Meille kaikille tulee varmasti elämässä tilanteita joissa tuntuu, että olemme jossain asiassa täysin yksin mielipiteemme kanssa. Että oikeasti minä olen varmaan ainoa joka ajattelee näin ja näin. Itselleni sattui sellainen juuri tässä tällä viikolla, kun Queenin taannoisen Suomen keikan puitteissa tuli bändistä puhetta töissä. Tajusin, että olen oikeasti varmaan ainoa (ja varmaan ainoa koko maailmassa, heh heh), jonka mielestä Radio Ga Ga on ihan oikeasti Queenin paras kappale. Kaikki läsnäolijat olivat lähes tyrmistyneitä tästä näkemyksestäni :D
Tämä kappale siis kyseessä, ignoranteille tiedoksi: Queen - Radio Ga Ga (Official Video) - YouTube
Mutta minkälaisten näkemysten kanssa Jatkiksen käyttäjät kokevat olevansa täysin yksin? Saa olla miten suuri tai pieni asia tahansa, nyt saa tuskansa vuodattaa. Entä löytyisikö täältä joku joka jakaisi juuri sinun näkemyksesi, etkä olisikaan yksin? Sana on vapaa..
Tämä kappale siis kyseessä, ignoranteille tiedoksi: Queen - Radio Ga Ga (Official Video) - YouTube
Mutta minkälaisten näkemysten kanssa Jatkiksen käyttäjät kokevat olevansa täysin yksin? Saa olla miten suuri tai pieni asia tahansa, nyt saa tuskansa vuodattaa. Entä löytyisikö täältä joku joka jakaisi juuri sinun näkemyksesi, etkä olisikaan yksin? Sana on vapaa..