Minä luotan näiden lisäksi Juha Kukkamoon.Kosonen ja Vanninen ovat ne suomalaisen yleisurheilun superlahjakkuudet. Odotuksissa on mitaleja MM- ja Olympiatasolla.
Minä luotan näiden lisäksi Juha Kukkamoon.Kosonen ja Vanninen ovat ne suomalaisen yleisurheilun superlahjakkuudet. Odotuksissa on mitaleja MM- ja Olympiatasolla.
Minä luotan näiden lisäksi Juha Kukkamoon.
Itselleni vastaten: Kekki.Kukas tuo kasaritakatukka-jörnijäviiksi vitosella on? Mainio ilmestys.
Muuse juoksee pikkusikaa koko ajan.
Loppusuoran aikana radalta yksi radalle neljä, kun Saleva yrittää ohi.Muuse juoksee pikkusikaa koko ajan.
Kuulan lajivastaavalla ei liene tulosvastuuta.
Kuulan lajivastaavalla ei liene tulosvastuuta.
"Miehissä kuulantyöntö näyttää huonolta eikä sieltä ketään ole tulevaisuudessa tulossakaan".
Tylyä rehellisyyttä.
Ei, ellei sitten eilen päättänyt kuulan jälkeen lyödä pillejä pussiin. Ei ole velipoika Tarmoakaan kyllä näkynyt.Onko Elmo Savola lopettanut?
Aivan rehellinen lausunto oli. Miehissä ollaan kaukana, eikä ole tulossakaan lupaavia työntäjiä.
Hyvä ettei helpolla anna periksi, mutta hiukan saisi Muuse kasvaa tuosta. Jos kyse olisi ollut jostain kv. arvokisasta, olisi protesti aika herkässä ja DQ mahdollinen. Ei loppusuoraa noin juosta.Muuse juoksee pikkusikaa koko ajan.