Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Purolalla on ainaki komea uimalakki päässä.
Toi pipo painaa 2kg vesisateessa!!Purola ja pipo!
Kohta rullaa kovaa.
Thörnblad on jostain syystä tuntematon urheilija minulle. Ihan kuin ensi kertaa kuulisin häiskästä.Onneksi Thörnblad ja Holm ovat lopettaneet. Heidän dominointinsa olisi ollut liikaa tähän Wilma-putkeen.
Mietaan parta painoi enemmän. Tyyli ennenkaikkea!Toi pipo painaa 2kg vesisateessa!!
Mikäli vielä on jäljellä.Pitääkö taas keittää kahvia?
Johan Wissman?Thörnblad on jostain syystä tuntematon urheilija minulle. Ihan kuin ensi kertaa kuulisin häiskästä.
Sen sijaan rupesin miettimään kuka se kohtuu hyvä ruotsalainen 400 metrin juoksija oli takavuosina. Pitkä ura ja jotenkin samanlainen komealta kalskahtava nimi.
Google-haku "Swedish 400m runner" ei ollut avuksi, kaikki tulokset on Karsten Warholmia. Jostain käsittämättömästä syystä.
Et varmaan tarkoittanut Johan Wissmannia?Sen sijaan rupesin miettimään kuka se kohtuu hyvä ruotsalainen 400 metrin juoksija oli takavuosina. Pitkä ura ja jotenkin samanlainen komealta kalskahtava nimi.
Kronberg vai Wissman?Thörnblad on jostain syystä tuntematon urheilija minulle. Ihan kuin ensi kertaa kuulisin häiskästä.
Sen sijaan rupesin miettimään kuka se kohtuu hyvä ruotsalainen 400 metrin juoksija oli takavuosina. Pitkä ura ja jotenkin samanlainen komealta kalskahtava nimi.
Google-haku "Swedish 400m runner" ei ollut avuksi, kaikki tulokset on Karsten Warholmia. Jostain käsittämättömästä syystä.
Thörnblad on jostain syystä tuntematon urheilija minulle. Ihan kuin ensi kertaa kuulisin häiskästä.
Kronberg vai Wissman?
Edit: mitä mä Robertista lässytän ku juoksi vaan 110m aitoja...
Saati se karsintapäivä. Tai se ilta oikeastaan.Helsinki 2005 flashback heti mieleen. Muistan, että rankkasade alkoi jo vituttamaan, kun jännitti miesten keihäänheiton finaalia avokatsomossa.