Wilma on kopioinut Isinbajevalta sen seipään kärjen tuijotuksen ennen vauhtiin lähtöä.Wilma mielestäni tekee sitä ihan samanlailla.
Mikään ei ole muuttunut sitten viime kesän. Siellä ollaan edelleen joko sokeita, tyhmiä tai molempia. Viime kesänä ihan samanlaisia ongelmia hahmottaa noita viivoja.Ollaanko siellä selostuskopissa hieman aivovammasia? 65 ja risat vaikka Kurikassakin nähdään, että vähintään 67.
Minulle joskus 1800-luvulla valmentaja sanoi, että hyvän hieronnan jälkeen seuraavana päivänä ei pysty edes kävelemään. Toivottavasti Kuuselalla on ollut eilen hyvä hieronta.Mutta tuleeko kuitenkin Kuusela keihäspaikalle kovalla punttitreenillä kiroillen mälli huulessa, teipattuna ja paikat paskana niin kuin oikean keihäsmiehen Suomessa kuuluu tulla?
Minulle joskus 1800-luvulla valmentaja sanoi, että hyvän hieronnan jälkeen seuraavana päivänä ei pysty edes kävelemään. Toivottavasti Kuuselalla on ollut eilen hyvä hieronta.
Pidetään vain yllä suomalaisten urheiluselostajien perinteitä. Noin Hoopi Hänninenkin aina mäkihypyssä.Ollaanko siellä selostuskopissa hieman aivovammasia? 65 ja risat vaikka Kurikassakin nähdään, että vähintään 67.
Haastatteleeko Kristiina Mäkelä itseään?
Leinonen voi tulla kesän edetessä ja yllättää kaikki.Mikään ei ole muuttunut sitten viime kesän. Siellä ollaan edelleen joko sokeita, tyhmiä tai molempia. Viime kesänä ihan samanlaisia ongelmia hahmottaa noita viivoja.
Taidat olla kirkkaasti maailman vanhin ihminen, joka on elossa.Minulle joskus 1800-luvulla valmentaja sanoi, että hyvän hieronnan jälkeen seuraavana päivänä ei pysty edes kävelemään. Toivottavasti Kuuselalla on ollut eilen hyvä hieronta.
Timo T.A. Mikkonen oli mies paikallaan.Tänään, tässä ja nyt.
Timo T. A. Mikkonen tykkää tästä
Kuuluttaakohan Mertsi myös kuinka VAARALLISTA yleisurheilussa on myös ajoittain.
Weberin brikettiversio näyttää olevan. Se ainoa oikea.Onko Petran grilli paikalla?
Vähemmän kuin Andre The Giant.Mitenköhän paljon nämä kiekkomiehet syö jos menevät ravintolaan?