Yleisön pyynnöstä...

  • 6 887
  • 76

Coca-Cola vs. Pepsi

  • Coca-Cola

    Ääniä: 99 57,9%
  • Pepsi

    Ääniä: 52 30,4%
  • Joku muu

    Ääniä: 20 11,7%

  • Äänestäjiä
    171

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
...järjestämme jälleen elämää tärkeämmän ääneestyksen. Kumpi on parempaa Coca-Cola vai Pepsi? Vai löytyykö jopa parempi kolmas vaihtoehto???
 
Viimeksi muokattu:

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
No niin!

Ensimmäinen ääni annettu!
Coca-Cola on meikäläisen valinta.
Cokis Light ja Pepsi Max juojat myös mukaan.

On se Pepsi niin pahaa.... YÖK!

Ps. Kyllä nyt jännittää!!!!!!!!!!!! :)
 

Rocco

Jäsen
Pepsi Max. No taste added

Pepsi Max. Maximum sugar, No taste.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Pepsi Max. Mukavasti makua, ei maistu ollenkaan sakariinille, niinkuin esim. Cokis Light.
 

luistimet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Darlington FC
Annoinpa minäkin ääneni coca-colalle, vaikka en suurta eroa pepsiin huomaakkaan (jotain pientä kuitenkin). Sen sijaan nämä sokerittomat kevyt-versiot etovat minua suuresti ja pyrin välttämään niitä viimeiseen asti.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen varmaan velvoitettu vastaamaan. <b>Pepsi</b> siitäkin huolimatta, että se on nykyään Hjalliksen puljun pullottamaa. Coca Colasta meni jotenkin uskottavuus niiden viime vuotisten (?) hiilihapposotkujen ja muiden takia.

Ei niissä nyt oikeastaan hirveästi eroa ole, mutta mieluummin yleensä otan Pepsin. Tuskin erottaisin kuitenkaan sokkotestissä. Pepsi Max on ainoa juomakelpoinen light-juoma, joten siitäkin pointsit Pepsille.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Coca-Cola & Coca-Cola Light.

Pepsi (regular) on ihan ok, mutta mulla menee siitä Pepsi Maxin perkeleestä nykyään vatsa aina kuralle. :eek:
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Pepsi Max on Jii:n lantrinki kossukolassa
 

ruoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Real Madrid,Skellefteå AIK
Jaffa on juomista parasta, cokis tai pepsi ok alkoholin kanssa:rolleyes:
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Dr.Pepper

Dr.Pepper olisi vaihtoehto numero yksi. Valitettavasti sitä ei saa Suomessa enää juurikaan mistään...:mad:
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Coke adds life....

Coca-Cola on parempi näistä kahdesta äänestettävästä. Jos Pyynikki tekisi vielä oivaa janojuomaa nimeltä Pyynikin Helmi niin ääni menisi Tampereen suuntaan.... ihan käy sääliksi sitä nuorempaa ikäpolvea joka ei ole koskaan päässyt maistamaan Helmeä...
 

Wolves

Jäsen
Valitettavasti sitä ei saa Suomessa enää juurikaan mistään...

Toinen ääni Dr.Pepperille. Muuten sitä ihteensä saa Rauman Citymarketista. Sen avulla olenkin täällä 2,5 vuotta viettänyt :D
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meikäläinen joi joskus Pepsi Maxia ihan osmona, mutta niin se maku muuttuu. Nykyään en moista litkua saa alas sitten millään. Normaali Cokis tai Normaali Pepsi, eipä niissä suurta eroa ole, vaikka uskoisinkin sokkotestissä ne erottavani toisistaan. Paras näistä vaihtoehdoista on Cokis kevytversio, vaikka ei sekään mitään herkkua ole.

Fanta Lemon on ylivoimaisesti parasta limpparia mitä kaupoista löytyy. Kakkosena kirmaa Dr. Pepper, mikä oli joskus mielestäni ihan sairaan pahaa...
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pepsi on kyllä se paras, mutta kaikki käy (asia ei herätä mussa niin suuria tunteita kuin monissa muissa :)).

"Koko" lista:

Pepsi
Coca-Cola
Coca-Cola Light
Pepsi Max
 

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Äänestin Pepsiä, vaikka juon näistä kahdesta vaihtoehdosta ainoastaan Coca-Colaa. Pepsi on parempaa, mutta vuodesta 1997 asti olen Hartwallin tuotteita jounut alle litran. Nyt tuollainen jo vituttaa, mutta lopettaakaan en voi Jokereiden sponsoreiden tuotteiden (mm. Pepsi, Carrols) boikotoimista lopettaa, koska siitä saa kuulla vuoden päivät kavereilta sun muilta.

Kun aikakone olisi keksitty, niin menisin vuoteen 1997 pistämään pikkaisen järkeä sen pojanklopin päähän...

Naurettavaa tuollaiset boikotoinnit...
 

Vesku

Jäsen
Pepsille heitin ääneni, vaikka kuitenkin Coca Colaa on silti tullut enemmän ostettua, koska sitä on vaan enemmän tarjolla. Cokiksesta jää vähän paskan maku suuhun paitsi ehkä jäillä se on parempaa.

Yleensä kun juomia ostaa paikoista colana ja sieltä voi tulla kumpaa merkkiä vaan, niin kyllä sen erottaa jos on Pepsiä koska se silloin menee helposti alas.

Dr. Pepper on toinen oikein hyvä, mutta melkein Ruotsista asti täytyy hakea. Mitähän varten Suomessa on paljon surkeammat juomaosastot kuin Ruotsissa? Siellä on valikoimaa paljon enemmän.

Saahan tuota Dr. Pepperiä joskus kaupoista, mutta hinta on tyyliin 0,5 l maksaa 12,90 mk ja muita juomia saat kolminkertaisen määrän sillä hinnalla. Myös 0,33 l:n tölkkejä
myytiin 6,90 mk:lla, mitä viitsin alemman yksikköhinnan takia ostaa.

Siis:
1. Pepsi/Pepsi Max (maistuva light)
2. Dr. Pepper
3. Coca Cola
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Coca-Cola, se on aito eikä jäljitelmä. Ja Pepsit, varsinkin Max on näin kiltisti sanottuna PIRUN PAHAA. Mutta nämä on niitä makusasioita joista ei oikein voi kiistellä.

Ps. Root Beer on myös todella hyvä juoma, harmi ettei sitä täällä saa (ainakaan Porissa).
 
Viimeksi muokattu:

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Suosittelen aiheesta kiinnostuneille kirjaa´Cola-sodat´
Löytyy hyllystäni,kirjoittanut kymmenisen vuotta sitten Pepsin silloinen pääjohtaja,nimeä en muista.
Myös John Scullyn,mm. Pepsin ja Applen entinen pääjohtaja, muistelmissa on paljon asiaa aiheesta.
Edellisiin viitaten suosin Pepsiä,Atlantan pojista en paljoa tiedä.
Luulen myös,että Pepsi on mielestäni parempaa.Pepsi Challenge on kyllä kokeilemati.
 

aHab

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Montreal Canadiens
Pepsi (se normaali) ehdottomasti. Coca Cola on tietty myös hyvää, mutta Pepsi maistuu paremmalta.

Maxit ynnä muut Lightit onkin sitten suolesta...
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kyllä aito Musta Kulta, eli cocama cola on ykkönen. Se on jotenkin raikkaampi kuin toi pepsi. Niin. Mutta loppujen lopuksi ei ole kauhean tarkkaa kumpaa alas menee, kunhan on vain kylmää... ja kunhan ei ole light versioita :eek:

Listaus:
soka sola
pepsi
fanta (pitäiskin maistaa sitä lemonia)
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
voi ei!

annoin ääneni erehdyksessä kokikselle, vaikka heti namiskaa väännettyäni tuli mieleen, että kohdan olisi tullut olla "muu", ja juoman nimi dr pepper. tyhmä, tyhmä, tyhmä minä!
 

Kh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Pepsi-Cola on sopivan imelää, Coca-Cola on liian väkevää. Kolajuomat ja mm. oluet ovat iän myötä alkaneet närästämään, joten virvoitusjuomien juonti on olennaisesti vähentynyt. Nykyään maito ja vesi sopivat kropalle paljon paremmin, joten annan ääneni Joku muu -vaihtoehdolle.
 

Cannibal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Dr. Pepper

On kyllä todella etovaa juomaa. Jenkeissä helvetin suosittua kylläkin, ja niitä Dr. Pepper jäljitelmiä vasta onkin...sehän on periaatteessa sama kuin Cherry Coke eli kirsikkakola ja siltä se maistuukin. Tuo on sellainen mystinen juoma että siihen pitää tottua ennenkuin siitä voi pitää. Näin olen asian käsittänyt...itse maistoin moista paskaa vasta kuutisen vuotta sitten eka kertaa kun se valitettavasti alkoi uudestaan rantautua Suomeen tölkkeinä, ja olipas todella pahaa. Yleensä colajuomiin tottuneet eivät käsittääkseni pidä Dr. Pepperistä, mutta ilmeisesti täällä onkin paljon niitä. Makuasia luonnollisesti, mutta itse en ikinä voisi sitä juoda ilokseni. Suorastaan oksettavaa, samoin kuin Battery. Todella pahaa.

Ja kuka sanoi ettei Pepperiä saa kaupoista? Kyllä ainakin täällä Espoossa saa ihan hyvin joka paikasta muovipulloinakin ihan samalla lailla kuin Pepsiä tai colaa. Että vaikka niin saatanan hajuton ja mauton paikka onkin niin Dr. Pepperiä kyllä myydään ja paljon. Se onkin sitten sellainen haju ja maku jonka Espoostakin jättäisin pois...

Niin, ja vastasin muuten Coca-Cola. Se on mielestäni parasta. Selvästi. Pepsi on kakkonen, mutta viime aikoina olen todella alkanut karttamaan näitä First Choise Cola ja Classic Cola jäljitelmiä. Ne nimittäin eivät todellakaan maistu samalle enkä voi sitä makua kehua. Niissä on outo jälkimaku. Cola on kalleinta, mutta parasta. Kyllä minä ainakin erottaisin makutestissä Pepsin ja Colan. Koittakaapa itse. Niissä on "selvä" ero. Pepsi on makeampaa, mutta ei silti mielestäni parempaa. Light juomille minäkin sanon ei. Vettä saa kraanastakin.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
makunsa kullakin, ei jokanen voi pitää hyvistä asioista. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös