Joko mulla on järjetön reikä päässä, tai sitten on tapahtunut jotain mystistä, koska en muista treidanneeni Belangeria st louisiin, saatikka sieltä kaivannut kahta pakkia... Osaako joku selittää?
edit: oon vissiin sit vahingossa onnistunu hyväksymään treidin katsomatta sitä. Ihan jees suoritus kun oon pelaillu selvin päin jopa :D
Pittsburghin Gm iltavuorossa. Pelatkaa konetta vastaan.Pittspurghia ja Edmontonia odottelen linjoille.
Nashvillen manageri saisi tulla selittelemään älyttömiä treidiehdotuksiaan.
Tarjonnut Parisea näköjään lähes kaikille, ilman mitään kummempaa vastinetta.
Winnipegin kanssa Kiprusoff 85ovr -> H.Karlsson 77 vaihto, itselle tarjottu Kulemin+Perrault->Grossmann.
Mielellään kuulisin vähän näistä syistä?
Nii Pittsburgh pelannu konetta vastaankö? Pitäny monta kertaa pelata kaveria vastaan, mutta konetta vastaan menny aina. Oisko tarkotuksenmukaisempaa olla online esim. 16-> jolloin suurinosa ihmisistä on online ja sais noita pelejä pelattua? Alkaa maku mennä jos samaa kaveri pelaa aina cpu:ta vastaan.
Jos on iltapainoitteinen duuni, niin se on aika paha olla jokapäivä päivystymässä iltapäivällä boxilla. Kaikki eivät ole toimistoaikoina töissä / opiskelijoita / työttömiä, joilla on iltapäivällä runsaasti aikaa. Sama homma itsellänikin nykyään. Kyllä se Pittsburghin Gm on ollut lähes joka aamu peleillä 10-12 ja muutamana iltana viikossa 22-24 välillä. Viikonloppuisin / vapaapäivinä on ollut useimmiten lähes koko päivän livessä. Niitä pelejähän voi sopia liveviesteillä jo hyvissä ajoin, eikä vasta ihmetellä simulointipäivänä, jolloin on lupa lätkiä konetta vastaan. Jatkossa varmaan kannattaa sopia hyvissä ajoin, jottei tule paha mieli konepelaamisesta :D
Tossa illemmalla (seiskan jälkeen?) voin pelata. Pitää lähtee vaihtamaan suvikumit autoon kun mökkireissulle pitäs lähteä viikonloppuna.