Yahoo! Fantasy hochey, Jatkoaika 2

  • 4 129
  • 56

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti Luca
Niin, tai sitten jopa todennäköisempää on että Detroit kauppaa Josephin ja maksaa osan palkasta jolloin Josephista tulee jonkun joukkueen ykkösveska. Näin ollen Joseph olisi todella arvokas Fantasy Teamissa. Ja Toskala jatkaa keskimäärin viisi ottelua/kausi tahdilla kuten tähän asti. Jolloin Toskalan arvo on pyöreä nolla. En ole vaatimassa treidin hylkäämistä, kehoitin vain tarkistamaan tuon treidin tasapuolisuuden.

Minä en tiedä mistä sinä tietos hankit, mutta Toskala on san josen kakkos vahti. Ja vielä suhteellisen nuori maalivahdiks. Uskosin Toskalan pelaavan noin 20 peliä ainakin tällä kaudella, ellei loukkaantumisia tapahdu, jolloin pelimäärä nousee tai laskee.
Cujon tilanne on sikälikin tällä hetkellä huono, että mies on loukkaantuneitten listoissa, että ihan näillä minuuteille mies ei pelaa pelejä missään joukkueessa.
Ja aika epätodennäköistä on, että detroit vahvistaisi jotain kilpailijaansa hyvällä maalivahdilla ja vielä maksaisi siitä.
Joten jos ja näillä näkymin kun Cujo lähtee, niin tuleva seuraa saa etsiä koko palkan verran rahaan miehelle. Tosin no-trade pykäläkin taitaa olla Cujolla, joten huonoon joukkueeseen miehen ei tarvitse lähteä.
 

Luca

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Viestin lähetti repe_joke

Cujon tilanne on sikälikin tällä hetkellä huono, että mies on loukkaantuneitten listoissa..


Lähde?

Ainakaan Yahoon Injury list tai seuran omat kotisivut eivät tästä uutisoi.
 

Akseli

Jäsen
Näyttää tuo kolmen pelatun ottelun raja maalivahdeilla ottavan tällä viikolla koville. Mulla ei ole yhtään pelattua ottelua ja nyt on jo torstai...
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti Luca
Lähde?

Ainakaan Yahoon Injury list tai seuran omat kotisivut eivät tästä uutisoi.

Cujoo ei oo näköjään laitettu injurilistalle, mutta onpa paljon muitakin joita ei oo injurilistalla.
Jos en ihan väärin muista, niin nivusvamma taitaa Cujolla olla. Ja tuo vamma on ollu koko kesän, että se ei välttämätt ole uusimmissa uutisissa. Kävi mies yhdissä harkoissakin, mutta sen jälkeen on taas vamma vaivannu.
Voihan se olla, että olen väärässä, mutta minulle on jäänyt semmoinen kuva, että Cujo on loukkaantunut.
Tuskin Legace muuten ois kakkosena detroitissa. Parhaiten miehestä pääsee eroon, kun sen antaa pelata pari hyvää peliä.
 

Akseli

Jäsen
Näyttää siltä, että mun joukkue on täynnä keskinkertaisuuksia jotka ei saa mitään aikaan. Pisteitä ei tipu, joten alamäki vain jyrkkenee. Foppa on napsutellut ihan kivasti, mutta kun se ei yksinään ihan kaikkeen pysty.
 

Kidd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alaska Aces
Viestin lähetti Akseli
Näyttää siltä, että mun joukkue on täynnä keskinkertaisuuksia jotka ei saa mitään aikaan. Pisteitä ei tipu, joten alamäki vain jyrkkenee.

Lievästi sanottuna valjusti on lähtenyt täälläkin suunnalla liikkeelle. Muutama hyvä pelaaja on tarttunut waivereista tyyliin Mike Ribeiro ja Mikael Tellqvist, mutta ne maalivahdit...järjestään turpiin joka kierroksella kun maalivahdit ei pelaa tarpeeksi. CuJokin näyttää hakevan vauhtia farmista.

Kiinnostaako ketään leventää hyökkäystä yhdellä kladnolaisella ihmelapsella?
 

Lapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Maple Leafs, Kärpät NE Patriots, RoPS
olihan vapaita liigoja olemassa.

Lapster -> Jatkoaika666
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös