Lauralle palkintoja, kun on maan parasta journalismia. Toki enemmän syytä Ylessä kuin Laurassa.Yle parhaimmillaan, kun päästään itkun kanssa onanoimaan.
Lauralle palkintoja, kun on maan parasta journalismia. Toki enemmän syytä Ylessä kuin Laurassa.Yle parhaimmillaan, kun päästään itkun kanssa onanoimaan.
Nimenomaan niin pitäisikin.Minusta urheilijoiden pitäisi itse ymmärtää jättää kisat väliin, jos tuloskunto tai terveys eivät vastaa kisojen tasoa. Onhan se henkisestikin raskasta lähteä tietoisesti epäonnistumaan.
Entäs sitten esimerkiksi Kangas jota ei varmaan olisi koko kisoihin pitänyt lähettää kun kun oli lähtökohtaisesti "turisti" ja niin vaan finaaliin meni.En tarkoita näitä loukkaantuneita, vaan näitä, ketkä vetävät alle oman tasonsa arvokisoissa.
Näille puolikuntoisille, joilla ei sitten kroppa kestäkään (Lipsanen, Vanninen) ei voi mitään.
Näistä on aika vaikea ulkopuolisen sanoa kun ei ole tietoa tilanteesta. Jos kunto on hyvä ja vaiva luonteeltaan esim. sellainen, että yhtenä päivänä häiritsee ja toisena ei, niin aika typerältä tuntuisi jäädä kotiin mikäli mahdollisuus hyväänkin tekemiseen on.Minusta urheilijoiden pitäisi itse ymmärtää jättää kisat väliin, jos tuloskunto tai terveys eivät vastaa kisojen tasoa. Onhan se henkisestikin raskasta lähteä tietoisesti epäonnistumaan.
Minusta urheilijoiden pitäisi itse ymmärtää jättää kisat väliin, jos tuloskunto tai terveys eivät vastaa kisojen tasoa. Onhan se henkisestikin raskasta lähteä tietoisesti epäonnistumaan.
Hohhoijaa. En mielestäni sanonut, että KAIKKI suomalaiset ovat alisuorittaneet. Onnistujiakin on ollut (Blomqvist, Kangas, Raitanen jne.)Entäs sitten esimerkiksi Kangas jota ei varmaan olisi koko kisoihin pitänyt lähettää kun kun oli lähtökohtaisesti "turisti" ja nii än vaan finaaliin meni.
Ehkä sitten pitäisi keihäänheittäjät ja oikeastaan Raitanenkin lähettää kotiin kun ei siitä kuitenkaan mitään tule?
Toivotaan hänelle menestystä.Onhan Aaro Davidila Suomen tasoon suhteutettuna kova kolmiloikkaaja, pitäisi saada vain se potentiaali ulosmitattua paremmin. Aineksia ottaa joskus Suomen ennätys Lipsaselta.
Miesten kolmiloikka on fyysisesti aivan tajuttoman kova laji. Nopealla vauhdilla jalka isketään maahan siten, että sillä pitäisi saada ponnistus eteenpäin.
Toivotaan hänelle menestystä.
Lisään vielä olennaisen kommentin. Tykkään hänen hiuksistaan.