Tässä nyt vaan iski pelko takapuoleen, koska liiga näytti aloittaneen playoffit
Just. Näyttää kaikkien kohdalla, että olisi nolla ottelua pelaamatta.. Hienosti hoidettu taas. Luon uudestaan. Älkää siis pelatko ennen kuin kaikki ovat liittyneet! (Tai kai tuohon riittää, että kolme liittyy ja kaikkia keskinäisiä ei vain vahingossakaan pelata..?)
E: Uus yritys, nollattu on.
Siis pitääkö minun huomioida jotain?? Siis miksi ei saisi pelata, ennen kuin kaikki on messissä?
Höh, häh!
Nimimerkillä kaksi ottelua kahdesta kuokkaan..
EDIT: Onneksi en joutunut B-lohkoon...
Onko A-lohkon asetuksiin pistetty kaikkia vastaan pelattavaksi kaksi matsia? Itse pelasin eilen Sharksia vastaan ja heidän kohdallaan mulla lukee tuolla liigan pistetilanne osiossa pelaamatta 1. Kaikkien muiden kohdalla lukee pelaamatta 2. Siitä voisi tämä lohkojen ero johtua?
Juteeni kirjoitti:Onko A-lohkon asetuksiin pistetty kaikkia vastaan pelattavaksi kaksi matsia? Itse pelasin eilen Sharksia vastaan ja heidän kohdallaan mulla lukee tuolla liigan pistetilanne osiossa pelaamatta 1. Kaikkien muiden kohdalla lukee pelaamatta 2. Siitä voisi tämä lohkojen ero johtua?
Lohkot eivät ole mitenkään sidoksissa toisiinsa pelissä.
Tarkoitinkin tässä sitä, että meillä on asetuksiin laitettu kaksinkertainen sarja ja toiseen lohkoon on laitettu yksinkertainen sarja. Sen takia toisessa lohkossa alkoi pleijarit jo nyt.
Omasta puolesta voidaan aloittaa alusta, mutta voidaan niinkin tehdä, että pidetään kiinni siitä et jokainen pelaa vain kerran jokaista vastaan. Jos vahingossa sattuu kaksi kertaa pelaamaan, niin se aikaisempi peli lasketaan tilastoihin?
Yritin liittyä tuohon b-lohkoon: you are not allowed to join. Häh?