Yleisurheilu – liveseuranta

  • 1 020 214
  • 29 791

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Huomenna pitäisi tosiaan ennusteen mukaan Münchenissa sataa ja ukkostaa koko päivän aamusta asti. Saa nähdä, miten kisat vedetään läpi, jos jo pienen sadekuuron takia laitetaan kisat tauolle.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onneksi Thörnblad ja Holm ovat lopettaneet. Heidän dominointinsa olisi ollut liikaa tähän Wilma-putkeen.
Thörnblad on jostain syystä tuntematon urheilija minulle. Ihan kuin ensi kertaa kuulisin häiskästä.

Sen sijaan rupesin miettimään kuka se kohtuu hyvä ruotsalainen 400 metrin juoksija oli takavuosina. Pitkä ura ja jotenkin samanlainen komealta kalskahtava nimi.

Google-haku "Swedish 400m runner" ei ollut avuksi, kaikki tulokset on Karsten Warholmia. Jostain käsittämättömästä syystä.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Onkos tämä Guliev alkujaan ottomaaneja vai Turkin trendi juuri ennen arvokisoja?
 

Beltran

Jäsen
Suosikkijoukkue
aleksander stubb
Thörnblad on jostain syystä tuntematon urheilija minulle. Ihan kuin ensi kertaa kuulisin häiskästä.

Sen sijaan rupesin miettimään kuka se kohtuu hyvä ruotsalainen 400 metrin juoksija oli takavuosina. Pitkä ura ja jotenkin samanlainen komealta kalskahtava nimi.

Google-haku "Swedish 400m runner" ei ollut avuksi, kaikki tulokset on Karsten Warholmia. Jostain käsittämättömästä syystä.
Johan Wissman?
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ei riittänyt Purolalla. Niin paljon kun mieheen ja pipoon luotin.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Sen sijaan rupesin miettimään kuka se kohtuu hyvä ruotsalainen 400 metrin juoksija oli takavuosina. Pitkä ura ja jotenkin samanlainen komealta kalskahtava nimi.
Et varmaan tarkoittanut Johan Wissmannia?
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Thörnblad on jostain syystä tuntematon urheilija minulle. Ihan kuin ensi kertaa kuulisin häiskästä.

Sen sijaan rupesin miettimään kuka se kohtuu hyvä ruotsalainen 400 metrin juoksija oli takavuosina. Pitkä ura ja jotenkin samanlainen komealta kalskahtava nimi.

Google-haku "Swedish 400m runner" ei ollut avuksi, kaikki tulokset on Karsten Warholmia. Jostain käsittämättömästä syystä.
Kronberg vai Wissman?

Edit: mitä mä Robertista lässytän ku juoksi vaan 110m aitoja...
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Oli kyllä vaikean näköistä Purolan meno.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Thörnblad on jostain syystä tuntematon urheilija minulle. Ihan kuin ensi kertaa kuulisin häiskästä.

Sen sijaan rupesin miettimään kuka se kohtuu hyvä ruotsalainen 400 metrin juoksija oli takavuosina. Pitkä ura ja jotenkin samanlainen komealta kalskahtava nimi.

Google-haku "Swedish 400m runner" ei ollut avuksi, kaikki tulokset on Karsten Warholmia. Jostain käsittämättömästä syystä.

Meinaatko Jimisola Laursenia? Mies joka oli aina pahuksen kovassa kunnossa Finnkampenissa. Linus Thörnblad 234 ulkona ja 238 hallissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös