Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
JuomapeliPalautusjuoma
JuomapeliPalautusjuoma
Pelikaani (Kaani on sotilasjohtajan arvonimi, jota ovat käyttäneet monet mongolilaiset ja turkkilaiset hallitsijat.)Juomapeli
Kaani-faniPelikaani (Kaani on sotilasjohtajan arvonimi, jota ovat käyttäneet monet mongolilaiset ja turkkilaiset hallitsijat.)
FanipaitaKaani-fani
PaitakootFanipaita
Koottavat :)Paitakoot
En tiedä miten tuo on yhdyssana, mutta jos kuvitellaan että on niin jatketaan yhtä kyseenalaisella "yhdyssanalla".Koottavat :)
Ei se nyt virallisesti olekaan, mut eipä tosta mitään oikein saa, ja onhan siinä kaks sanaa, koot ja tavat.En tiedä miten tuo on yhdyssana, mutta jos kuvitellaan että on niin jatketaan yhtä kyseenalaisella "yhdyssanalla".
Tapaturma
PaikkavalintaEi se nyt virallisesti olekaan, mut eipä tosta mitään oikein saa, ja onhan siinä kaks sanaa, koot ja tavat.
Turmapaikka
ValintavelvollisuusPaikkavalinta
VelvollisuudentuntoValintavelvollisuus
TuntosarvetVelvollisuudentunto
SarvipääTuntosarvet
PääsulakeSarvipää
SulakerasiaPääsulake
RasiakiinnitysSulakerasia
KiinnityskoukkuRasiakiinnitys
KoukkuniemiKiinnityskoukku
NiemikorpiKoukkuniemi
KorpikuusiNiemikorpi
KuusivuoriKorpikuusi
Vuorikiipeily@Jannecky eikö sitä olisi voinut laittaa perusmuotoon, eli koko? Ainakin itse olen näin tehnyt, jos edellinen sana on ollut monikossa.
Kuusivuori
Joo ois voinut, ja näin yleensä teenkin. Nyt vaan ajattelin liian vaikeasti.@Jannecky eikö sitä olisi voinut laittaa perusmuotoon, eli koko? Ainakin itse olen näin tehnyt, jos edellinen sana on ollut monikossa.
KiipeilytelineVuorikiipeily