Heikkoja sanavalintoja. Tai siis täysin tyypillisiä Trumpille. Toivottavasti jengi kuitenkin uskoo ja menee kotiin.
Voi olla, että saattaa tovi vierähtää että tilanne rauhoittuu
Heikkoja sanavalintoja. Tai siis täysin tyypillisiä Trumpille. Toivottavasti jengi kuitenkin uskoo ja menee kotiin.
"Go home, we love you, you’re very special people"
Kuten terroristeja tavataan kutsua.
Hyvin todennäköisesti vastustavat.Vieläköhän rebut vastustavat Bidenin valintaa tämän jälkeen?
Eivät olleet heikkoja, vaan täysin tarkoituksenmukaisia. "Menkää kotiinne mutta toisaalta oikealla asiallahan te olette".Heikkoja sanavalintoja. Tai siis täysin tyypillisiä Trumpille. Toivottavasti jengi kuitenkin uskoo ja menee kotiin.
Miettikää mihin paikkaan Trump sen asetti. Pencen piti olla vahvistamatta tulosta, vaikka Trump tiesi, että ei voi sitä tehdä. Teki kaverista syyllisen näiden hullujen silmissä. Loppuelämä sillä nyt hengenvaarassa. Iso respect Pencelle rohkeudesta. Moni muu rebu senaattori oli pelkureita loppuun asti.Mike Pence vaihtanut Twitterin taustakuvaksi Bidenin ja Harrisin – aika kova kannanotto. :D
Mike Pence vaihtanut Twitterin taustakuvaksi Bidenin ja Harrisin – aika kova kannanotto. :D
Oliskin. Se taitaa oikeasti olla Pence itse vaimonsa kanssa.Mike Pence vaihtanut Twitterin taustakuvaksi Bidenin ja Harrisin – aika kova kannanotto. :D
Maga-hatuista yleisössä päättelen tuossa olevan Pence itse vaimoineen.
Pientä vastuuntuntoa siis löytyy kuitenkin.
Tiedän, että vuosi 2020 ei ollut kummoinen, mutta eipä tämä seuraavakaan kovin hyvin starttaa.
Hitto, sun takia hävisin bissen kokoisen vedon tästä. :D No ei se mitään, eipä tuota oikein voinut uskoa kovin helposti.Oliskin. Se taitaa oikeasti olla Pence itse vaimonsa kanssa.
Se on sun totuutesi :D. Pidät kiinni siitä kuin Trump vaalivoitostaan.Hitto, sun takia hävisin bissen kokoisen vedon tästä. :D No ei se mitään, eipä tuota oikein voinut uskoa kovin helposti.
Käsittämättömintä oli tuo pääsy kongressiin. Eikö siihen osattu varautua tarpeeksi?
Voi myös olla, joku oli twiitannut et ois ollu Biden ja innostuin tästä liian nopeesti, ois ollu aika kova temppu muuten. :D
Se oli puoliksi sarkasmia.Sulla on parempi mikroskooppi kuin mulla.
Ja siihen voi liittyä myös puolustusministerin vaihdos aiemmin. Eiköhän näitä tutkita jälkikäteen, kun Biden nousee valtaan. Melkoista demokratian halveksuntaa nämä tapahtumat kaiken kaikkiaan.Tai sitten ei tullut ja Trump oli ohjeistanut poliisia, kansalliskaartin käytönhän jannu todistetusti esti.
Ei ollu Trump joka kaartin pisti toimimaan: