torreira#11
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves, Arsenal
Jotainhan tuossa heitossa on pielessä pahasti. Jos olkapää on paskana, niin ei kai ole suotavaa köntätä joka heittoa juuri se olkapää edellä?
"VITTU". Erikoinen kierähdys heiton perään, liian lähelle viivaa menee vauhti
On mutta ei nykyisen keihäsmallin tilastoissa.On se edelleen tilastoissa ainaki kelvollinen.
Mut missä on Jami Kinnunen??? Ei tilastotulosta lainkaan tältä kesältä.Kauanko sitä Parviaisen veljen poikaa tarttee odotella? Helanderista tuskin on mitaleja voittamaan. Sen verran klesana taitaa olla jo.
Jotainhan tuossa heitossa on pielessä pahasti. Jos olkapää on paskana, niin ei kai ole suotavaa köntätä joka heittoa juuri se olkapää edellä?
Oliver puhuu rumia.
Pitkämäen tyyliä sukellusharjoitukset."VITTU". Erikoinen kierähdys heiton perään, liian lähelle viivaa menee vauhti
Kyllä mä tuota tv- lähetystä katsoin, se on itse asiassa jonkun 10 sekuntia livempi kuin Areenan keihäslähetys. Mutta sitten ne jättää heittoja näyttämättä suorana jos on jotain juoksuja samaan aikaan.Eiks me katsota Areenasta livenä kaikki?
”En perkele puhu jos ei oo pakko.”Harjoittelee iltarientoja varten. Talk ugly to me, You finnish Guy
98 metrinen never forgetZelesny
On se edelleen tilastoissa ainaki kelvollinen.
Amerikkalaisille ei hepinkeitto ole mikään prioriteetti. Ja Tv-crew taitaapi olla paikallisia.Kyllä mä tuota tv- lähetystä katsoin, se on itse asiassa jonkun 10 sekuntia livempi kuin Areenan keihäslähetys. Mutta sitten ne jättää heittoja näyttämättä suorana jos on jotain juoksuja samaan aikaan.
Eli ilmeisesti molemmat pitää olla päällä. Taas. Ehkä vielä selostus radiosta.
98 metrinen never forget
Tuleeko ME?