Yahoo: Jatkoaika5

  • 28 827
  • 631

Särki

Jäsen
Ja nyt sai Dallasin Boucher jonkinlaisen silmävamman ja joutui sairaslistalle, näin ollen lasaretti täyttyi joten jouduin luopumaan Antropovista, joka on ainakin 2 viikkoa vielä sivussa ja uusi mies Regerh tilalle.
Seuraavan kerran Boucherin toipumistilanne arvioidaan parin viikon päästä, joten varmuutta sairasloman lopullisesta pituudesta ei ole.
 

Ebbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Colorado
Viestin lähetti Henkka
Jeff O'neill oli.

Kyselin tuosa ihan maililla että miksi noita joitakin ei ole muutettu vaikka ne ovat itsestäänselviä ne pelipaikat (varsinkin senttereillä näkee aloituksista), mutta vastaus jäi vähän ihmeelliseksi, jostain ne koittavat kaivaa jonkun virallisen tiedon pelipaikan pysyvämmästä muutoksesta ennenkuin lisäävät uutta pelipaikkaa tms.


Tälle kaudelle löytyi ainakin jo yksi kaikki hyökkäyspositiot omaava pelaaja

Pirjeta, Lasse (LW, RW, C-Cls)
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Viestin lähetti Särki
Ja nyt sai Dallasin Boucher jonkinlaisen silmävamman ja joutui sairaslistalle, näin ollen lasaretti täyttyi joten jouduin luopumaan Antropovista, joka on ainakin 2 viikkoa vielä sivussa ja uusi mies Regerh tilalle.
Seuraavan kerran Boucherin toipumistilanne arvioidaan parin viikon päästä, joten varmuutta sairasloman lopullisesta pituudesta ei ole.

Tuo oli hirvittävä tapahtuma. Patrik Elias veti ylivoimalla täyden one-timerin ja kiekko nousi suoraan laukauksen eteen tullutta Boucheria kasvoihin. Mies putosi samantien jäähän, piteli naamaansa ja alkoi jopa sätkiä jaloillaan. Elias alkoi viittoilla lääkintäporukkaa paikalle heti nähtyään mihin laukaus osui ja pelaajatkin lopettivat palaamisen, tuomari edes ehtinyt vielä viheltää peliä poikki. Jokainen taisi tajuta että nyt kävi todella pahasti.

Ilmeisesti loukkaantuminen ei kuitenkaan ollut niin paha kuin miltä se näytti.
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuo Boucherin loukkaantumistilanne oli kyllä hirveän näköinen (Dallas Stars -ketjusta löysin linkin). Vaikka sätkiminen todennäköisesti johtui kovasta kivusta eikä mistään hermoihin liittyvästä, teki se tapauksesta kahta kauheamman.

Kenguru, kyllä se Islanders sieltä nousee, DiPietron avulla. :)
 

Särki

Jäsen
Oho, olipa tälli!!!
Ihmetellä täytyy jos tuossa ei Boucherin käynyt pahemmin. Parhaassa tapauksessa voisi olla päässä pikku mustan mentävä reikä, sen verran lujaa kiekko lähti.
Kovaa tekoa täytyy ihmispää olevan kun se tuollaistakin kestää. Onneksi sentään tällaisia tapauksia ei satu kuitenkaan sen useammin, vaikka pelaajat joskus heittäytyvätkin laukasten eteen puolihuolimattomasti pää edellä "kuolemaa halveksuen".
No ei muutakuin pikaista paranemista ja takaisin kentälle!
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Heh, kylläpäs Datsyuk liikkuu liigassamme: Paine-Pressure -> Bran Buds -> FaithNoMore -> Ice Kangaroos. Mikäs siinä, kyllä kuumaa pelaajaa kannattaakin kaupata. Eikä Goncharkaan FaithNoMoressa pysynyt, vaan hän siirtyi kaupassa, jossa yhtenä osapuolena oli Samsonov, jonka minä taas vaihdoin Datsyukiin aiemmin. Kiertoa, kiertoa. :)

Maalivahtieni koko kauden kolmesta (!) nollapelistä olen kai onnistunut nappaamaan tilastoihini yhden, tällä viikolla meni Belfourin nolla sivu suun. Pidän ilmeisesti liikaa DiPietrosta, kun olen antanut hänen pilata tuloksiani.
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Joo...molemmat Gonchar ja Datsyuk lähti...Goncharista sain ihan hyviä kavereita vaihdossa, ja tarvisin pelaavaa ykkösmokkea ja uskon,että pikku hiljaa Ottawa alkaa pelaamaan sitä omaa peliänsä ja täten Lalimekin tuo niitä voittoja..Ei Hacketissa mitään vikaakaan ollut,mutta kun he pelaavat pelit puoliksi Eschen kanssa,niin pelejä ei kertynyt aina tarpeeksi..Nyt minulla on kaksi kovaa 1-mokkea Aebischer ja Lalime. Datsyukin luopuminen todella sattui,mutta saanpahan Weightistä jonkun korvikkeen.Ihan ok kauppa ainakin minun osaltani. Itse asiassa tuo ehdotus ei ehtinyt olla kuin jonkun minuutin niin hupskeikkaa kauppa oli tehty kuin puoli vahingossa...tälläista se on välillä...
 
K

kangaroo

Juu, piti hyväksyä äkkiä ennen kuin tulet katumapäälle. Ailahtelevasti pelaavalla Ottawalla on muutenkin ollut yliedustusta joukkueessa ja toisaalta Wingseistä ei ole ollut ketään.

Maalivahtitilanne ei ole kehuttava. Ollie vetää aina välillä hirveät hooverit ja McLennan on jäänyt kokonaan Kiprun varjoon. Huoh.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Tarjotkaas mulle oikeita laitoja ja ottakaa tilalle vasempia. Voisin tarvita 1-2 kpl RW:tä.

Omani menivät loukkaantumaan porukalla (Mogilny, Boguniecki, Langenbrunner)

Lisäksi loukkaantuneena ovat Daze ja Juneau, joten hieman ottaa päähän.
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko kellään muulla ongelmia päästä IRCiin kauppoja hieromaan? Aika monesti olen syksyn mittaan yrittänyt päästä IRCnetin palvelimille, ja olen onnistunut korkeintaan joka kolmas kerta. Useimmiten, niin kuin juuri nyt, mIRC yrittää yhdistää eri maissa sijaitseville palvelimille ja jokaisesta tulee ilmoitus: "Unable to connect to server (Connection timed out)" Kokeilin muita IRC-servereitä, ja pistokokeeni noin seitsemästä palvelimesta kaikki toimivat (mm. DALnet). Onko tämä jokin IRCnetin ikävä ominaisuus vai onko vika tässä päässä? Ja nimenomaan IRCnetiin olisi päästävä, jotta löytää oikean kiekkomanageri-kanavan, eikö niin?

Tämä nyt ei suoraan liittynyt Jatkoaika5:een, anteeksi siitä.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Aika rajuja kauppoja tullut tehtyä viime aikoina. Sarjatilanne on antanut mahdollisuuden hengähtää ja hankkia kipeämmin pisteitä tarvitsevilta joukkueilta kovia IR-miehiä (Kariya ja Heatley). Kariya on varma sijoitus mutta Heatleyn pelaamiseen on pitkä matka. Lidströmin kauppaaminen riipaisi kovasti varsinkin kun muistaa miten huikeasti mies viime kaudella pelasi joulun jälkeen. Mutta edelleenkään se ei pelaa joka pelkää. ;)
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Viestin lähetti Henkka
Mutta edelleenkään se ei pelaa joka pelkää. ;)


Pikkuhiljaa rupeaa pelottaan...Montako sinne jatkoon menikään?
Onko pleijari systeemi samnlainen kun oli edellisellä kaudella?

Onko Nylanderista tietoa?
Yritin kahtoa JA:n uutisista mutta kauden alusta vain löytyi uutinen jonka mukaan ois n. 6 viikkoa pois ja se aika on ollut aikoja sitten.
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokeri, playoffs-systeemi on sama kuin viime kaudellakin: kuusi parasta ylempään ja kuusi seuraavaa alempaan loppusarjaan. Olenkin kovasti seurannut, kuinka paljon olen edellä seitsemättä sijaa, koska loppujen lopuksi vain sillä on toistaiseksi väliä. Tällä hetkellä tilanne on suht hyvä, olen 19 pistettä tuon sijan yläpuolella, mutta toisaalta sijat 1-4 ovat jo karkaamassa.

Nylander ei kai ihan vielä palaa.

Henkka, teit kyllä taas todelliset riskikaupat Heatleyn hankkiessasi. Itse en tuollaista treidiä olisi tehnyt, mutta kuten sanoit, sarjatilanteesi sallii riskinoton. You lucky bastard. :)

Maltby teki toissa yönä ikävimmän mahdollisen teon tekemällä alivoimalla Detroitin voittomaalin, siinä veti Paine-Pressure heti kaulaa vaikeissa kategorioissa (jaa, nyt av-pisteitä onkin näköjään jo kaksi ja voittomaaleja kolme...). Onneksi Belfour pelasi taas nollapelin. Mutta milloin opin luottamaan Kiprusoffiin?! Olen peluuttanut häntä ehkä noin kolme kertaa, kun olen ennen joka peliä pelannut sadun loppuvan. Viimeöinen huippupelikin jäi minulta saamatta.

Kyllä on heikosti toiminut Yahoo tänään, toivottavasti serveriongelmat ovat vain väliaikaisia.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Tuo Maltbyn maali oli aika erikoinen. Floridan pakki lähti puolihuolimattomasti nousemaan maalin vierestä ja ohi luistellut Maltby löi kiekon miehen lavasta suoraan verkkoon. Oli kyllä hemmetin hölmistyneet ilmeet molarilla ja pakilla sen jälkeen. :)
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Nyt taitaa tulla ekaa kertaa tällä kaudella turpaan. Liika Atlanta-miehitys (Savard, Kozlov, Tremblay) kostautuu, kun joukkue on jäänyt jo 3 kertaa peräkkäin nollille. Mutta lauantain kierros aina kaiken muuttaa voi... (2-11 kääntyi joskus muistaakseni 8-6 voitoksi) ;)
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Älähän vielä sano. Varsinkin maalivahtikategoriat voivat kääntyä yhdenkin pelin ansiosta aika radikaalisti.

Paine-Pressure tavoittelee ilmeisesti jonkinlaista ennätystä; eikös kuusi (6!) voittomaalia tässä vaiheessa viikkoa ole melkoinen määrä? No, äkkiäkös minä nappaan niitä loppuviikosta seitsemän kappaletta ja kiidän ohi.

Taidan ottaa pelin liian vakavasti, kun näin eilen jotain fantasy-untakin... Muistan vain, että viikon otteluni oli varsin mielenkiintoisessa tilanteessa 9-9.
 

Särki

Jäsen
Hyvää uutta vuotta tällekin sakille ja varokaa!!!

Ai mitä pitää varoa, no Paine-Pressurea tietenkin! Joukkue on meinaan kauheessa tikissä ja viime viikolla sain ihan kunnolla turpaan, vaikka oma sakki pelasi ihan suht hyvin.

Tammikuu ei alkanut muutenkaan suotuisissa valoissa, Demitra, Parrish ja Zubrus sairastuvalle, "kestovemppa" Johsonin petikavereiksi. Demitran ei pitäisi olla sivussa viikkoa kauempaa, Zubrus 2-4 vkoa ja Parrish voitti tämän kisan sivussa ehkä jopa 8 vkoa! Että näin.

Maalivahdit sentään saivat torjuntavastuuta. Norosen loukkaantumisen myötä Buffalon tolppien välissä seisoo Biron, joka pelasi pari peliä ihan hyvin, voitto ja tasuri. Potvin on ihme ja kumma pelannut Bostonin maalilla pari peliä putkeen ja Columbuksen valmentajanvaihdos toivottavsti herättää koko joukkueen ja samalla Deniksen. Toskala pelaa vaihteeksi kerran pari kadessa viikossa, mutta aina kun on ollut kentällä on ollut tosi hyvä, mutta voi olla että Toskalasta joku voisi saada kelpo kolmosveskan vaihdossa terveeseen hyökkääjään.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Play-Off viiva meinaa karata liian kauas.
13. tällä hetkelä ja koko kauden aikana vain 2 ottelu voittoa!! (8 häviöä ja 3 tasuria) (vastustajat M#28 ja Viidakon Laki)
Edellisellä kierroksella tosin tuli toinen, oiskohan joukkueeni heräämässä...? Sitä on toivottu niin monta viikkoa että ei taida onnistaa vieläkään.

Tälläviikolla on vastassa ISH Stars joka on 12. Peli ehdottomasti voitettava, tällähetkellä piste eroa 11.
Muut jäljellä olevat vastustajat jotka on ehdotomasti voitettava FaithNoMore, Ice Kangaroos, Hiilen Hiilet, Viidakon Laki ja Falcons.

Marc-Andre Bergeron tuo jonka hankin pakiksi siinä toivossa että mies jauhaa YV:tä Edmontonin ykkösessä tippui farmiin. (oisko ollu Pena scouttaamassa?)

Vasicek ei ole saanut pisteitä läheskään odotetulla tavalla, samoin monet alkukaudesta hyvin pisteitä tehneet hyökkääjät on hoksanneet missä pelaa...
Onneksi jotkut pakit on jatkanu pisteiden tehtailua ja osa jopa on nostanu tasoaan.

Maalivahteihin olen suht tyytyväinen, kunhan Noronen pääsee taas kehiin.
 
K

kangaroo

Viestin lähetti Tomek #11
Muut jäljellä olevat vastustajat jotka on ehdotomasti voitettava FaithNoMore, Ice Kangaroos, Hiilen Hiilet, Viidakon Laki ja Falcons.

Hyvä suunnitelma ja mielelläni soisin revanssin, mutta otteluohjelman mukaan meillä ei enää taida olla keskinäistä ottelua jäljellä :)

Edit: Ellei sitten pleijareissa...
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Viestin lähetti kangaroo
Hyvä suunnitelma ja mielelläni soisin revanssin, mutta otteluohjelman mukaan meillä ei enää taida olla keskinäistä ottelua jäljellä :)

Edit: Ellei sitten pleijareissa...

Kävin nopeasti kahtoon ketkä on mun ylä ja alapuolella ja sitten kahtoin onko pelejä vielä vastakkain, huomasin kyllä tuon että meillä ei ole pelejä mutta jostain syystä laitoin sun joukkueen tuohon listaan.. No ne jotka on tuossa listalla niitten ei tarvi kumminkaan kovin rohmuta pisteitä ;)
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Jaahas, Palffy ehkä loppukauden sivussa. Onneks se on vaan rivimies.
 

Särki

Jäsen
Joo näitä IR-miehiä riittää, mutta sitten tällainen kysymys iski ihan yllättäen. Kuinka nämä jatkopelit/playohvit pelattiinkaan? Montako pääsee jatkoon jne.

Kun tota meikäläisen joukkueen "kuntokäyrää" katsoo on helppo havaita että pienoista laskua on havaittavissa!
Ensimmäisten 7 viikon aikana tuli 6 voittoa ja 1 tappio ja nyt viimeisten 7 viikon aikana on tullut/tulee (tämän viikon tappio mukaanlukien) 6 tappiota ja 1 voitto!
Surkuhupaisaa suorastaan ja kenties jonkinsortin ennätys tämäkin. Tällä hetkellä Neitikiekkoa vie jokainen joukkue kuin kuoriämpäriä, mutta minkäs teet. Niin rupesi vaan arveluttamaan loppuuko pelit "runkosarjaan" vai onko vielä mahdollisuuksia jatkopeleihin?
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
1-2 menee suoraan välieriin, 3-6 vääntää puolivälierät. Alemmissa ryhmissä 7-8 menee suoraan välieriin ja 9-12 jne...

Pudotuspelit ovat siis NHL:n runkosarjan 3 viimeistä viikkoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös