Yleisurheilu – liveseuranta

  • 816 745
  • 23 397

IceWalker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK, K-Kissat, PiTa
Ja kauden parhaat tehdään aina alkukesästä jossain kyläkilpailuissa. Isoissa kisoissa sitten kiva perussuoritus, jolla ollaan sijalla 27.
Noin ihan laskennallisesti kyseessä ei ole vaikea ongelma. Someron ym. kylien metri on 95 cm. Tämä selittää moukarimiesten alkukesän vedot.
 
Viimeksi muokattu:

Ruutu8

Jäsen
Aijai. Enää tunti - kaksi, niin pääsemme kuulemaan Petran grillissä Jatkoajan kummiurheilija Kristiina Mäkelän tuoreimmat kuulumiset.

Petra luultavasti kysyy yhden ytimekkään kysymyksen, johon Mäkelä vastaa noin viisi minuuttia:
"Jännitinkö? Jännitin. Olivatko jalkani tukossa? Olivat. Olenko Jatkoajan kummiurhelija? Olen...."
 

erku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Kyllä tämä miesten moukari oli pettymys. Yksi suomalainen finaaliin oli se mitä odotin, jos munkki käy niin kaksi.
No kun Suomen moukarimiesten sijoitukset tämän kauden tilastotulosten perusteella olivat ennakkoon 19, 22, 23, niin minun mielestä karsinnan toteutuneet sijoitukset 15, 16 ja 18 on ennemmin positiivista suorittamista kuin pettymys.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Meinaako Mäkelä tehdä karsinnastakin itselleen kisan?

Nyt vain kolmen yrityksen tuska ja finaaliin. Siellä sitten vaikkapa 14.41 ensimmäisellä.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mamona ansaitsee paljon ruutuaikaa. 14.45 m ja finaaliin.

Samalla jättikokoinen Ceh kiskaisee rennosti 70 m kaaren.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
No kun Suomen moukarimiesten sijoitukset tämän kauden tilastotulosten perusteella olivat ennakkoon 19, 22, 23, niin minun mielestä karsinnan toteutuneet sijoitukset 15, 16 ja 18 on ennemmin positiivista suorittamista kuin pettymys.

Voit toki olla tyytyväinen, minä sinulle sen ehdottomasti suon.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Tuloslistalla näkyy romanialaisloikkaajan (heh) nimen perässä kysymysmerkki. Eikö järjestäjät ole ihan varmoja mikä urheilijan nimi on. Näkyy vain Talo? ruudussa.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
On tuo Thiamin tekeminen kyllä upeaa katseltavaa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sepon tytär Kristiina.
 

Polemos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nakkilan uimaseura Uivat Nakit
Hannu Jortikka on kiistänyt kierrelleensä Hämeenlinnan pubeja 80-luvulla. Pelaajat ovat eri mieltä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös