Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2, pelaajavaihdot & kentälliset

  • 40 308
  • 599

PotaitshukA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
carolina ja chicago kaupoilla: raleighiin matkasi ykkösketjun laituriksi marian hossa, ja chicagoon sentterivahvuutta eric staalin muodossa.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Rangers hakee 80-85 laituria joka pystyy maalintekoon. Voin ottaa vastaan kovapalkkaisenkin pelaajan vuoden sopimuksella. Takaisin pickejä ja prospecteja. Ja tiedoksi kaikille että kun treidin vuoksi minulle tulee kohta extrapelaajia niin mikäli kone heittää "mcdonagh":n waiversiin niin älkää poimiko sillä ko. treidi on columbuksen kanssa tehtävä "palautus" (ilmeisesti kone voi heittää satunnaisen pelaajan waiversiin, toisessa ketjussa luki).
 

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Ottawasta olisi lähdössä muuan Kyle Turris(80) Kehittyvyys 4* loistava 2/3 sentteri, hyvä aloittamaan. Pistäkää tarjousta tulemaan jos kiinnostaa.
 

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
Myynnissä M.Bergeron (80) M.Ohlund (82).

Tilalle otetaan pickejä/prospecteja. Otetaan vastaan myös hyviä laitureita min. 78kokonaisuudella.
 

Villemix

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Islandersilla poistomyynti! Etenkin kolmekymppiset pelaajat tarjolla. Toki muitakin saa ja kannattaa kysyä. Nimeikkäimpänä(?) Grabner,81 sniper, 4 kultaista tähteä.

Lista muista pelaajista joista luovutaan. Hinta voi vaihdella silti tämänkin listan sisällä.

Pickit kierrokselta 3 eteenpäin sekä seuraavat pelaajat

B.Boyes
R.Strome
L.Visnovsky
M.Streit
E.Nabokov
R.DiPietro
G.Brule
C.Cizikas
K.Kabanov
P.Ranger

Takaisin päin otetaan (tulevaisuuden) 1-2 ketjun hyökkääjiä ja ykkösparin pakki, starter/elite veska 83+ ovr.
 

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Eipä näy vieläkään Karlssonia takaisin. En voi tehdä oikein mitään treidejä tämän takia. -.-

Edit. Ottawa etsii ykkösmaalivahtia. Overall yli 86. Käytännössä täältä päin kaikki on liikuteltavissa.
 
Viimeksi muokattu:

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Marc Staal kaupan puolustuksen kovan tason vuoksi (pieni peliaika tasoon nähden). Takaisin haetaa heikompaa ja vanhempaa 80+ pakkia ja 82+ laituria. Staalin taso 85, kehittyvyys 4,5 kultaista ja sopimus 3v. Saa ehdotella, mitään kiirettä treidaamiseen ei ole.
 

Rike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Eipä näy vieläkään Karlssonia takaisin. En voi tehdä oikein mitään treidejä tämän takia. -.-

Edit. Ottawa etsii ykkösmaalivahtia. Overall yli 86. Käytännössä täältä päin kaikki on liikuteltavissa.

Oletko hyväksynyt treidin? Kun olet hyväksynyt niin pelaajat siirtyvät seuravan jakson alussa.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Karlsson "case" on hoidettu, ainakin tänään minulle tuli se hyväksyttäväksi samanlaisena, miten joskus tehtiinkin.
 

Rike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Karlsson "case" on hoidettu, ainakin tänään minulle tuli se hyväksyttäväksi samanlaisena, miten joskus tehtiinkin.

Kyseessä oli siis ihan vahinko, en huomannut ettei Ottawalla ollut manageria. En ole myöskää peluuttanut Karlsonia yhdessäkään pelissä.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Kyseessä oli siis ihan vahinko, en huomannut ettei Ottawalla ollut manageria. En ole myöskää peluuttanut Karlsonia yhdessäkään pelissä.

Jep, asia täysin selvä! Kyllä näitä vahinkoja sattuu:)
 

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Ottawalla olisi haussa:

2.Kentän laituri
2.Kentän sentteri, mielellään overal yli 83.

Kaikki pelaajat kauppatavaraa paitsi Karlsson, Zibanejad ja Neil. Varausvuoroja voi myös kysellä pois.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jälleen saatu kauppa sovittua, tällä kertaa Islandersin kanssa:
To NYI:
Staal
Zuccarello tai Pyatt
#1/14
#3/13
#4/13
#5/13
#6/13
#7/13
#3/13 Florida

To NYR:
Grabner
Streit

Villemix voi vahvistaa. Rangers kaupan jälkeen:

Sedin-Sedin-Booth
Grabner-Richards-Stepan
Hagelin-Stoll-Callahan
Asham-Halpern-Zuccarello/Pyatt

Mcdonagh-Streit
Girardi-Del Zotto
Greene-Eminger

Lunqvist

Todella tyytyväinen olen tämän hetkiseen jengiin, mutta esim. Callahan voisi olla kaupan.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Mitä mieltä muut ovat, annetaanko Rangersin hassata tulevaisuus? Tämän treidin jälkeenhän Nykiin ei jää yhtään varausvuoroa 2013 ja kärki 2014 lähtee myös. Joukkueeseen Staalin tilalle vanha M.Streit, jonka pelivuosista ei enää tiedä. Parin kauden jälkeen joukkueeseen ei välttämättä ole kauhean kiva tulla, jos nykyinen manageri pois lähtee.

Alussa puhuttiin treideissä realistisuudesta ja järkevyydestä, onko yhden vuoden kaikkien varausvuorojen ja seuraavan vuoden kärjen antaminen tätä? Tosielämässä tälläinen GM saisi kenkää viimeistään tälläisiä puhellessaan. Haluan nyt kuitenkin muiden mielipiteitä?
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Tuntuu kyllä erittäin omituiselta treidiltä omasta mielestäni. Ja piti pari kertaa katsoa että onko tuo nyt oikeasti totta. Omasta mielestäni tuollaisille kaupoille voisi näyttää punaista valoa enkä itse tuollaisia tekisi. Mut tämä on vain minun mielipiteeni.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Imo tuollaiset treidit hylätään. Tuo vaikuttaa siltä, että nyt vain pelataan tämä kausi ja sitten jätetään leikki kesken, koska eihän tuo nyt pidemmän päälle onnistu.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Tuntuu kyllä erittäin omituiselta treidiltä omasta mielestäni. Ja piti pari kertaa katsoa että onko tuo nyt oikeasti totta. Omasta mielestäni tuollaisille kaupoille voisi näyttää punaista valoa enkä itse tuollaisia tekisi. Mut tämä on vain minun mielipiteeni.

No olen ehdottomasti punaisen valon kannalla! Tälläisessä ei ole mitään järkeä, idea GM modesta menee täysin jos varausvuorot heitetään menemään, jotta saadaan kaudeksi pariksi hyvä joukkue. Ja jos manageri lähtee, niin on kohtuutonta, että seuraava joutuu noin retuperäiseen joukkueeseen.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Itse tässä olen juuri miettinyt, että mikäköhän tämän liigan elinkaari on. Nyt ollaan kyllä edetty kiitettävällä tahdilla, mutta mitenköhän sitten jatkossa?

Huolimatta siitä, että aika myöhään tähän ilmottauduin, niin Coloradon valitsin osaltaan siksi, että sillä on kohtalaisen hyvä tulevaisuus edessä, jos vaan pelaa korttinsa jotenkin oikein.

Nyt vain rupee näyttämään siltä, että jotkut pelaavat hyvin lyhyellä aikajänteellä, jolloin liigan kuollessa yhden pelatun kauden jälkeen jää itsellä ainakin aika kusetettu olo pelatessa esim. juuri Rangersia vastaan (jolla on läjä pelaajia joiden kokonaisuus on yli 85, kun itselläni ainoastaan Luongo sellainen ja kolmospakkiparissa luutii 66 ja 60 kokonaisuuden miehet...).
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Uskoisin, että kaikki muut ovat tietoisia tämän olevan nimenomaan GM pelimuoto ja alussa kaikki olivatkin kiinnostuneita, että kai pelataan monta kautta, ja itse ainakin olen sitä mieltä edelleen, että niin monta kautta kun vaan ehditään. Jos Rangers tyyppisiä managereita, jotka lähtevät on, niin täydennetään niitä paikkoja sitten jonosta, kun sellaista on alkanut kertymään. Ei kuitenkaan pilata näitä joukkueita tälläisillä älyttömyyksillä, koska ei sellaiseen halua kukaan tulla.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Uskomatonta tekstiä saa taas lukea. Missä olen ilmoittanut pelaavani kauden-pari?? Kyllä tarkoituksena on sitoutua sarjaan eikä lopettaa ennen NHL 14 julkaisua! Fakta Rangersilla on se, että joukkueessa osalla tärkeistä pelaajista loppuu kahden kauden päästä sopimus (Sedinit, Lunqvist, Girardi) eli pyrkimys on voittaa Stanley Cup ennen sitä. Sen jälkeen hyvä lähteä rakentamaan nuorten lupausten varaan (Mcdonagh, Del Zotto, Stepan, Hagelin ja Grabner) ja pyrkiä jatkamaan tiettyjen konkareiden sopimuksia.

Kuitenkin naurettavaa arvostella minua varausten treidaamisesta ja vetää sen perusteella johtopäätöksiä sitoutumisestani. Varsinkin kun komissaari Petro on itse treidannut omat ykkös ja kakkoskierroksen varauksensa jo alkukaudesta!!
 

PotaitshukA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Käsittämätön treidi kyllä, minäkin mieluummin pidempiaikaisesta näkökulmasta pelailen. Jotain tasapainoa toivoisin GMltä tällaisessa tilanteessa. Johonkin pitäisi kyllä raja vetää, tämä lienee niin radikaali että komissaari saa hylätä mun puolesta.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sama se, jätetään tekemättä. Oletan että linja säilyy sitten samana läpi vuoden eli jos on luopunut ykkös ja kakkospickistä niin ei voi enää liittää pickejä mukaan. En tiedä kyllä kuvitteleeko joku jollain 5-7 pickeille mitään arvoa.
 

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
Aika hämärältä tuo Rangersin treidi Pingviini mänätseri J.Kekäläisenkin silmään näyttää. Pens on tehnyt muutaman treidin viime päivinä. Kennedy, Cooke <-> Hedman (TBL), Orpik <-> Fisher (NSH), Perhonen <-> Bishop, OTT 4/2013, JA SITTEN JULKI SUURIN TREIDI ELI: Crosby, Boillon <-> Kovalchuk, Tedenby, NJD 2/2013, NJD 3/2013 (NJD) Siljalle kaikkea hyvää punapaitoihin, takaisin ei ole tulemista! -Pens GM J.Kekäläinen kuittaa tältä erää.
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Hylkäykseen vaan. Tuohan on ihan järjetön, vaihtaa lupaava Staal vanhaan pappaan? Ja hyökkääviä pakkeja Rangersilla jo on. Jos kaupan tarkoitus on saada Grabner, niin voisi kuvitella vaihtoa tyyliin Staal & Hagelin. Kärkivarausvuorojahan Rangersilla ei enää ole, kun ne meni "ryöstökaupoissa" Kingsiin.

Itselläni ainakin mielenkiintoa pelata NHL 14 asti. Mulla on nyt ensi kesäksi kaksi ykkös- ja kaksi kakkoskierroksen varausta. Tulevaisuus on lupaava, kun vielä Quick, Doughty ja Kopitar ovat kehittymässä. Muu runko on myös keski-iässä.

Ja esimerkiksi hankimme Kreiderin sitä varten, että hänestä kasvatetaan top6 hyökkäjää täyttämään Gagnen tai Pennerin paikkaa. Eikö tämä ole juuri sitä, mitä haetaan, kasvatetaan pelaajia? Eikä hankita nuorilla pakeilla vanhoja pappoja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös