Meidän verorahoilla Nobelaneria.Salonen juhlinut joka toinen päivä ja vieläkin jaksaa.
Sedät käärii massit ja suuntaavat Alkoon.
Mä voisin tarjota sille koko viikon.Arffmankin lähdössä ryyppäämään.
Entinen huippuhiihtäjä Anssi Pentsinen, olet Lassin rippikoulukaveri ja täällä yleisössä mukana vaimosi töiden takia. Miltä mitali tuntuu ja aiotko mennä juhliin?Nyt on Lauralla iso tarve päästä keihäsbileisiin
Onko Anssi Pentsisestä tulossa ensi viikon Markus Räikkönen?Entinen huippuhiihtäjä Anssi Pentsinen, olet Lassin rippikoulukaveri ja täällä yleisössä mukana vaimosi töiden takia. Miltä mitali tuntuu ja aiotko mennä juhliin?
Voisikohan Laura haastatella Rajan vielä ja ilta päättyisi Rajan versioon Kari Tapion Olen suomalainen stadionin ämyreistä
Ja huomenna sorvin ääreen jos en väärin muista. Jaxuja!Roger-setä lähtee paskalle.
Joo kaikki hyvä päättyy aikanaan. Kyllähän tuota jo joutaa. Ensi kesänä voi ollakin että tulee oltua koko kesäloma jossain kaukomailla.Ja huomenna sorvin ääreen jos en väärin muista. Jaksamisia!
Bändi jonka kuuntelijoista 95 prosenttia ei ymmärrä hevon vittuakaan, mitä tässä lauletaan.My GOD Rammsteiniä...
Minä kuulun siihen viiteen prosenttiin.Bändi jonka kuuntelijoista 95 prosenttia ei ymmärrä hevon vittuakaan, mitä tässä lauletaan.
Ja huomenna sorvin ääreen jos en väärin muista. Jaxuja!
Haig näistä kisoista sitä arvokasta kisakokemusta?Siinä se. Mielestäni pistesijan arvoisesti penkkiurheilin nämä kisat. Päätavoite on toki koko ajan ollut Pariisissa 2024.
Eiköhän siellä taas pari kuukautta myös lakkoilla.Joo kaikki hyvä päättyy aikanaan. Kyllähän tuota jo joutaa. Ensi kesänä voi ollakin että tulee oltua koko kesäloma jossain kaukomailla.
Scorpions soimaan laittaessa voidaan myös kuuluttaa että Mamba: Vielä on kesää jäljellä tulee sitten Scorppareiden jäkeen. Tyhjenee stadionin ympäristökin vilauksessa.Jos halutaan stadion tyhjäksi nopeasti, niin sitten