Hienoa, että viimeinenkin puolivälierä saatiin päätökseen.
Tässä välieräparit:
Lukko - Ilves
Blues - Jokerit
Eli Siim72:n Lukko tuli sitten vastaan. Aivan uusi tuttavuus eikä taideta olla koskaan pelattu vastakkain? Mites aikoja? Itsellä iltavuoroa koko viikko. Eli peliajat ovat aamupäivästä tai sitten klo23 jälkeen.
Juu, ei olla kohdattu. Tämä on osaltani vasta toinen turnaus, koska vasta black opsin myötä tuli ostettua live-aikaa. Huomenna alkava remontti haittaa pelaamista sikäli, että aikavälillä 08.00 - 15.00 pitää olla himasta evakossa. Toki remontti ottaa aikaa vain perjantaihin asti. Tuo 23-> käy minulle, muttei ihan pitkälle yöhön. Eli taitaa ottaa pari iltaa pelata sarja läpi?
Toimiiko nää liigat nykyään, vai pelaatteko näitä aulapeleinä? Kaippa vois itsekin ens kerralla lähteä mukaan...
- - -
Vahva sama. Ensimmäinen peli meni täysin ihmettelyksi, toiseen sitten sain kahdesta ekasta paikasta sisään. Kovan taistelun jälkeen Lukko kuitenkin poistui ottelusta tappio niskassa. Pitää keksiä nyt joku lääke maalineduspeliin, Ilves vie molemmilla "sota-alueilla" kuin vierasta sikaa. Siihen ratkennut toistaiseksi molemmat pelit + Lukon toisen ottelun jäähyily. Tänään taas n.23.00 jatketaan?
Yhden pelin ehtii nyt pelata, sitten saakin palata väsyneeseen opiskelijan elämään.
Oliskos tänään joskus kympin jälkeen mahdollisuus pelata? Ysiltä pelaan kaksi tai kolme matsia ja sen jälkeen voisi ottaa tätä sarjaa etiäpäin, eli tuikkaa vaikka livessä viestiä jos sopii pelata.
Onnistuuko Siim72 tosiaan tänään jatkaa sarjaa? Klo 23 jälleen pääsen töissä, joten rauhallisella vauhdilla olen linjoilla 23.15 ja valmiina aloittamaan.
Onnistuu. Itselläkin jäi eilen HIFK:n tunnelmissa huikka päälle, enkä ollut lähelläkään boksia koko iltana. Mutta tänään 23.15 -> voidaan laittaa mun puolesta koko sarja pakettiin?
Jokerit-Blues -sarja atm 2-1, mutta heilutan valkoista lippua ja luovutan yhteysongelmien vuoksi. Pari kertaa nyt pitänyt lopettaa/jättää kokonaan pelaamatta pätkivän netin takia. Ja turha venyttää sarjaa, kun se on loppujenlopuksi selvää pässinlihaa, onnea finaaleihin.
Mutta koska yksittäiset pelit vielä välillä onnistuu, niin mielellään kohtaisin Siimin vielä pronssiottelussa joskus parin päivän päästä? :D Käy?
Noh mennään näillä sitten. Jokke, koska otetaan matsia?