K
kangaroo
Ebbe kirjoitti:Nostetaanpas ketju ylös antamalla Live-draft:lle päivämäärä.
Ehdotus: Keskiviikko 21.9.2005 klo 19.00
Päivällä ei niinkään väliä, mutta toivoisin aloitettavan aikaisintaan klo 20.
Ebbe kirjoitti:Nostetaanpas ketju ylös antamalla Live-draft:lle päivämäärä.
Ehdotus: Keskiviikko 21.9.2005 klo 19.00
Demon Allbran kirjoitti:Olisiko maanantai 26.9. tai 3.10. klo 20 mitään? Myöhäinen drafti olisi siitä hyvä, että sopimuksettomia pelaajia olisi vähän ja aikaa loukkaantua ennen kauden alkua yhtä vähän.
kangaroo kirjoitti:Ehdotus: maanantai 26.9. klo 20.00.
Vauhtipukki kirjoitti:Ei varma, mut yritetään.
The Rock kirjoitti:Minulle passaa periaatteessa ihan mikä aika vain, viisaammat saavat sitten kertoa mikä Yahoo-aika vastaa valittua Suomen kellonaikaa eli miten se draft-aika säädetään oikein ettei tule ikäviä yllätyksiä.
InSideHockey kirjoitti:Mites tuo homma toimii eli miten Yahoon draftikone tietää ketkä managereista ovat paikalla live-draftissa valitsemassa itse pelaajia ja ketkä ovat poissa ja joille arvotaan pelaajia?
kangaroo kirjoitti:Ehdotus: maanantai 26.9. klo 20.00.
Särki kirjoitti:Eiköhän lyödä tuo maanantai 26.9. klo 20.00 lukkoon ja pidetään silloin drafti. Sopii kelle sopii ja jos ei sovi niin kone auttaa arpomaan.
Listat kuntoon!
Demon Allbran kirjoitti:The Rock, muuttaisitko liigan asetukset livedraft-muotoon? Laita ajaksi tuo maanantai ja katsotaan, älähtääkö joku. Tässä vaiheessa olisi syytä ilmoittaa vastustuksestaan tai vaieta iäksi.
The Rock kirjoitti:Draft muutettu LIVE-muotoon, mutta katsokaa nyt joku minua viisaampi, että myös tuo kellonaika on oikein eli draft pyörähtää Suomen aikaa klo. 20 käytiin. Päivähän oli ensi maanantai (26.9.) eli kaikki nyt vain pelaajalistat kuntoon ettei sitten iske paniikki kesken pelaajien varailun.
Demon Allbran kirjoitti:Muutathan draftiajan ajoissa oikeaksi?