Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Ihan hyvä kelkka, meni jatkoon. Ihanaa. <3Onpas viehättävä puolatar tämä Swoboda. Oon sen kelkassa.
Ihan hyvä kelkka, meni jatkoon. Ihanaa. <3Onpas viehättävä puolatar tämä Swoboda. Oon sen kelkassa.
Niin onko se olympiavoittaja Jacobs tuolla edes mukana? En nyt sano että herätti epäilyksiä sellainen puskista mestaruuteen, mutta miälenkiintonen...
Edit.
No on se.
Sadan metrin arvokisafinaaleissa nyt ei varmaan ole ollut yhtään douppaamatonta juoksijaa viimeiseen 50 vuoteen.Niin onko se olympiavoittaja Jacobs tuolla edes mukana? En nyt sano että herätti epäilyksiä sellainen puskista mestaruuteen, mutta miälenkiintonen...
Edit.
No on se.
Meinasin sanoa että Markus Pöyhönen. Mutta ai niin.Sadan metrin arvokisafinaaleissa nyt ei varmaan ole ollut yhtään douppaamatonta juoksijaa viimeiseen 50 vuoteen.
Swobodaa seurannut ihan junnusta lähtien, on melkoisen kaunis tapaus ollut jo vuosia ;)Onpas viehättävä puolatar tämä Swoboda. Oon sen kelkassa.
Onpas. Esimerkiksi Usain Bolt ei ole koskaan todistettu ollut doupattu urheilija.Sadan metrin arvokisafinaaleissa nyt ei varmaan ole ollut yhtään douppaamatonta juoksijaa viimeiseen 50 vuoteen.
No on siellä tietysti ollut Frankie Fredericks ja Kim Collins, jotka on kaiken epäilyn ulkopuolella. Joten aina on poikkeuksia.Meinasin sanoa että Markus Pöyhönen. Mutta ai niin.
Noh, Pamela Jelimo juossut nopeampaa kuin Caster, 10 vuotta aijemmin. Herran vuonna 2008.Jarmon ajan tuntumaan ei tainnut päästä kuin Semenya.