Yleisurheilu – liveseuranta

  • 1 031 147
  • 30 010

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Melko ärsyttävää, kun Porttilalle heittäjä on Kruger ja Rajalle Krūger.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Krüger näyttää taas nuoremmille, että sopii pojat yrittää, mutta mitään ette mahda.

Pahasti on kiekonheiton tasokin valahtanut viime vuosien aikana..

Koko lailla samoin tuloksin on niin mestaruus kuin mitalit otettu viimeisen kymmenen vuotta. Tilastollisesti tainnut taso jopa vähän nousta. Pidemmällä aikavälillä sitten toisin, syy siihen lie varsin selvä.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Ei Krüger taida voittaakaan. Lampinen tällää viimeisellään HIRMUHEITON.

Ja Prännikin parantanee.

Edit. Ei riitä Krügerin viimeinen heitto. Kuningas on suistettu valtaistuimeltaan, viimeinkin. Ehkäpä Lampisesta vielä tulee jotakin, ainesta on.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Ovat lahjakkaita poikia nämä Lampisen pojat, ja molemmat erinomaisia kilpailijoita.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mihin Yle tarvitsee noita Kisapähkinöitä ja muita äppisovelluksia? Ei ainakaan mainostulojen takia. Pelaako niitä joku?
KYllä mä niitä olen kuten Futistietäjää. Mieti nyt kun vuoden Jatkoaikaleinen numero yhdeksän kuulutettais livelähetyksessä voittajaksi!!
 

Laheee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Canes, Tahko
Mihin Yle tarvitsee noita Kisapähkinöitä ja muita äppisovelluksia? Ei ainakaan mainostulojen takia. Pelaako niitä joku?
KYllä mä niitä olen kuten Futistietäjää. Mieti nyt kun vuoden Jatkoaikaleinen numero yhdeksän kuulutettais livelähetyksessä voittajaksi!!
Just olin tulossa kanssa kommentoimaan että 76 993 ihmistä on lyönyt rivin sisään Futistietäjässä.
 
Olisi hauska nähdä kolmikymppinen Vesku Loiri heittämässä keihästä. Siinä olisi kehon atleettisuutta ja rentoutta samassa paketissa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kuuselaa ei sitten oltu saatu teipattua kasaan keihäskisaa varten...
 

roban kingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Mä ajattelin et tääl kämpäs on joku ylimääräinen jossai verhon takana joka trollaili tuon lauseen suomalaisesta urheilusta. Säikähdin ihan :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös