Nyt suuri johtaja on löytänyt parannuskeinon myös kiinan flunssaan
Ainakin itse joudun täydellisesti muuttamaan suhtautumiseni Trumpiin. Dr. Trump tekee tässä monta asiaa: hän osoittaa suurta perehtyneisyyttä lääketieteeseen, hän on syvästi huolissaan kansalaisista ja mikä vielä olennaisempaa, hän ymmärtää, että juuri hänen vahvimmat kannattajansa ovat ongelma.
Trump, jossakin idinsä syövereissä tietää, että amerikoissa on ihmisiä, jotka todella uskovat häneen, jokaiseen sanaansa. Niinpä hän antaa heille lääketieteellisiä ohjeita, jotka noudatettuna ovat hengenvaarallisia. Näin Trump suorittaa kovan poiston pehmeällä tavalla, hän haluaa itse päästä eroon kaikkein urpoimmista kannattajistaan.
Tässä asiassa voimme vain seistä Trumpin takana (suojaetäisyyden päässä) ja kannustaa häntä jatkossakin uusiin ohjeisiin elämän eri alueilla. Tässä muutamia ohjeita Trumpin kannattajille:
(1) Älä koskaan käytä suojatietä. Ne ovat luusereille.
(2) Auton jarrujen yms. kuntoa ei kannata tarkistaa. Ne huoltavat itse itsensä,
(3) Sähkötyöt kannattaa tehdä aina itse, vaikka ei olisi sähkömiehen koulutustakaan.
(4) Sijoita rahasi nigerialaiskirjeisiin, niistä saa hyvän tuoton.
(5) Lääkkeet kannattaa ostaa aina katukaupasta, halvin on parasta.
(6) Huumeruiskuja ei kannata puhdistaa, uusiokäyttö on halvinta.
(7) Homeopatia auttaa kaikissa sairauksissa.
(8) Turha maksaa kirurgisista palveluista: Indonesiassa on parantajia, jotka leikkaavat paljain käsin.
(9) Venäläistä rulettia voi käyttää aseen puhdistamiseen.
(10) Vasektomia on paras tapa taistella impotenssia vastaan.