Viestin lähetti Kempes
Legendaariset suomalaiset biisit:
Volde Valdemar Punnala - Naulaan ja naputan
Markku Karjalainen - Läähätän ja läkähdyn
Viestin lähetti juhaht
Heh, kuka muistaa vielä Criss Crossin. Pikkupojat rappaavat vaatteet väärinpäin. :D
Viestin lähetti Willimies
Minäpä tiedän
Kyllä minä muistan Alvin Stardustilta ainakin 4 hittiä: My Coo Ca Choo, Jealous Mind, You You You ja Red Dress.
Näitä nuoruuden ajan idoleita tulee aina silloin tälläin kuunneltua: Sweet, Slade, Status Quo, T.Rex, Nazareth, Alice Cooper, jne. Kyllähän kunnon biisiin tarvitaan rummut, kitara tai 2 sekä basso.
Viestin lähetti juhaht
Näitähän riittää, europoppi/tanssipoppipuolella enemmänkin. Linkin Park näistä uusista on taattua "yhden hitin ihme"-materiaalia.
Viestin lähetti Murmeli
Itse en usko, sillä jo nyt mm. Crawling ja In The End ovat saaneet aika lailla soittoaikaa eri medioissa. In The End pyörii BillBoardin viidentenä ja albumi Hybrid Theory on ollut listoilla jo 69 viikkoa.
Viestin lähetti SaiPa2000
Itse laskisin Right "I'm Too sexy" Said Fredin yhden hitin ihmeeksi. Tosin en ole miehen aiemmasta tuotannosta täysin varma, mutta kuiteskin.
Sehän on Reel 2 Reel.Viestin lähetti vision
. Mikä oli sen bändin nimi, joko huusi kappaleessaan I like to move it, you like to move it!! Aivan kamalaa sontaa.
On. Korvan puremisbiisi nro yksi Right here waiting. Riku Markku on siis kahden hitin ihme.Viestin lähetti theLock
Oliko Richard Marxilla Hazardsin lisäksi muita tekeleitä?
Viestin lähetti Jii
Rednex, oli suosionsa huipulla, he sanoivat jossain haastattelussa, että heidän ensimmäinen levy oli tälläinen "huumorilevy", seuraavasta tulee kunnon kantria ja kolmannesta tanssikamaa. Missäs ne levyt viipyvät :confused:
Vuonna 2000 ilmestyi tosiaan pitkäsoitto Farmout.Viestin lähetti SaiPa2000
Tuota, mielestäni Rednexiltä ilmestyi älppäri tuossa hieman aikaa sitten. En ole varma asiasta, mutta näin muistelisin.
Transvision Vampilla oli kaksi isoa hittiä. Se toinen oli Baby I don't care.Viestin lähetti Tykki
Sitten oli se ihan 80/90-luvun taitteen bändi Transvision Vamp joka lauloi että "I don´t want your money, honey, I want your love". Solistineitosella oli tosi sexy ääni ja tavaramerkkinä käden pitäminen haaroissa...
Ja mikäs bändi mekasti 80-luvulla sillä "Love missile" -biisillä?
EDIT: Sehän oli Sigue Sigue Sputnik...ja TV:n neitonen oli Wendy James.