Kiitos koko sakille oli kivat pelit. Itselläni se oppimisvuosi oli edellinen kausi ja nyt siitä viisastuneena osasin pelata tätä pelimuotoa ns. oikein. Itse vältyin sellaisilta loukkaantumisilta, jotka olisi isosti sotkenut suunnitelmiani ja se osaltaan varmaan - hyvän tuurinkin ohella - toi voiton tällä kaudella. Pelaajat, joilta odotin kontribuutioita omissa kategorioissaan toivat niitä, eikä tarvinnut turvautua suuremmin kakkosvaihtoehtoihin.
Itse jätin edelliseltä kaudelta puolet liigoista pois keskittyäkseni tähän, sekä sivusilmällä toiseen liigaan mielenkiinnon varmistamiseksi. Ajatuksena oli pysyä mukana niin pitkään kuin minkäänlaista kiinnostusta fantasialiigoja kohtaan löytyy. Olen siis ehdottomasti mukana seuraavallakin kaudella ja toivon mahdollisimman monen jatkavan.
Itse jätin edelliseltä kaudelta puolet liigoista pois keskittyäkseni tähän, sekä sivusilmällä toiseen liigaan mielenkiinnon varmistamiseksi. Ajatuksena oli pysyä mukana niin pitkään kuin minkäänlaista kiinnostusta fantasialiigoja kohtaan löytyy. Olen siis ehdottomasti mukana seuraavallakin kaudella ja toivon mahdollisimman monen jatkavan.