Yleinen armahdus jatkoajan poispotkituille ?

  • 7 090
  • 44

Yleinen armahdus jatkoajan poispotkituille.

  • Kannatan yleistä armahdusta

    Ääniä: 41 30,8%
  • Vastustan yleistä armahdusta

    Ääniä: 92 69,2%

  • Äänestäjiä
    133

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Foorumilta on potkittu aikojen saatossa pois persoonia. Joitakin heistä on jääty kaipaamaan, tai ainakin heidät otetaan puheeksi aika-ajoin. Minulle tulee mieleen hetimiten nimimerkit ; Tunkki, sv veinikretski ja Kaiser Soze.

Olisiko mielestäsi aika parantanut haavat ja pitäisi julistaa yleinen armahdus poispotkituille persoonille. Syystähän heidät on ulostettu, paitsi KS taisi olla jotenkin epäselvä tapaus, mutta olisiko menneet unohdettu ja tyypit ottaneet opikseen ?

Ketä muita tulee mieleen, jonka haluaisit takaisin jatkoaikaan, vai haluaisitko ketään. Kysymys kuuluukin. Pitäisikö poispotkitut armahtaa, vaiko eikö ?
 
Viimeksi muokattu:

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Tuo armahdus on siinä mielessä aika hankala juttu, että mukana palaisi kehiin vähintään 20 pasketta yhtä timanttia kohden. Toisaalta eräitä on täältä hävitetty varsin hämärissä olosuhteissa vuosien varrella.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ne nimimerkit, jotka ovat täältä saaneet lähtöpassit sääntörikkomusten vuoksi, saavat syyttää kohtalostaan vain itseään. Näin varsinkin jos ja kun sääntörikkomukset ovat toistuvia ja heidän toimintansa on aiheuttanut myös muille käyttäjille turhautumisia. Rinnastan yleisesti ottaen kaikki foorumilla riehuvat nimimerkit työpaikkakiusaajiin, mutta onneksi Jatkiksen modet osaavat varsin tehokkaasti heivata tuollaiset häiriköt pois täältä.

Evilin comebackin hyväksyin pitkälti säälistä, sillä hänhän oli itse pyytänyt kirjoitusoikeuksiensa poistoa. Tai ainakin näin olin ymmärtänyt.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Olen vastaan likipitäen kaikkia ikuisia pelikieltoja ja minun "jatkoajassani" vain harvat ja valitut saisivat ikuisen pelikiellon ja tuolloin rikoksen tulisi olla todella raskaan. Tällaisessa tapauksessa rikoksen tulisi olle selkeästi lainvastainen, ja siinä tulisi rikkoa useampaakin lakia, jotta olisin valmis langettamaan ikuisen pelikiellon "palstalleni"

Olen ollut Jatkoajassa jo reilut kymmenen vuotta ja tähän aikaan en ole nähnyt kovinkaan montaa sellaista pelikieltoa, josta olisin ollut valmis antamaan elinikäisen pelikiellon, mutta toisaalta en seuraakaan koko palstaa aktiivisesti vaan vain osaa siitä. Minun on vaikea kuvitella sellaista tilannetta, että antaisin ikuisen pelikiellon vittuilusta tai turhasta päänaukomisesta, uskoisin, että pitkä pelikielto ajaisi saman asian.

Täällä on muutama henkilö saanut jo useita pitkiä pelikieltoja, kuten scholl tai johtava analyytikko, mutta ainakaan minä en löydä syytä sille, että heidät tulisi potkia pois palstalta. Tämä palsta kaipaa väriä ja sopivassa mitassa myös vittuilua ja muista poikkeavia mielipiteitä!

vlad.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Evilin comebackin hyväksyin pitkälti säälistä, sillä hänhän oli itse pyytänyt kirjoitusoikeuksiensa poistoa. Tai ainakin näin olin ymmärtänyt.
Sääliä en kaipaa enkä hyväksyntääkään. Ymmärsit kuitenkin oikein. Sain kuukauden tai kolme jäähyä, en muista kumpi, mutta istuin kuitenkin yli puoli vuotta omasta toiveestani. Sitten rupesi tylsistyttämään ja kysäisin josko pääsisin takaisin, ja pääsin.

Yleistä armahdusta en oikein kannata, koska jos ovea raottaa kunnon väelle niin roskasakkiahan sieltä samalla livahtaa sisälle. Tapauskohtaista harkintaa puollan, siis jos joku fudut saanut pyytää päästä takaisin niin mahdollisesti koeajalla voisi kokeilla. Onneksi minun ei noita tarvitse miettiä.

Sitten vielä sellainen aloite, että schollista olisi tehtävä moderaattori, siis olettaen että hän ei sitä ole. Kyllä loppuisi pitkätukkien ja risupartojen kommaripropaganda täältä silloin, ja saksan kieltä taitamattomien ilmivalta. (Osaan kaksi lausetta saksaa, ja jokusen irtosanan, eli ehkä saisin armon.)
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Se oli Kaiser Soze. Ei muuta.

Sori. Ymmärsit kuitenkin, ketä tarkoitin.


Evil kirjoitti:
Tapauskohtaista harkintaa puollan...

Tuo voisi olla ihan hyvä idea. Esimerkiksi Tunkin kohdalla voisi olla myrsky laantunut, eikä tyyppi muuta pahaa tehnyt, kun soitti suutansa modeille. Kerjäsi siis verta nenästään, mutta ei mitään niin pahaa, etteikö voisi mielestäni paluuta tehdä.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aika monta persoonallista hahmoa on saanut maistaa banaania lopullisesti, mikä on harmillista. Ei keskustelupalstoissa ole mitään järkeä, jos värikkyys johtaa kirjoituskieltoon. Moderointi menee tällä palstalla välillä vähän liian vakavaksi. Tällä palstalla pärjää, jos on mahdollisimman harmaa ja huomaamaton persoona.

Olen vähän tällainen "elä ja anna elää" -tyyppi ja mielestäni kirjoitusoikeudet pitäisi viedä kokonaan pois vain ääritapauksissa. Hyvin toimii esim. schollin kohdalla käytössä oleva "puolen vuoden kirjoituskielto silloin tällöin" -käytäntö.

Armahdusta toivon ehdottomasti Q:lle.
 

Nötkötti

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen jo pariin kertaan urputtanut mutta urputan vieläkin. Minkä ihmeen takia juza laitettiin pihalle!? Sen yhden "Kuinka ottaisin sen ikuisen penaltin"-ketjun viestin takia!?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kuinkakohan moni takaisinhaikailtu poispotkittu ottaisi paluumahdollisuuden riemusta kiljuen vastaan ja olisi halukas jatkamaan nykyjatkoajassa, herää kysymys.

Toinen kysymys, joka herää on, että voisikohan tänne perustaa "Moderoikaa toisianne" - ketjun, jossa voisi antaa perusteltua palautetta kanssakirjoittajista, ilman, että tarvitsee pelätä saavansa pelikieltoa. Saattaisi auttaa meitä retardejakin kehittymään.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen vastaan likipitäen kaikkia ikuisia pelikieltoja ja minun "jatkoajassani" vain harvat ja valitut saisivat ikuisen pelikiellon ja tuolloin rikoksen tulisi olla todella raskaan. Tällaisessa tapauksessa rikoksen tulisi olle selkeästi lainvastainen, ja siinä tulisi rikkoa useampaakin lakia, jotta olisin valmis langettamaan ikuisen pelikiellon "palstalleni"

Ehdottomasti samaa mieltä. Ihan vittuillakseen olisi tehnyt mieli jättää kommentointi tähän, tuhota quote-tagit ja lainata koko vladin kirjoitushistoria sekä liittää 3000x7000 kokoinen pillunkuva viestiin, mutta tarkennetaan nyt kuitenkin:

Mainostajat, HUUTAJAT sekä spämmääjät pois. Muuten kaikki sallittua. Mielipide - oli se kuinka "väärä" tahansa - ei saisi olla riittävä syy poispotkimiseen. Lyhyet penaltit ovat ok. Niin sanotusta trollauksesta/flamettamisesta/ym suuttuminen on lähes aina mielensäpahoittajan vika. Jumalauta kyllä sen verran pitäisi olla itsetuntoa, ettei jonkun nettiniilon kirjoituksista ota itseensä. Parhaimmillaan jatkoaika on loistavaa yhteisöllisyyttä omine hienoine inside-läppineen.
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Tutzbahan sai pysyvästi kenkää modegaten takia. Toki hän meni mielestäni liian pitkälle jankuttaessaaan (muistaakseni), mutta kirjoitusoikeuksien poisto oli mielestäni liikaa sillä muutoin hän oli hyvinkin asiallinen kirjoittelija.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Armahdusta toivon ehdottomasti Q:lle.

mixu takas HIFK-osioon. Narrit voisi jo antaa anteeksi sille omalleen...mikäkuka se oli joka sai kaikkien ilmalanpoikien veren kuohumaan? Taisin vielä harmitella sen poispotkintaa...

90% tän palstan viehätyksestä tulee värikkäiden persoonien tavasta kirjoittaa lätkästä ja välillä vähän muustakin. scholl saa erikoismaininnan ja nimenomaan sen jäljelläolevan 10%.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Koirapojan ikikirjoituskiellon haluaisin kumottavaksi. Huovishenkiä, huovishenkiä.
 

scholl

Jäsen
Fakta on se, että moderaattorit toimivat laittomasti. Päätökset ovat mielivaltaisia, ilmeisesti kateudesta tehtyjä, eikä niistä saa valittaa. Missä voidaan sananvapautta loukata ilman, ettei siitä saa valittaa? Ehkä jossain Venäjällä ja Pohjois-Koreassa. Tämä keskustelupalsta on eräänlainen sosiaalinen media ja moderaattorit käyttävät väärin valtaansa. Hyvin kyseenalaisia ajojahteja ja ansoja virittävät. Eikä tosiaan ole mitään instanssia mihin voi valittaa päätöksestä. Itse en ainakaan tiedä toista kurinpitoelintä, jonka päätöksistä ei voi valittaa.

He, joiden kirjoitusoikeudet on poistettu, kannattaa tehdä poliisille rikosilmoitus tai ottaa yhteys toimittajiin. Jonkinlainen MOT-tyylinen selvitys olisi paikallaan.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Tutzbahan sai pysyvästi kenkää modegaten takia.

Tuo oli kyllä oikeusmurha. Harvalla foorumilla on tälläisiä aktiivisia ja positiivisia henkilöitä, ja kun kerran foorumihistoria saa painaa tuomioissa niin ihmettelen vieläkin, ettei sitä otettu Tutzban tapauksessa huomioon. Tai ehkäpä sitten otettiinkin.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Yleistä armahdusta en suosi millään. Sen verran monta täysin turhaa kaveria kömpisi takaisin koloistaan, että muutama timantti ei siinä paljon painaisi.

Sen sijaan yksittäistapausten kohdalla kyseenalaistaisin ikibannin tyystin. Jokunen tässäkin ketjussa jo mainittu nimimerkki on saanut lähtöpassit melko vähäisin perustein ja valtava määrä "plussaa" on menetetty näiden poistojen kautta.

Eiköhän vaikka joulukuussa juhlittaisi viimeistään kunnolla ja käytettäisi ikibannien poistoja Jatkoajan omana joulukalenterina?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ainakin Koirapoika takaisin ja tekninen moderointi hiuksista vattupuskaan. Tämä sääntöjen (tai oikeastaan ohjeistuksen) loputon kiristäminen ei palvele enää ketään - ei ole palvellut enää vuosiin. Mutta jos joku pykälä on jonkun moden lempilapsi, niin eihän tehtyjä virheitä voi myöntää, eihän?

Provot kuuluvat kiekkokeskusteluun. Hyväksykää se faktana!
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Kyllä!

Ralli takaisin riehumaan HIFK-osioon, VIHANNESKAAPPI ja cool,cool,koff, Peen mieshuorat, Q:n loundge-päivitykset, Tunkki vittuilemassa espoolaisille sekä rinkeli22:n fiksaatio munalukkoihin. Näitä on kaivattu ja kaiholla muisteltu. Poispotkittujen joukossa on kyllä sellaisiakin, jotka saivat veren välillä kiehumaan, mutta onko tällä palstalla koskaan vaikuttanut esim. niin sympaattista nimimerkkiä kuin VIHANNESKAAPPI? Sanoisin, että ei.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ei mitään yleistä armahdusta sen aiheuttamien ja täällä jo mainittujen lieveilmiöden takia, vaikka minäkin mieluusti soisin muutaman nimimerkin paluun takaisin ja olen joskus ottanut kantaakin bannattujen puolesta.

Mutta - se asian toinen puoli...
Eli - jos joku oikeasti nauttii provoilusta, trollaamisesta ja vittuilusta ilman asiantynkääkään, voi vaihtaa foorumia vallan helposti - eihän tuo nyt ole edes hidaste, tervemenoa vain!
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sanokaas nyt jokerileirin ihmiset ketä se teidän oma nemesis oli? Virmasta puolusti viimeiseen asti ja aina oli ihon alla ja, päällä ja välissä. Joku tuikitavallinen arska/petsku/jouni se oli?

Ehdottomasti takas nämä persoonat. En ymmärrä enkä varmaan tule koskaan sitä tajuamaankaan miten yksilö voi niin ottaa mieleensä nettipalstalta ettei sitä kestä tosielämässä. Täällähän siihen usein kuitenkin törmää.

Ajatelkaa mitä herkkuja ollaan aikoinaan menetetty. Mm. Persut tekemässä jytkyään ja herr scholl oli pelikiellossa! Snif.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Yleinen armahdus tosiaan voisi tuoda takaisin hahmoja, joita oikein kukaan ei takaisin kaipaa. Armahtaminen yleisesti ottaen on kuitenkin hyvä juttu, ja ne voisi aloittaa siitä jengistä, joka lempattiin pihalle vaikka eivät sääntöjä rikkoneetkaan. Not gonna happen, kyllä minä sen tiedän, kun tuo edellyttää erään tahon löytävän pallit ja selkärangan jostain. Sääntörikkomuksista pihalle lempattujen armahdukset pitäisi hoitaa tapaus kerrallaan, jos siis siihen lähdettäisiin.

Avainkysymys kuitenkin on tässä: haluaako noista poistetuista kukaan takaisin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös