Yle Puhe, MM-futis 24h: Venäjä – liveseuranta

  • 8 506
  • 72

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Voi luoja. Islannissa on niin kivaa. Kukaan ei hauku toista vaan kannustaa. Ollaan niin maan positiivisia. Ja kaikki pelaa joo jalkapalloa joo.
No jos rehellisiä ollaan niin tuolla junnuissa on meno muuttunut ihan hurjasti. Ei siellä enää vanhemmat käyttäydy Suomessakaan kuin ne käyttäyty joku 10v sitten.

Eniten Suomessa mättää se että olosuhteet ei ole yksinkertaisesti kunnossa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Minä muistan Davor Sukerin (en ole tarkastanut kirjoitusasua)... Oli jostain syystä lempipelaajani vuoden -98 kisoissa. Ehkä nimi kuulosti kivalta ja olihan hän hyvä pelaaja. Taisi voittaa maalikuninkuuden...
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Olen kuunnellut varsin huolellisesti kohta yksitoista tuntia, hyvin olen viihtynyt. Ennekari vetänyt jänniä kysymyksiä tasatunnein, kisabiisit keventävät välillä, suovat toimistohetken myös paneelille. Härkönen luultavasti hyytyy ekana ja kun Saksaan asti päästään, niin Erkka V. on ainoana hereillä ja sen analyysin tiedämme, krääk.
No, minulla on Argentiina ( myös Italia)-ongelma, joten vierastan vaistomaisesti, sinänsä reilusti myönnettyä, erään joukkueen fanitusta.
Pasanen on mielestäni hyvä.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Puolivälissä. Minäkin kuunnellut tämän enemmän tai vähemmän keskittyen lähes kokonaan. Tunnin varmaan vielä jaksaa, mutta sitten pitää käydä nukkumaan. Aamupäivällä vielä tuon viimeiset 2-3 tuntia pystyy kuuntelemaan. Saas nähdä miten väsynyttä juttua on silloin.

Mutta siis toteutuksenahan tämä on ihan huikea. Kerrankin radio-ohjelma urheilusta jossa aika ei lopeta keskustelua kesken. Näitä ja vastaavanlaisia kuuntelisi vaikka miten paljon mielellään enemmänkin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Olen kuunnellut varsin huolellisesti kohta yksitoista tuntia, hyvin olen viihtynyt. Ennekari vetänyt jänniä kysymyksiä tasatunnein, kisabiisit keventävät välillä, suovat toimistohetken myös paneelille. Härkönen luultavasti hyytyy ekana ja kun Saksaan asti päästään, niin Erkka V. on ainoana hereillä ja sen analyysin tiedämme, krääk.
No, minulla on Argentiina ( myös Italia)-ongelma, joten vierastan vaistomaisesti, sinänsä reilusti myönnettyä, erään joukkueen fanitusta.
Pasanen on mielestäni hyvä.
Minäkin olen kuunnellut nyt aika monta tuntia. Nyt nauretaan merisäälle.
Sääli vain että allekirjoittaneen kannattamat Hollanti ja Bulgaria eivät ole mukana. Oranje ja Stoichkov, olen mä melkonen pelle.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
@BlackWolf tuo Bulgaria on kyllä melkoisen eksentrinen valinta, jotenkin Romanian ymmärtäisin helpommin.

Kiva kun Kreikka ei ole kisoissa.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Täytyy vielä nostaa nämä vanhat selostuspätkät, mainioita muistoja. Bubi Walleniuksen ikimuistettava tyyli tulee esiin minuutissa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
@BlackWolf tuo Bulgaria on kyllä melkoisen eksentrinen valinta, jotenkin Romanian ymmärtäisin helpommin.

Kiva kun Kreikka ei ole kisoissa.
Se oli puhtaasti Stoichkovin ja amiga 500 pelin ansiota, en vaan muista enää pelin nimeä siitä tosin tehtiin tai on teossa uusintaversio, minkä senkään nimeä en muista sensible soccer? Sillon sitä kuunteli ja jännitti radiosta kuinka Hristo paino kultasta kenkää kohden. Karmea filmaaja ja itkijähän se oikeasti oli, mutta pienelle sudelle se oli se the futari silloin. Siis silloin kun pikkususi tuolla pelasi jalkapallouraansa ja jollain talenttileireillä kävi, sekä sm- turnauksissa pyöri.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kaljaa koneeseen, ei siis minulle vaan nyt oluista jutellaan. Voi hitto, kaikkea hienoa niissä on. Itse olen juonut olutta lähinnä vain humalassa. Eli en tajua mutta kiva kun jotkut tajuaa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kaljaa koneeseen, ei siis minulle vaan nyt oluista jutellaan. Voi hitto, kaikkea hienoa niissä on. Itse olen juonut olutta lähinnä vain humalassa. Eli en tajua mutta kiva kun jotkut tajuaa.
Meillä on lähi K-marketissa aivan mahtava kauppias. Kaikkia lakeja vastaan tuo ajoittain Saimaan juomatehtaan yms. oluita alennuksella myyntiin. Se on hienoa kun saa ostaa oikeasti laadukasta olutta about noiden halppiksien hinnalla. Siinä sitä tottumatonkin voi sitten ottaa koriinsa vaikka Marsalkan vaaleaa laageria, Kekkonen olutta, Marsalkan tummaa ja vehnää. Mitkä siis tällä hetkellä on tarjouksessa. Lisäksi vielä oli muutama pullo red alea, pilssiä ja jokeria. Jos ei noista löydä makueroja niin sitten on asiat huonosti.

Oikeastaan kaikille jotka ei oluesta ymmärrä niin suosittelisin Duvel testiä. Belgiassa on baareja missä sai kaljat ilmaiseksi kun pysty vetämään 10 duvelia kahteen tuntiin, siis 0,33l pulloja. Siitä vaan kokeilemaan. On niin täyteläistä että jos tohon pystyy niin on melkoinen sankari. Tosin taitaa nykyisin olla lageria tuokin, aikanaan se oli tummaa olutta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Se oli puhtaasti Stoichkovin ja amiga 500 pelin ansiota, en vaan muista enää pelin nimeä siitä tosin tehtiin tai on teossa uusintaversio, minkä senkään nimeä en muista sensible soccer?.

Tarkoitat kekseliäästi nimettyä Kick Off 2.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tarkoitat kekseliäästi nimettyä Kick Off 2.
Ei kyllä mä pidättäydyn Sensible Soccerissa. Kick Off 2 ei näyttänyt yhtään tutulle Sensible Soccer videossa olin kuin kotonani.

Toki siis nintendolle oli joku sivusta kuvattu missä oli spesiaali moovit, pusku, saksari jne. eri mailla eri jutut. Sekin oli lapsena rakas peli. Mutta toi Sensible oli se missä hakattiin serkun kanssa aamuyöntunneille toisiamme vastaan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt samba raikaamaan... Nyt alkaa jo vähän kyllästyttää tämä. Olen reilun kolme tuntia kuunnellut jutustelua, hyvää sellaista mutta rajansa kaikella. Alkaa tulla väsy.
 

Knap

Jäsen
Harmi kun ei kiinostaisi yhtään jalkapallo historia ja hassuttelut tietovisoineen. Kiinostaisi näiden kisojen joukkueiden läpikäynti ja nämä kisat, kun en noin muuten jalkapallo fanaatikko ole. Tämä lähetys nyt vaan taitaa olla heille, joita jalkapallo kiinostaa enemmänkin, eli en ole oikeassa paikassa.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Hyvää settiä Yleltä. Ennekari taitaa olla tuottaja näissä Ylen urheilulähetyksissä. Osaa työnsä hyvin.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Hyvää settiä Yleltä. Ennekari taitaa olla tuottaja näissä Ylen urheilulähetyksissä. Osaa työnsä hyvin.

Jep, on tämä melkoinen puristus ja tähän asti hyvin pysynyt homma kasassa.
Meikäläinen kuuntelee vielä seuraavan eli klo n. 2.04 kysymykset ja vastaukset ja sitten siirryn houkuttelemaan Nukkumattia paikalle. Säästän loppusetin kuunneltavaksi duunin ohessa, kuuntelen Areenasta tunnin pätkiä työn orjuuden tuskaa lieventämään. Huvitusta nykypäivän suomalaiselle puuvillapellolle, meillä kun ei töissä yhdessä lauleta, kuulosuojaimet nääs. Ja toisaalta, eihän sitä meidän laulamista kukaan kestäisikään ilman kuulosuojaimia.
Mainiota YLEn Urheilu, kiitos.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jahas ja siellä meni maalimäärätkin pipariksi, nyt alkaa väsy iskeä!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Aamulla on velvoitteita, mutta jätetään kanava auki ja kuunnellaan toisella korvalla.
 

kingstonwall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eipä olisi uskonut että jokin radio-ohjelma saa ihmisen valvomaan koko yön. Iso hatunnosto Yle Urheilulle!
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Siellähän ne vielä painaa. Väsymys kuuluu jo äänistä, mutta olishan se nyt ihme jos ei kuuluisikaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Siellähän ne vielä painaa. Väsymys kuuluu jo äänistä, mutta olishan se nyt ihme jos ei kuuluisikaan.

Kyllähän tuo kuuluu. Periaatteessa olisi järkevämpää painaa vähän lyhyempää työvuoroa ja se tekisi oikeutta koko lähetykselle. Mutta sitten tietenkin koko homman idea katoisi ja se olisi vain mikä tahansa pläjäys.

Petteri Forsell, yksi aliarvostetuimmista Suomessa koskaan.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Juha Tamminen taidettiin herättää krapulauniltaan lähetykseen
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Alkaa lähetys olla maalissa, hienoa YLE melkonen lutuuriteko.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös