Yahoo: Jatkoaika5

  • 29 236
  • 631
K

kangaroo

Ebbe kirjoitti:
Nostetaanpas ketju ylös antamalla Live-draft:lle päivämäärä.

Ehdotus: Keskiviikko 21.9.2005 klo 19.00

Päivällä ei niinkään väliä, mutta toivoisin aloitettavan aikaisintaan klo 20.
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuo 21. päivä käy minulle huonosti, kuten myös sitä seuraava keskiviikko. Olisiko maanantai 26.9. tai 3.10. klo 20 mitään? Myöhäinen drafti olisi siitä hyvä, että sopimuksettomia pelaajia olisi vähän ja aikaa loukkaantua ennen kauden alkua yhtä vähän.

Osallistuin eilen Jatkoaika666-liigan livedraftiin ja voin muutamasta vahingosta viisastuneena antaa muutaman ehkä itsestään selvän, mutta kullanarvoisen vinkin:

1. Tehkää rankinglistanne ajoissa valmiiksi, sitä ei ole kiva vääntää puoli tuntia ennen draftia. Jouduin lopulta vain etsimään nimiä drafti-ikkunan pitkästä listasta, mikä ei liene paras taktiikka.

2. Syöttäkää listanne Yahooseen, älkää luottako paperiin ja kynäkäden nopeuteen niin kuin minä. Kynä lensi nurkkaan heti, paniikki iski ja alkukierrokset menivät pieleen.

3. Eilinen drafti vei aikaa vajaat kaksi tuntia, vaikka paikalla oli alle 10 manageria (muille Yahoo varasi automaattisesti ja nopeasti). Kun - toivottavasti - kaikki ovat paikalla, aikaa mennee ainakin saman verran, vaikka meillä varataan n. 50 pelaajaa vähemmän. Big Brotherin alku saattaa siis jäädä näkemättä. Nopeuteen voi itse kukin vaikuttaa noudattamalla ohjeita 1 ja 2. :)
 

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
Draft

Miten olisi maanantai 19.9 klo 20 - 22 ? Periaatteessa käy jokainen arki-ilta, mutta kunhan sitten aloitellaan siinä 22 - 23 välissä.
 
K

kangaroo

Demon Allbran kirjoitti:
Olisiko maanantai 26.9. tai 3.10. klo 20 mitään? Myöhäinen drafti olisi siitä hyvä, että sopimuksettomia pelaajia olisi vähän ja aikaa loukkaantua ennen kauden alkua yhtä vähän.

Ehdotus: maanantai 26.9. klo 20.00.
 

PaPuKaiJa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh Penguins
Itselle ei mikään maanantai 21 aikoihin sovi treenien takia, mutta voin kyllä antaa koneen varailla puolestani ..
 

The Rock

Jäsen
Minulle passaa periaatteessa ihan mikä aika vain, viisaammat saavat sitten kertoa mikä Yahoo-aika vastaa valittua Suomen kellonaikaa eli miten se draft-aika säädetään oikein ettei tule ikäviä yllätyksiä.
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
The Rock kirjoitti:
Minulle passaa periaatteessa ihan mikä aika vain, viisaammat saavat sitten kertoa mikä Yahoo-aika vastaa valittua Suomen kellonaikaa eli miten se draft-aika säädetään oikein ettei tule ikäviä yllätyksiä.

Se riippuu omista asetuksistasi, mikäli et ole asetuksia muuttanut oletusaika on Yhdysvaltain itärannikon aika eli -7 suomen aikaan. Eli jos haluat asettaa draftin vaikka klo 21 niin valitset klo 14. Voit tietenkin vaihtaa oman ajan suomen aikaan mikä yksinkertaistaa homma, jollion valitaan GMT +2 jolloin aikavyöhyke on EEST Time.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Mites tuo homma toimii eli miten Yahoon draftikone tietää ketkä managereista ovat paikalla live-draftissa valitsemassa itse pelaajia ja ketkä ovat poissa ja joille arvotaan pelaajia?
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
InSideHockey kirjoitti:
Mites tuo homma toimii eli miten Yahoon draftikone tietää ketkä managereista ovat paikalla live-draftissa valitsemassa itse pelaajia ja ketkä ovat poissa ja joille arvotaan pelaajia?

Jos et avaa ikinä Live Drafti linkkiä joka ilmestyy liigan sivulle et silloin ole paikalla jolloin kone valitsee automaattiseti suht nopeasti. Mikäli avaat linkin ja olet draftaamatta kone odottaa koko ajan ja jos et valintaa tee niin valitsee automaattisesti rankingin perusteella tai jos olet pistänyt pelaajia queen niin sieltä sitten.
 

Särki

Jäsen
Eiköhän lyödä tuo maanantai 26.9. klo 20.00 lukkoon ja pidetään silloin drafti. Sopii kelle sopii ja jos ei sovi niin kone auttaa arpomaan.

Listat kuntoon!
 

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
Särki kirjoitti:
Eiköhän lyödä tuo maanantai 26.9. klo 20.00 lukkoon ja pidetään silloin drafti. Sopii kelle sopii ja jos ei sovi niin kone auttaa arpomaan.

Listat kuntoon!

Kannatan
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
The Rock, muuttaisitko liigan asetukset livedraft-muotoon? Laita ajaksi tuo maanantai ja katsotaan, älähtääkö joku. Tässä vaiheessa olisi syytä ilmoittaa vastustuksestaan tai vaieta iäksi.
 

The Rock

Jäsen
Demon Allbran kirjoitti:
The Rock, muuttaisitko liigan asetukset livedraft-muotoon? Laita ajaksi tuo maanantai ja katsotaan, älähtääkö joku. Tässä vaiheessa olisi syytä ilmoittaa vastustuksestaan tai vaieta iäksi.

Draft muutettu LIVE-muotoon, mutta katsokaa nyt joku minua viisaampi, että myös tuo kellonaika on oikein eli draft pyörähtää Suomen aikaa klo. 20 käytiin. Päivähän oli ensi maanantai (26.9.) eli kaikki nyt vain pelaajalistat kuntoon ettei sitten iske paniikki kesken pelaajien varailun.
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
The Rock kirjoitti:
Draft muutettu LIVE-muotoon, mutta katsokaa nyt joku minua viisaampi, että myös tuo kellonaika on oikein eli draft pyörähtää Suomen aikaa klo. 20 käytiin. Päivähän oli ensi maanantai (26.9.) eli kaikki nyt vain pelaajalistat kuntoon ettei sitten iske paniikki kesken pelaajien varailun.

No juuri nyt se on säädetty maanantaiksi klo 1:00. Siitä siis 19 tuntia eteenpäin... Tuollahan itse asiassa lukee "which is 3 days, 8 hours, and 3 minutes from now", siitä helpoimmin voi laskea meneekö oikein.
 

The Rock

Jäsen
Demon Allbran kirjoitti:
Muutathan draftiajan ajoissa oikeaksi?

Heitä tähän ketjuun se oikea draftaika, niin muutan sen illalla oikeaksi kunhan kerkeän koneelle.
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kokeilin luoda uuden liigan ja siellä ainakin ihan yksinkertaisesti valittiin ajaksi 26. syyskuuta klo 8:00 pm (ja Yahoo-asetuksista omaksi aikavyöhykkeeksi Europe/Istanbul).

Mutta siis 19 tuntia tuosta nykyisestä eteenpäin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös