Jokeri, playoffs-systeemi on sama kuin viime kaudellakin: kuusi parasta ylempään ja kuusi seuraavaa alempaan loppusarjaan. Olenkin kovasti seurannut, kuinka paljon olen edellä seitsemättä sijaa, koska loppujen lopuksi vain sillä on toistaiseksi väliä. Tällä hetkellä tilanne on suht hyvä, olen 19 pistettä tuon sijan yläpuolella, mutta toisaalta sijat 1-4 ovat jo karkaamassa.
Nylander ei kai ihan vielä palaa.
Henkka, teit kyllä taas todelliset riskikaupat Heatleyn hankkiessasi. Itse en tuollaista treidiä olisi tehnyt, mutta kuten sanoit, sarjatilanteesi sallii riskinoton. You lucky bastard. :)
Maltby teki toissa yönä ikävimmän mahdollisen teon tekemällä alivoimalla Detroitin voittomaalin, siinä veti Paine-Pressure heti kaulaa vaikeissa kategorioissa (jaa, nyt av-pisteitä onkin näköjään jo kaksi ja voittomaaleja kolme...). Onneksi Belfour pelasi taas nollapelin. Mutta milloin opin luottamaan Kiprusoffiin?! Olen peluuttanut häntä ehkä noin kolme kertaa, kun olen ennen joka peliä pelannut sadun loppuvan. Viimeöinen huippupelikin jäi minulta saamatta.
Kyllä on heikosti toiminut Yahoo tänään, toivottavasti serveriongelmat ovat vain väliaikaisia.