XBOX360: NHL11 - SM-Liiga Play-off

  • 3 275
  • 40

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Ensimmäinen matsi takana: Jokerit-Blues 4-2
Ja toinen Blues-Jokerit 1-4
 
Viimeksi muokattu:

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Hienoa, että viimeinenkin puolivälierä saatiin päätökseen.

Tässä välieräparit:

Lukko - Ilves
Blues - Jokerit

Eli Siim72:n Lukko tuli sitten vastaan. Aivan uusi tuttavuus eikä taideta olla koskaan pelattu vastakkain? Mites aikoja? Itsellä iltavuoroa koko viikko. Eli peliajat ovat aamupäivästä tai sitten klo23 jälkeen.

Juu, ei olla kohdattu. Tämä on osaltani vasta toinen turnaus, koska vasta black opsin myötä tuli ostettua live-aikaa. Huomenna alkava remontti haittaa pelaamista sikäli, että aikavälillä 08.00 - 15.00 pitää olla himasta evakossa. Toki remontti ottaa aikaa vain perjantaihin asti. Tuo 23-> käy minulle, muttei ihan pitkälle yöhön. Eli taitaa ottaa pari iltaa pelata sarja läpi?
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Juu, ei olla kohdattu. Tämä on osaltani vasta toinen turnaus, koska vasta black opsin myötä tuli ostettua live-aikaa. Huomenna alkava remontti haittaa pelaamista sikäli, että aikavälillä 08.00 - 15.00 pitää olla himasta evakossa. Toki remontti ottaa aikaa vain perjantaihin asti. Tuo 23-> käy minulle, muttei ihan pitkälle yöhön. Eli taitaa ottaa pari iltaa pelata sarja läpi?

Nämä 23 jälkeen alkavat pelit sopii ihan hienosti vaikka muutamina päivänä. Jos satut olemaan linjoilla niin voidaan minun puolesta ponkaista sarja käyntiin.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toimiiko nää liigat nykyään, vai pelaatteko näitä aulapeleinä? Kaippa vois itsekin ens kerralla lähteä mukaan... Joskin hermo mennyt jossain määrin tähän(kin) peliin lähinnä anti-jääkiekkoa pelaavien vastustajien takia.

Nimim. yhden eilisen pelin vedot maalia kohti minulle 19-4, maalit 2-3... Aitouden ja jääkiekon huipentuma.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Toimiiko nää liigat nykyään, vai pelaatteko näitä aulapeleinä? Kaippa vois itsekin ens kerralla lähteä mukaan...

Nämä sm-liigan pelit ollaan aulapeleinä vedetty, mutta tuo nhl liiga on kyl toiminut ihan normaalisti taas vaihteeksi. Tällaisia pikkuliigoja pystyy siis ainakin pelailemaan.

----

Lukko-Ilves sarja saatiin eilen käyntiin ja sitä johtaa Ilves voitoin 2-0. Ensimmäinen ottelu meni yliodotusten kun voitto irtosi helpohkosti lukemin 5-0. Toiseen osaotteluun sitten taisi tulla lähdettyä liikaa nepparit auki kun peli oli jo 2-0 vastustajalle heti alussa. Tästä saatiin kuitenkin kirittyä loppujen lopuksi jopa 5-4 johtoon, mutta niin vain oman hölmön keskialueen kiekonmenetyksen jälkeen Lukon kaveri yksinläpi ja peli tasoihin 20sekuntia ennen loppua. Jatkoajalla hurjia paikkoja molemmille joukkueille, mutta ei vaan osu kumpikaan ja näin ollen rankkareille mentiin, jossa Ilves oli tällä kertaa parempi, joten voitto lukemin 6-5 rl ilvekselle. Ottelun ratkaisuna voidaan pitää Lukon Tomi Pettisen ottamaa 5 minuutin rangaistusta jonka aikana ote siirtyi hienokseltaan Ilvekselle.
Kirjoittamalla tästä on vaikea saada mitään vuosisadan pelitarinaa, mutta kyseessä oli kuitenkin yksi parhaista livepeleistä mitä olen 11:n aikana pelannut. Oli ylivoimaa suuntaan ja toiseen, huipputorjuntoja molemmilta maalivahdeilta, hienoja maaleja.
Kiitos Siim72:lle näistä ja tänään jatkuu jälleen!
 

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings

Vahva sama. Ensimmäinen peli meni täysin ihmettelyksi, toiseen sitten sain kahdesta ekasta paikasta sisään. Kovan taistelun jälkeen Lukko kuitenkin poistui ottelusta tappio niskassa. Pitää keksiä nyt joku lääke maalineduspeliin, Ilves vie molemmilla "sota-alueilla" kuin vierasta sikaa. Siihen ratkennut toistaiseksi molemmat pelit + Lukon toisen ottelun jäähyily. Tänään taas n.23.00 jatketaan?
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Vahva sama. Ensimmäinen peli meni täysin ihmettelyksi, toiseen sitten sain kahdesta ekasta paikasta sisään. Kovan taistelun jälkeen Lukko kuitenkin poistui ottelusta tappio niskassa. Pitää keksiä nyt joku lääke maalineduspeliin, Ilves vie molemmilla "sota-alueilla" kuin vierasta sikaa. Siihen ratkennut toistaiseksi molemmat pelit + Lukon toisen ottelun jäähyily. Tänään taas n.23.00 jatketaan?

Vedetäänkö sittenkin loput huomenna klo23 jälkeen? Itsellä sen verran raskas työpäivä, että ei jotenkin heti jaksaisi boksille hypätä.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Onnistuuko Siim72 tosiaan tänään jatkaa sarjaa? Klo 23 jälleen pääsen töissä, joten rauhallisella vauhdilla olen linjoilla 23.15 ja valmiina aloittamaan.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Yhden pelin ehtii nyt pelata, sitten saakin palata väsyneeseen opiskelijan elämään.

Oliskos tänään joskus kympin jälkeen mahdollisuus pelata? Ysiltä pelaan kaksi tai kolme matsia ja sen jälkeen voisi ottaa tätä sarjaa etiäpäin, eli tuikkaa vaikka livessä viestiä jos sopii pelata.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Oliskos tänään joskus kympin jälkeen mahdollisuus pelata? Ysiltä pelaan kaksi tai kolme matsia ja sen jälkeen voisi ottaa tätä sarjaa etiäpäin, eli tuikkaa vaikka livessä viestiä jos sopii pelata.

Kympiltä tulen pelaamaan loput pari peliä pois. Spartalla takki ihan tyhjä ja pää jumissa.
 

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Onnistuuko Siim72 tosiaan tänään jatkaa sarjaa? Klo 23 jälleen pääsen töissä, joten rauhallisella vauhdilla olen linjoilla 23.15 ja valmiina aloittamaan.

Onnistuu. Itselläkin jäi eilen HIFK:n tunnelmissa huikka päälle, enkä ollut lähelläkään boksia koko iltana. Mutta tänään 23.15 -> voidaan laittaa mun puolesta koko sarja pakettiin?
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Onnistuu. Itselläkin jäi eilen HIFK:n tunnelmissa huikka päälle, enkä ollut lähelläkään boksia koko iltana. Mutta tänään 23.15 -> voidaan laittaa mun puolesta koko sarja pakettiin?

Heh, hyvä se on juhlia kun on aihetta. Tä'nään sitten sulla ei ookaan aihetta enää juhlaan.;) Eli vastaus on kyllä. Laitetaan sarja pakettiin.
 

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Noniin, sarja on taputeltu. McJokke jatkaa finaaliin ansaitusti voitoin 4-0. Onnea siitä.

Nämä kaksi viimeisintä olivat minulta aivan hirveää peliä. Syötöt pomppivat, pakit päästivät ihmeellisesti kiekkoja läpi sekä riparit hävisin n. 100-0. Pitää ihmetellä Ilveksen loistavaa maila-puolustusta. Oli raivostuttavaa todeta kuinka tehokasta mailan-nosto voi parhaillaan olla. Siihen kun yhdistää sen, että itse sain jokaisesta yrityksestä jäähyn ni homma oli taputeltu. Liikaa jäähyjä, huonoa maalineduspeliä, huonoja syöttöjä sekä parempi vastustaja takasivat unohtumattoman peli-nautinnon.

Lukko kiittää hyviä vastustajia peleistä. Mahdollisissa uusissa turnauksissa tulen olemaan jatkossakin heiteltävänä.

Edit. Lisätään vielä maalivahtien taisto, jonka Hurme vei suvereenisti. Lukon kauden viimeinen päästetty maali oli huikea. Ajan Ipan ukon pystyyn hiukan ennen sinistä, viimeisillä voimillaan hyökkääjä saa kuitenkin pelattua kiekon kohti Raantaa. Tolpan kautta sisään, kuti oli niin kova, että ihmettelen miten jaksoi edes maalin asti pysähtymättä.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Jokerit-Blues -sarja atm 2-1, mutta heilutan valkoista lippua ja luovutan yhteysongelmien vuoksi. Pari kertaa nyt pitänyt lopettaa/jättää kokonaan pelaamatta pätkivän netin takia. Ja turha venyttää sarjaa, kun se on loppujenlopuksi selvää pässinlihaa, onnea finaaleihin.

Mutta koska yksittäiset pelit vielä välillä onnistuu, niin mielellään kohtaisin Siimin vielä pronssiottelussa joskus parin päivän päästä? :D Käy?
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Jokerit-Blues -sarja atm 2-1, mutta heilutan valkoista lippua ja luovutan yhteysongelmien vuoksi. Pari kertaa nyt pitänyt lopettaa/jättää kokonaan pelaamatta pätkivän netin takia. Ja turha venyttää sarjaa, kun se on loppujenlopuksi selvää pässinlihaa, onnea finaaleihin.

Mutta koska yksittäiset pelit vielä välillä onnistuu, niin mielellään kohtaisin Siimin vielä pronssiottelussa joskus parin päivän päästä? :D Käy?

Itse en välttämättä kauheesti diggaile noista luovutuksista, mutta ei kai siinä sitten mitään. Tossa kolmannessa matsissahan mulla ei ollut oikeestaan kunnon paikkoja ollenkaan ja pelihän meni selvästi spartalle oliko 4-1 vai enemmänkin?

Noh mennään näillä sitten. Jokke, koska otetaan matsia?
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Noh mennään näillä sitten. Jokke, koska otetaan matsia?

Sori, että on vastaus viipynyt. Ollu pirun kiire tässä. Jokatapauksessa menee varmaan aloittaminenkin ens maanantai. Vos melkein olla, et maanantai ja tiistai illat olisi sellaiset, että saataisi finaalit pelattua?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös