Kyllä sitä rosteria pitää päästä muokkaamaan päivittäin, ihan milloin vaan.
Ensinnäkin, pahoittelut että pääsen nyt vasta kommentoimaan asiaa.
Kyllä sitä rosteria voi muuttaa joka päivä, se vaan päivittyy vasta viikon alussa ja sillä kokoonpanolla pelataan sitten se viikko. Ja tämäkö huono systeemi ja tarkoittaa sitä että voi jättää liigan siihen, sillä syyllä että bench miehillä ei ole mitään käyttöä? Järki käteen nyt tuohon hommaan. Sehän on se juju tässä, että sun pitää taktikoida ja miettiä seuraavan viikon vastustajan joukkuetta ja tehdä sen mukaan päätökset ketkä pelaa. Minusta tämä systeemi on mielenkiintoisempi.
Onko kukaan pelannut yhtään kautta tällä systeemillä? Jos ei ole, niin en lähtisi tuomitsemaan suorilta käsin. Minä olen, ja olen erittäin kiinnostunut tästä systeemistä juuri sen takia, että joudut miettimään vastustajasi vahvuuksia ja sen kautta nostaa benchiltä pelaajia tai ottamaan vapaista pelaajista pelaajia pelaavaan joukkueeseen. Ja se liiga missä pelasin tällä systeemillä, niin yli puolet managereista oli kanukkeja ja ei siellä kukaan valittanut mitään. Todella outoa jos nyt joku jättää leikin kesken, kun hädin tuskin ollaan alkuun päästy. En usko, että kukaan oppii mitään ilman kokeilematta.
Minä ja Nagash ollaan vissiin ainoita täällä jotka on tällä systeemillä pelattu, kun täällä on alkanut kauhea joukkolynkkaus liigaa kohtaan. vrt. lumipallo efekti.
Toivoisin kuitenkin harkintaa, mutta jos liiga tuntuu mahdottomalta ajatukselta edes kokeilla kerran elämässään tätä systeemiä, ja on jo nyt varma ettei aio osallistua jatkossa, laittakoon minulle yv:etä mielellään perusteluineen, niin poistan managerin liigasta. Toivoisin kuitenkin kaikkien osallistumista, kun kerran leikkiin on lähdetty.