Sen vähän mitä viime päivinä autossa kuunnellut, niin lähes koko ajan mäkipomppua ja hiihtoa.Eniten muutosvastarintaa on tietenkin aiheuttanut urheiluselostusten siirtyminen kanavalle. Kaikki urheilun vihaajat ovat vetäneet herneet nenään.
Onhan siellä ennekin ollut 'Aamuvuoro', mutta ilman OlgaK:n tekopirteää lässytystä. Niin ja tuo Ykkösaamun uusinnan poistaminenkin vituttaa. Vitun tunarit.
.
Ei mulla ole erityisesti tota aamushowta vastaan, kunhan siinä tulisi edes hyviä keskusteluja vieraan kanssa. Ainakin tänään Pirkka-Pekka Peteliuksen kanssa juttelu oli hyvää ja sitä kuunteli mielellään. Ykkösaamun uusinta olisi ollut hyvä säilyttää jotenkin aamussa, mutta tietysti kun kyse on uusinnasta niin eihän tuo mikään katastrofi ole vaan sen voi kuunnella edellään joko livenä tai areenasta.
Ei minua kiinnosta kuka siellä on äänessä vaan se asia mitä sieltä tulee.
. Myös Arto Terosenkin vierailu oli ihan ok. Eli tämän päivän perusteella kuuntelen aamuohjelman myös huomenna ja jos asiasisältö pysyy hyvänä niin kuuntelen myös vastaisuudessakin. Katsotaan siis mihin tämä tästä kehittyy.
.
Ehdin kuulla Terosen haukkuvan niitä, joita ei urheilu kiinosta. Lisäksi hän on voittanut Uuno Turhapuron ja varmaan muitakin biljardissa. Joka aamuksi vaan joku urheilutoimittaja solvaamaan puheohjelmista pitäviä ja muita nillitäjiä. Nyrkkeilymestari Höyry Häyrinen voisi uhkailla turpiinvedolla ainaisia valittajia.
Olga K:n hihkuessa hölmönä.
Ei se mun mielestä mennyt todellakaan noin kuin kirjoitat.
Teronen ei haukkunut niitä, joita ei urheilu kiinnosta vaan ymmärsi kyllä, että kaikkia ei urheilu voi kiinnostaa. Totesi, että hänen omassakin elämässä on paljon muutakin kuin urheilu. Sen sijaan hän ei ymmärrä miksi asiasta pitää valittaa ja tuoda se koko ajan esille. Jos jostain ei pidä niin se on ok, mutta ei siitä tarvitse joka paikassa julistaa.
Eli helpotus sulle: joka aamu eikä edes tänäänkään ollut ohjelmassa puheohjelmien solvaajia.
Toimittaja osaa kyllä asettaa sanansa. Itse koin sen lähes henkilökohtaisena vittuiluna. Paljon isompiakin asioita on saatu käännettyä valittamalla. Minkä ihmeen takia ei saisi valittaa. Ei tässä voi korvillakaan äänestää, kun ei ole enää vaihtoehtoa urheilulle ja mökämusiikille ja showmeiningille missään. Ylen Ykkönen tietysti, mutta musikkia tulee sieltäkin seassa.
Arto Teronen on erittäin hyvä urheilutoimittaja. En vaan halua häntä enkä muitakaan siltä osastolta Radio Puheelle.
Älä ole niin negatiivinen. Ahahahahahahhaha.Jaaha, Alivaltiosihteerin siirtyminen Puheelle tappoi tietty ohjelman perinteisen formaatin ja tuolta tulee näköjään sketsi per arkipäivä entisen tunnin putken sijaan, erittäin epämiellyttävä uudistus omalle korvalle joka tapasi ennen ladata areenasta koko ohjelman ja kuunnella kun itselle sopi. Nyt korvan täytyy ladata sketsit erikseen joihin on näköjään ympätty jokaiseen tunnusmusiikki ja osaan yleareena-mainos joten ei voi editoimatta putkeenkaan kuunnella. Mitenhän käy palindromien ja viikkovisan?