OK, kiitoksia. Eiköhän tuo ollut riittävä vastaus. Mitään asiallisia argumentteja sinulta ei siis löydy, vaan tyydyt vain tyhjänpäiväiseen ironisointiin. Jätetään vaan väittelyt väliin tästä aiheesta ja muutenkin, koska mitään hyötyä siitä ei ole kuitenkaan.
Henkilö joka ei vastaa kysymyksiini vaan penää vastaakysykseensä vastausta, modifioi koko vastaukseni quotessa "blaa blaaksi" ja kertoo miten aivopesty olen ja mitä mieltä olisin jostain ajatusleikistä lähtee loukkaantuneena keskustelusta koska minulla ei ole asiallisia argumentteja.
Hämmentävää miten epäkohteliaasti voi itse käyttäytyä ja olla silti noin närkästynyt kun itseä ei kohdella silkkihansikkain.
"Kyllä minä haluaisin keskustelua ilman nimittelyä mutta nuo Putin-natsit haluavat koko ajan leimata muita"
On tuossa kuitenkin semmoinen perustavanlaatuinen ero että tuossa kuvauksessa vakooja kuvataan sellaiseksi jonka tehtävänä on hankkia tietoa viholliselta tai muulta ulkopuoliselta taholta. Nythän tässä on tutkittu omia. Ainakin lähtökohtaisesti mielestäni Yhdysvaltain presidentiksi pyrkivän henkilön kampanja on oletettavasti Yhdysvaltalainen ja Yhdysvaltain lakien alla toimiva järjestö. Toki jos ovatkin venäläisiä niin sitten sanan ’vakooja’ käyttö olisi tuon mukaan varsin perusteltua.
Missasit määritelmästäni sanan "organization" sekä "competitor". Vakoilun voi nähdä Demokraattisen hallinnon vakoiluna Republikaanien ehdokasta vastaan. Tätähän on tapahtunut historiassa aiemminkin kun Watergate murron pääarkkitehti E. Howard Hunt soluttautui Barry Goldwaterin kampanjaan.
When the CIA Infiltrated a Presidential Campaign
Todisteita tästä vakoilun kaltaisesta ei-vakoilusta - käytän tässä samaa teknikkkaa kun autoverolain perusteella verovelvolliselta kannettavasta autoverosta joka on arvonlisäveron suuruinen vero, jota kutsuttaan ei-arvonlisäveroksi eli ELV:ksi - löytyy jo jotain. FISA-warrantit, ulkomaisten intelligence assettien käyttö (Mitsud, Millian), kotimaisten intelligence assettien käyttö (Halpern, Sater, Corn).
Myönnettyjen FISA-anomusten mukaan Carter Pagea sai salakuunnella ja käyttäen two-hop sääntöä sama lupa salli kaikkien tahojen kuuntelun joiden kanssa Page puhui ja ne tahot joiden kanssa Pagen kanssa puhuneet olivat puhuneet. FISA salli retrospektiivisen tietojen kalastelun 3 kuukautta taaksepäin.
Ei tässä kukaan ole väittänyt etteikö tämä olisi ollut laillista. Se on yksi skenaario. Nythan DOJ tutkii hoidettiinko tutkinta asianmukaisesti. Mielestäni se on ihan järkevää kun Barrilla on käytössään Muellerin, Horowitzin ja Huberin tutkintamateriaali,.
Nixon oli kyllä tyhmä mies. Hän halusi vakoilla poliittisia vastustajiaan ja pisti jotain random tyyppejä murtautumaan Demokraattien puoluetoimistoon (DNC) tarkoituksenaan salakuunnella Demokraatteja ja kopioida dokumentteja. Fiksumpi kaveri olisi avannut vastavakoilucasen Demokraatteja vastaan ja tehnyt saman ihan laillisesti.