että saa olla neljä pudotusta yhteensä
Pian Raja kyynelehtii kun Wilma vetää 465-470!!Raja sekoilee neljän pudotuksen säännössä
Wilma on uskomattoman kowa urheilija tosipaikassa!!Svabikova ja Moser eivät onnistu ylittämään 4,65m, joten Murto tuo Suomelle ensimmäisen lajivoiton.
Kännissä ja läpällä.471 ja nyt kai saa jatkaa normaalisti. Kuka vittu näitä sääntöjä tekee :D
Daniel san vetää yli 70!!Nyt Prännille suonenveto ja yli 60m:).
On kyllä todella harvinainen suomalaisurheilija, kun pää kestää, lähes poikkeuksetta, kovassa paikassa.Wilma on uskomattoman kowa urheilija tosipaikassa!!
3 yliastuttua veikkaan minä ja Turun mummo suuttuu Danielille.Daniel san vetää yli 70!!
Mutta saako jatkaa jos vetää kaksi yliastuttua ja sitten semmonen perus 67, loputtomat heitot?3 yliastuttua veikkaan minä ja Turun mummo suuttuu Danielille.
No jos sillä 67m pääsee 8. parhaan joukkoon, niin saa jatkaa, koska paras tulos lasketaan.Mutta saako jatkaa jos vetää kaksi yliastuttua ja sitten semmonen perus 67, loputtomat heitot?
Mites meni omasta mielestä :D3 yliastuttua veikkaan minä ja Turun mummo suuttuu Danielille.