Yhdyssana-peli

  • 767 098
  • 17 705

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Keppihevonen

Haa, hyytyikö tämä karusellirundi hevoseen? Osaltani ainakin, ei pysty kykenemään.

Suomen kieli lienee varsin otollinen tällaiseen mainioon sanaharrasteluun. Olisi jänskä tietää supertietokonetta hyödyntämällä, kuinka pitkän yhdyssanapeliketjun voisikaan teköälytä. Siis sellaisen jatkuvan yhdyssanasuoran tai -janan, joka ei luuppaa, ala toistamaan itseään.

Keppariharrastajat ovat sympaattisia, mutta jokin vuosi sitten oli vielä julkisilla paikoilla liikkeellä näitä Keppihevonen-mölyäjiä. Olivat ärsyttäviä he.

Hyvä veto @119, ajattelemisen aihetta antoi minulle.

Edit: kääk, vedin melko klassisen, Suomenkieli lipsahti lauseen alkuun, nyt on Suomen kieli. Hups, tajusin sentään ihan ite. Yhdyssanat iskevät tajuntaan kybällä.
 
Viimeksi muokattu:

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Haa, hyytyikö tämä karusellirundi hevoseen? Osaltani ainakin, ei pysty kykenemään.

Suomenkieli lienee varsin otollinen tällaiseen mainioon sanaharrasteluun. Olisi jänskä tietää supertietokonetta hyödyntämällä, kuinka pitkän yhdyssanapeliketjun voisikaan teköälytä. Siis sellaisen jatkuvan yhdyssanasuoran tai -janan, joka ei luuppaa, ala toistamaan itseään.

Keppariharrastajat ovat sympaattisia, mutta jokin vuosi sitten oli vielä julkisilla paikoilla liikkeellä näitä Keppihevonen-mölyäjiä. Olivat ärsyttäviä he.

Hyvä veto @119, ajattelemisen aihetta antoi minulle.

Varmasti melkoisen ketjun saisi aikaiseksi.

Pikku ajankuluksi ja aivojumpaksi tämä on sopivan hauskaa eikä vie lilikaa aikaakaan. Kepparit tosiaan sympaattisia mutta jotenkin hieman omituinen harrastuksena - ehkä olen vaan liian vanha ymmärtämään.

Heitä joku sana niin aloitetaan uudelleen :)
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Ok, lähtee: ketjukokoonpano

Edit Muutankin toiseen, liian nihkeä oli.

Jatkoaika

Edit 2: helvetin helppohan tuo olikin, mainiota @119, jatkakaa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös