Dissonanssi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Moderaattorit
Colorado ja San Jose viime hetken kaupoilla:
Bergeron 80 + Desharnais 79 <-> Pitkänen 84 + Carpentier 76.
Sharksilla vahvistui hyökkäys, itsellä puolustus. Pitkänen oikeastaan juuri sitä, mitä kakkospariin haettiin: hyvin liikkuva, iso, fyysinen ja hyvä myös hyökkäyspäähän. Letestu pelasi kauden alussa hyvin kolmoskentän keskellä, joten kun aloitustaitokin on sama kuin Desharnaisilla, en usko kolmoskentän tason kovin paljoa putoavan tuosta.
Nyt on kaksi ensimmäistä kenttää hyvin pitkälti sellaiset kuin jossain vaiheessa visioin. Muutos viime kauden playoff-joukkueesta on aika suuri.
Ykköskenttä pysynyt täysin samana. Kakkoskenttä oli playoffeissa muotoa:
Kulemin 82 - Legwand 83 - Zherdev 74
Nyt taas:
Horton 85 - Lombardi 82 - Grabner 85
Kolmoskenttäkin aavistuksen, joskaan ei merkittävästi parempi.
Puolustus taas oli kahden kärkiparin osalta pleijareissa:
Bouwmeester 86 - Ference 82
Giordano 85 - Bergeron 80
Ja nyt
Bouwmeester 86 - Del Zotto 83
Giordano 85 - Pitkänen 84
Kolmosparissa Barker 81 on vaihtunut Lydmaniin/Rangeriin 79.
Huomionarvoista on se, että koko liigan ajan olen saanut vapaista vain kaksi 80 ovr tai yli pelaajaa (Ference 82 ja Bergeron 80). Sikäli olen kyllä todella tyytyväinen, koska captilannekkin on mainio ja prospect-osio alakerran osalta on varsin hyvässä kunnossa. Joukkueen ikärakenne on myös hyvä.
Bergeron 80 + Desharnais 79 <-> Pitkänen 84 + Carpentier 76.
Sharksilla vahvistui hyökkäys, itsellä puolustus. Pitkänen oikeastaan juuri sitä, mitä kakkospariin haettiin: hyvin liikkuva, iso, fyysinen ja hyvä myös hyökkäyspäähän. Letestu pelasi kauden alussa hyvin kolmoskentän keskellä, joten kun aloitustaitokin on sama kuin Desharnaisilla, en usko kolmoskentän tason kovin paljoa putoavan tuosta.
Nyt on kaksi ensimmäistä kenttää hyvin pitkälti sellaiset kuin jossain vaiheessa visioin. Muutos viime kauden playoff-joukkueesta on aika suuri.
Ykköskenttä pysynyt täysin samana. Kakkoskenttä oli playoffeissa muotoa:
Kulemin 82 - Legwand 83 - Zherdev 74
Nyt taas:
Horton 85 - Lombardi 82 - Grabner 85
Kolmoskenttäkin aavistuksen, joskaan ei merkittävästi parempi.
Puolustus taas oli kahden kärkiparin osalta pleijareissa:
Bouwmeester 86 - Ference 82
Giordano 85 - Bergeron 80
Ja nyt
Bouwmeester 86 - Del Zotto 83
Giordano 85 - Pitkänen 84
Kolmosparissa Barker 81 on vaihtunut Lydmaniin/Rangeriin 79.
Huomionarvoista on se, että koko liigan ajan olen saanut vapaista vain kaksi 80 ovr tai yli pelaajaa (Ference 82 ja Bergeron 80). Sikäli olen kyllä todella tyytyväinen, koska captilannekkin on mainio ja prospect-osio alakerran osalta on varsin hyvässä kunnossa. Joukkueen ikärakenne on myös hyvä.
Viimeksi muokattu: