Yksinäisyys – sitäkö tää loppu on?

• 4 766
  • 27

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Yli 5 vuotta olin etäsuhteessa, vuosi sitten muutin lopulta pysyvästi nykyiseen asuinpaikkaan, lähimmät kaverit 180km päässä. Jyväskylässä asuessa vielä oli suhteellisen paljon "kavereita" tai ainakin hyvän päivän tuttuja. Nyt näkee muutaman kerran vuodessa joitakin ja muutama käynyt kerran täällä tuolla ajanjaksolla. Sitten kun vielä edelliset 4kk ollut lopullisesti työtön niin vielä on vankina kotona ja vähän liikaakin sitten vielä kauniimman puoliskon kanssa. Eli samaan aikaan haluaa omaa rauhaa, mutta myös on todella todella yksinäinen ja tuntuu vähän että elämä alkaa päättyä.

peksa

Jäsen
Yli 5 vuotta olin etäsuhteessa, vuosi sitten muutin lopulta pysyvästi nykyiseen asuinpaikkaan, lähimmät kaverit 180km päässä. Jyväskylässä asuessa vielä oli suhteellisen paljon "kavereita" tai ainakin hyvän päivän tuttuja. Nyt näkee muutaman kerran vuodessa joitakin ja muutama käynyt kerran täällä tuolla ajanjaksolla. Sitten kun vielä edelliset 4kk ollut lopullisesti työtön niin vielä on vankina kotona ja vähän liikaakin sitten vielä kauniimman puoliskon kanssa. Eli samaan aikaan haluaa omaa rauhaa, mutta myös on todella todella yksinäinen ja tuntuu vähän että elämä alkaa päättyä.

Muutto uuteen paikkaan on tämän asian kirous. Itse jos muuttaisin Helsinkiin tai sinne lähelle niin menisi jollain tapaa kontaktit väkisin uusiks mutta Tampereella joutuisi silti käymään tarvittaessa. Mutta hyvä asia on että on puoliso jonka kanssa pääset aina tarvittaessa rentoutuun.

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Muutto uuteen paikkaan on tämän asian kirous. Itse jos muuttaisin Helsinkiin tai sinne lähelle niin menisi jollain tapaa kontaktit väkisin uusiks mutta Tampereella joutuisi silti käymään tarvittaessa. Mutta hyvä asia on että on puoliso jonka kanssa pääset aina tarvittaessa rentoutuun.

Joo ja esim. omassa tapauksessa tuo matkustus autolla on kuitenkin juuri 2h 15 minuuttia, jos olisi edes joku tuommoinen Tampere- Helsinki jota voi vähän isompaa tietä vetää ja julkisilla aika helposti, mutta omassa tapauksessa jos tänne jumalan selän taakse haluaa esim. bussilla tulla pitäisi matkusta melkein tunti vielä Tampereelta ja 5 km sitten vielä kaupungin sisällä.

Heti kun muutti niin melkein kaikki lopetti yhteydenpidon ja jos kirjoittaa vaikka omalle faceseinälle onko joku liikenteessä siellä kaupungissa mistä muutti niin kukaan kirjoita mitään, kun vastaavaan kyselyyn saattoi ennen vastata vaikka kuinka moni. Myönnän toki että itsekin vähemmän ollut mutta silti jännä vaikutus.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy