Saa, mutta toisaalta on olemassa piste jossa tyhmyys muuttuu hauskasta järkyttäväksi, ja tämän porukan kohdalla mennään jo rajan yli.
On kyllä syvältä kaavittu tynnyrin pohjaa kun tätä jengiä on "luotu".
Todellakin. Jengi tossa videolla on niin daijua, ettei oikein edes ymmärrä, miten haastattelija suorastaan v***uilee heille päin naamaa. Että, itse pitää selvittää asioita, mutta toisaalta itsellä ei ole ollut aikaa lukea mitään monisatasivuista prujua virkarikoksista, mutta jotkut ovat lukeneet ja kavereilta, tai siis netistä luin, että siinä sanottiin näin ja Trump on syytön tai ainakaan ei ole todisteita häntä vastaan, mutta ehdottomasti pitää itse perehtyä ja olen seissyt tässä jonottamassa nähdäkseni suuren johtajan nyt kahdeksan tuntia, mutta minulla ei valitettavasti ole ollut aikaa paneutua asiaan ihan täydellä panoksella. Ja presidentin virka kuuluu miehelle, koska naiset voi aloittaa sotia kymmennessä sekunnissa, koska niillä on hormoonit, ja kyllä, kaikki sodat on miesten aloittamia, mutta kyllä ei ole naisen virka tuo presidentin posti.
Ja kyllä on niin rankat kognitiiviset testit, että hengästyin jo itsekin vain kuvia katsoessani. Onneksi tuollaisia testejä tehdään, koska mitä siitäkään nyt tulisi, jos USA:n presidentti ei tietäisi, miltä norsu näyttää. Ja kyllähän hän tietääkin, koska on nero ja omat lapsetkin ovat näyttäneet valokuvia savanniseikkailuiltaan. Muuten ei ehkä olisi erottanut, mutta kun lapsensakin ovat niin fiksuja ja ovat käyneet niillä luontoretkilläänkin.
Lisää vain valtaa amerikkalaisille. Because they are worth it.