Jaahas, Doge lakkauttaa sitten tämän ministeriön seuraavaksi:
Onneksi kansa voi olla nyt tyytyväinen kun kansalaisten rahoja ei tuhlata esimerkiksi epäpätevien turhien työntekijöiden palkkoihin.Kaikki viittaa siihen että eivät ole luopumassa vallasta 4 vuoden päästä
Nämä näyttävät investointi-ilmoitukset olivat ainakin ensimmäisellä kaudella usein pitkälti markkinointitemppuja, kannattaa aina antaa pölyn laskeutua ja tarkistaa pieni präntti.
Jos haluaa lähteä vaihtamaan pois Trumpin USA:n tuotteista, tässä on muutama asia mitkä voi vaihtaa
- Viestintä: Telegram tai ihan vaan SMS.
Olin just tulossa samaa linkittään!
Kyllä tekee pahaa kun katsoo tuota taulukkoa. Huomiona että Kiinakaan EI ole punaisella. Kiinalle riittää kun on tällä hetkellä ihan neutraali vaan ja popparit kädessä katselee vierestä. Jenkit tekee sen ihan itse! Kuvottava lista. Israel toisin näyttäisisi olevan tuolla hännystelemässä Trumppia. Jo on aikoihin eletty.
Israelhan nyt on ensimmäinen joka äänestää miten jenkit käskee oli siellä johdossa Trump tai kuka vaan.Olin just tulossa samaa linkittään!
Kyllä tekee pahaa kun katsoo tuota taulukkoa. Huomiona että Kiinakaan EI ole punaisella. Kiinalle riittää kun on tällä hetkellä ihan neutraali vaan ja popparit kädessä katselee vierestä. Jenkit tekee sen ihan itse! Kuvottava lista. Israel toisin näyttäisisi olevan tuolla hännystelemässä Trumppia. Jo on aikoihin eletty.
USA pelaa samassa jengissä kuin mm. Venäjä, Valko-Venäjä, Kiina, Pohjois-Korea ja vittu Iran.
Siellä kääntyisi moni Yhdysvaltojen presidentti haudoissaan, kun näkisivät Trumpetin Yhdysvallat.
Shame on you.
Edelleen suosittelen pyrkimään irrottamaan Trumpin hallinnon viimeisimmät äkkiväärät teot Yhdysvalloista kokonaisuutena. En pidä Trumpista ja hänen liittolaismaitakin oudoksuttavasta "4D-shakista", mutta on syytä pitää mielessä, että Suomella ja Yhdysvalloilla on valtaosan historiaa ollut lämpimät ja toimivat välit ja USA on Suomen tärkein geopoliittinen liittolaismaa ja tärkein kauppakumppani. Meillä on ehdottomasti syytä kritisoida Trumpia ja hänen hallintoaan, kun sen toimet ovat ristiriidassa omien arvojemme ja intressiemme kanssa, mutta näen itse amerikkalaisten brändien boikotoimisen varsin kaukaa haetulta. Kukin toimikoon kuten haluaa, mutta itse en moiseen ole ryhtymässä.Jos haluaa lähteä vaihtamaan pois Trumpin USA:n tuotteista, tässä on muutama asia mitkä voi vaihtaa
- Puhelimet: Samsung, HMD, voi jopa vaihtaa Androidin pois. Vaihtoehtoisesti Huawei jos käy Kiinalainen.
- Tietokoneet: Linux. Moni distro on erittäin käyttäjäystävällinen. Aasialaiset valmistajat kuten Samsung, Lenovo, Asus
- Sähköposti ja kalenterit: Proton, vaihtaa Gmailin tai Outlookin pois. Protonissa on kans VPN.
- Viestintä: Telegram tai ihan vaan SMS.
- Tekoäly: ChatGPT pois, tilalle Mistral AI:n LeChat. Vaihtoehtoisesti Deepseek jos Kiina OK.
- Suoratoistopalvelut: Spotify, Viaplay, muiden pohjoismaiden kansallisten kanavien suoratoistot (SVT, NRK, DR)
- Toimistosovellukset: LibreOffice
- Tietoturva: WithSecure/F-Secure
USA pelaa samassa jengissä kuin mm. Venäjä, Valko-Venäjä, Kiina, Pohjois-Korea ja vittu Iran.
Siellä kääntyisi moni Yhdysvaltojen presidentti haudoissaan, kun näkisivät Trumpetin Yhdysvallat.
Shame on you.
Shame on you.
Shame on you.
Shame on you.
Tällainen näkökulma näihin hävittäjähankintoihin. Eli onko mahdollista estää tehtävälle lähtö Texasista käsin jos vastuksena on vaikka Venäjä.
Kun järki vähenee, ääni kovenee ja mitä näitä nyt oli. Toivottavasti rebujenkin parissa alkaa oikeasti kuulua yskähtelyä valitulle linjalle.Kuuntelen Trumpin ja Macronin tiedotustilaisuutta ja luoja että voi jo parin minuutin jälkeen korvat vuotaa verta. Oranssi pösilö ehti jo heti alkuun mainita, ties monetta kertaa, ettei sota olisi koskaan syttynyt jos hän olisi ollut presidenttinä.
Oranssi pösilö ehti jo heti alkuun mainita, ties monetta kertaa, ettei sota olisi koskaan syttynyt jos hän olisi ollut presidenttinä.