Yahoo Fantasy - Hockey Gods joukkuevärväys

  • 6 291
  • 58

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Minulla on aika lailla samat fiilikset edellisen kirjoittajan kanssa. En lukenut - valitettavasti - tarpeeksi hyvin liigan sääntöjä, ja oletin että kokoonpanot olisivat päivittäin muokattavissa, kuten kaikissa aikaisemmin pelatuissa liigoissa.

Pahoittelen, että olen jättämässä leikin kesken.
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Valitettavasti sama homma myös täällä. Kyllä sitä rosteria pitää päästä muokkaamaan päivittäin, ihan milloin vaan.

Eli joukkue unohtuu nyt internetin syövereihin meikäläiseltä aika täysin.
 

Crazy Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins & Winnipeg Jets
Kyllä sitä rosteria pitää päästä muokkaamaan päivittäin, ihan milloin vaan.

Ensinnäkin, pahoittelut että pääsen nyt vasta kommentoimaan asiaa.

Kyllä sitä rosteria voi muuttaa joka päivä, se vaan päivittyy vasta viikon alussa ja sillä kokoonpanolla pelataan sitten se viikko. Ja tämäkö huono systeemi ja tarkoittaa sitä että voi jättää liigan siihen, sillä syyllä että bench miehillä ei ole mitään käyttöä? Järki käteen nyt tuohon hommaan. Sehän on se juju tässä, että sun pitää taktikoida ja miettiä seuraavan viikon vastustajan joukkuetta ja tehdä sen mukaan päätökset ketkä pelaa. Minusta tämä systeemi on mielenkiintoisempi.

Onko kukaan pelannut yhtään kautta tällä systeemillä? Jos ei ole, niin en lähtisi tuomitsemaan suorilta käsin. Minä olen, ja olen erittäin kiinnostunut tästä systeemistä juuri sen takia, että joudut miettimään vastustajasi vahvuuksia ja sen kautta nostaa benchiltä pelaajia tai ottamaan vapaista pelaajista pelaajia pelaavaan joukkueeseen. Ja se liiga missä pelasin tällä systeemillä, niin yli puolet managereista oli kanukkeja ja ei siellä kukaan valittanut mitään. Todella outoa jos nyt joku jättää leikin kesken, kun hädin tuskin ollaan alkuun päästy. En usko, että kukaan oppii mitään ilman kokeilematta.

Minä ja Nagash ollaan vissiin ainoita täällä jotka on tällä systeemillä pelattu, kun täällä on alkanut kauhea joukkolynkkaus liigaa kohtaan. vrt. lumipallo efekti.

Toivoisin kuitenkin harkintaa, mutta jos liiga tuntuu mahdottomalta ajatukselta edes kokeilla kerran elämässään tätä systeemiä, ja on jo nyt varma ettei aio osallistua jatkossa, laittakoon minulle yv:etä mielellään perusteluineen, niin poistan managerin liigasta. Toivoisin kuitenkin kaikkien osallistumista, kun kerran leikkiin on lähdetty.
 

Crazy Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins & Winnipeg Jets
Jaahas, tuo joukkueen poistaminen ei enää onnistukkaan. Ainoastaan joukkueen lukittaminen onnistuu, jolloin joukkueen manageri ei enää hallitse joukkuettaan, vaan minun managerina on otettava se joukkue haltuuni. Joten ilmoittakaa, jos ei kiinnostusta enää löydy, niin yv:enä niin lukitsen joukkueen ja otan sen haltuuni.
 
Mikäs nyt liigan tilanne on ?
Tuleeko työsulku vai saako JAFPA (JatkoAika Fantasy Players Assosiation) Väännettyä kaikkia tyydyttävän sopimuksen riitelevien osapuolten välille ?

PS: Mitäs helkutin Tucker - Spezza juttuja tuolla sähelletään ?
 
Viimeksi muokattu:

Crazy Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins & Winnipeg Jets
Työsululta säästyttäneen. Ozon manageroima Dinamo Riga on ainoa jonka joukkue on lukittu, ja minä sitten yritän hoitaa sen joukkueen parhaan kykyni mukaan, omani lisäksi.
 
Työsululta säästyttäneen. Ozon manageroima Dinamo Riga on ainoa jonka joukkue on lukittu, ja minä sitten yritän hoitaa sen joukkueen parhaan kykyni mukaan, omani lisäksi.

Parasta tietysti olisi jos joku suostuisi kyseisen tiimin ottamaan huostaansa, helpottaisi sinunkin hommia sekä tuo kahden tiimin pyörittäminen samassa liigassa on aina vähän semmoista... you know....
 
Lecyril voitti sarjan hieman omalta osaltani ikävällä tavalla vääntämällä viimeisenä peli yönä 4+6=10 ja maalivahti statit W1 GAA1.01 SV58...

10-3 taisin johtaa jossain vaiheessa, itsellä ei tuo lauantai-sunnuntai välinen yö tietenkään mennyt edes sinnepäin ja lopputuloksella 9-4 turpaan...
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Joo mestaruus tuli, ja hauskaa ei ollut. Jatkossa siis luetaan täällä päässä tarkemmin liigan säännöt, ettei tarvitse olla mukana liigassa jossa kokoonpanot menee maanantaisin lukkoon kuluvan viikon osalta. Itselleni ei meinaan auennut missään vaiheessa se miksi tämmöinen tapa olisi missään suhteessa päivittäin muokattavaa kokoonpanoa mielenkiintoisempi.
Mutta vielä kerran tosiaan anteeksi pyynnöt järjestävälle taholle, että tuli liityttyä mukaan.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs KalPa
  • 2.32
  • 4.00
  • 2.64
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös