Oliko niin, että SULin Itani lupasi erota, jos ei näistäkään kisoista tule mitalikahvisijoja parempia tuloksia?
Ottiko toinen maratoni noin kuukauden sisällä liian rajusti?Ja Vainio keskeytti.
Ilmeisesti. Eivät tosin lähetyksessä siitä maininneet,ainakaan vielä. Selvinnee ajallaan, johtuiko tuosta.Ottiko toinen maratoni noin kuukauden sisällä liian rajusti?
On tämä kyllä ihan järjetön systeemi, että maratonit juostaan osittain päällekkäin. Ja siihen vielä kenttälajit päälle.
Se, että on marginaalilajissa maailman listalla hädin tuskin 60 parhaan joukossa, ei tee minun mittareilla ”kovaa kaksikkoa”.Sulla lähtenyt positiivisesti käyntiin. Tieto tasoa mitä vittua. Viikko sitten Mäkitörmä veti 17,5
Joo, tätähän tässä kai haetaan, mutta minun mielestäni tämä kokeilu saa jäädä tähän yhteen kertaan. Enkä nyt tiedä, onko tuokaan hyvä, että sekä miesten että naisten kuulafinaali työnnetään samaan aikaan.Saadaan säpinää ja tapahtuu koko ajan. EM-kisat on sellainen, missä kokeillaan juttuja. Nyt mm. Tänään työnnetään miesten ja naisten kuulat samaan aikaan, rautapalloa ilmassa koko ajan.
Mutta tulokset ei sulla ollut kyllä mitenkään tiedossa. Koita nyt jumalauta, 6 päivää vielä edessä ja nyt väännetään jo itkua.Se, että on marginaalilajissa maailman listalla hädin tuskin 60 parhaan joukossa, ei tee minun mittareilla ”kovaa kaksikkoa”.
Näyttää vahvasti siltä, että sinulla taitaa tehdä tiukkaa. :DMutta tulokset ei sulla ollut kyllä mitenkään tiedossa. Koita nyt jumalauta, 6 päivää vielä edessä ja nyt väännetään jo itkua.
Ei tuo tieto näköjään kulje vielä näin 2020-luvulla.Selostamossa on kuultu huhua, että Vainio olisi keskeyttänyt. Breaking news.
Ei tuo tieto näköjään kulje vielä näin 2020-luvulla.
Varmaan kotoisesta Liigasta löytyy ihan koviakin kaksikkoja vaikka vain muutama pelaajista sopii edes maailman 600 parhaan joukkoon. Se on aina vähän mihin vertaa. Marginaalilajeja maailmassa toki molemmat.Se, että on marginaalilajissa maailman listalla hädin tuskin 60 parhaan joukossa, ei tee minun mittareilla ”kovaa kaksikkoa”.
Pullahtiko ulos finaalistaPulli OUT
? Päähän toki ottaa koti-sohvilta huutelijat, jotka katsovat kesän ensimmäisiä kisojaanNäyttää vahvasti siltä, että sinulla taitaa tehdä tiukkaa. :D