Xbox360 NHL11 keskitalven höntsäliiga

  • 4 073
  • 61

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Neljä peliä, kolme voittoa ja jatkoaikatappio tuloksena. Voitot Pensistä, Predsistä ja Leafseistä. Tampalle tappio mutta piste lohduttaa kun nousin 1-5 tilanteesta jatkoajalle. Yllätys yllätys, ekasta hyökkäyksestä kolisi sitten omiin.

Aisakujan king voisi pikkuhiljaa liittyä liigaan, olet ainut joka puuttuu. Muutoin paikka annetaan eteenpäin.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voi helvetti mitä pelejä... :) Kaiken huippuna Penguins-koitos, mahtoi katsojia haukottaa. Ei sillä, hyvin kyllä Kimifan puolustaa! Taitaa olla Dufvan änärikavereita. Ratkaisevan 1-0 osuman jatkoajan viime sekunneilla teki kukas muukaan kuin Crosby - tyhjään börsään. Hain siis osumaa ilman maalivahtia, mutta eihän tuo vitun paska peli anna edes ottaa maalivahtia pois niin että se ylimääräinen pelaaja olisi kentällä aloitushetkellä. Joojoo, kai se onnistuu jos tuon jotenkin oikeassa järjestyksessä menee, mutta onhan tuo ihan perseestä.

Jos aloitus on hyökkäysalueella, niin miksi mikään joukkue haluaisi ottaa maalivahdin pois vasta aloituksen jälkeen? Ihan sama häviääkö vai voittaako aloituksen. Let's go EA. Ja joojoo, tuskinpa oisin maalia saanut aikaan vaikka viis äijää oliskin aloitushetkellä ollut jäällä.

Muissakin peleissä tuli turpaan, Jokkea vastaan peli repsahti samantien eikä jaksanut muuta kuin koittaa ajella kiekollista pelaajaa (ei sekään noilta velliperseiltä onnistu) ja kikkailla jotain semihienoja maaleja - sitten mulla netti sanoi naps eli peli taisi jäädä tilanteeseen 6-3 Jokelle. Peteä vastaan johdin vielä kolmannessa erässä parilla maalilla mutta niinhän sieltä tultiin tasoihin ja Kopitar vielä pamautti tietenkin voittomaalin viimeisellä(?) minuutilla. Helppoja maaleja puolin ja toisin mutta ihan ansaittuun osoitteeseen voitto meni, ei mua kiinnostanut puolustus tuossakaan pelissä näköjään yhtään.

Koitetaan nyt tämä liiga pelata edes suhteellisen kunnialla loppuun, vaikka taas koville (=hermoille) ottaa. Tänään Toronto linjoilla joskus viiden jälkeen, tulkaa haastamaan! Kai tässä vielä poffeihin on mahkut, jos 8 parasta sinne pääsee?
 
Viimeksi muokattu:

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Tulisikohan joku pelailemaan, klo22 heti csi:n jälkeen? Eli Predators linjoille silloin.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Eilen sain omalta osalta runkosarjan päätökseen. Vancouver kaatui 8-4 ja Rangers 9-2. Kiitokset vastustajille runkosarjan osalta! Kingsin recordiksi muodostui lopulta 7 voittoa, 1 tappio ja 1 tappio jatkoajalla.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Runkosarjaa omalta osalta pelaamatta 2 peliä (Washington ja Vancouver).

Pelit mennyt hyvin, ainoastaan 2 tappiota tullut ja molemmat näistä harmittavasti viime hetken maaleilla. Nashville on ihan hyvä joukkue pelata. Vauhtia löytyy aika paljon hyökkäyksestä, mutta voimaa ei juurikaan.
Ja onhan sitä tullut liigan ainoa treidikin thegon kans tehtyä kun saatiin aloitustaitoa itselle Druryn muodossa ja Tootoo lähti rangersin ykköskenttään.

Jos sitä tänään tai huomenna saisi viimeiset pelit pelattua.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Ihmetyttää, kun hakkaatte kuitenkin tätä peli enemmän kuin minä, niin miten suurimmalla osalla teistä näyttää pelitilastot, joko muutama peli pelattuna tai sitten puhtaasti 0-0-0 ja tasokin on nollassa?

Bruins illalla verkossa..
 

Navy

Jäsen
Ihmetyttää, kun hakkaatte kuitenkin tätä peli enemmän kuin minä, niin miten suurimmalla osalla teistä näyttää pelitilastot, joko muutama peli pelattuna tai sitten puhtaasti 0-0-0 ja tasokin on nollassa?

Itse en ole edes 20 online peliä pelannut tämän liigan ja aikaisemmin yritetyn liigan lisäksi. EASHL vie suurimman osan ajasta.

Äsken oli hyvä peli Nashvillen kanssa. VÄhän jäi harmittamaan kun päästin kaverin jo 5-2 johtoon. 3. erä oli todella hyvä ja kavensin 5-4, mutta ei riittänyt aika tasoitukseen.

5 voittoa ja 3 tappiota, jotka kaikki maalin erolla tullut.
Yksi peli jäljellä vielä Rangersia vastaan.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Ihmetyttää, kun hakkaatte kuitenkin tätä peli enemmän kuin minä, niin miten suurimmalla osalla teistä näyttää pelitilastot, joko muutama peli pelattuna tai sitten puhtaasti 0-0-0 ja tasokin on nollassa?

Bruins illalla verkossa..

Tuo tosiaan johtuu siitä ettei tule pelattua näitä verkkopelejä muuten kuin liigoissa, Eashl:ssä ja Hutissa. Näitähän ei noihin pelitilastoihin lasketa.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ite en ole vielä kovin montaa peliä saanut liigaa pelattua ja tulevan viikonlopunkin olen poissa maisemissa. Ensi viikolla olen sitten iltaisin n. 17-21 välillä "saatavilla". Eli tulkaas silloin haastamaan Torontoa. Tälläkin viikolla parina iltana olen koittanut pelejä saada aikaan mutta ei ole vastauksiin kuulunu tai sitten muut on pelannu eashl:ää. Thegoa vastaan taas peli ei onnistunut inhottavan lagailun takia.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Rangers 3 - Boston 2 rl.

Tilastojen valossa aika tasanen matsi, mitä nyt fyysistä puolta New Yorkin miehet hallitti 100-0. Taklaukset 34-3 ja 150senttinen norjalainen mursi Lucicin nenän. Ei paha matsi.

Niin ja rankkareissa ratkaisevan maalin pääsi iskeen itse Boogieman!
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
No niin, ranne ei onneksi ollut murtunut ja nyt siitä on tuo lasta + side -systeemi saatu veke ja ohjainkin pysyy kädessä! :D Yksi peli on vielä runkkaria pelaamatta, muistaakseni sitä toista kingiä vastaan. Eli ilmoittele vaikka yksityisviestillä sinulle sopiva peliaika, jos ei muuten samaan aikaan linjoilla pyöritä. Ja vielä rispektit Hypodermicin suuntaan siitä jatkoajan uhkapelistä, pelimiehen teko. Melkein teki mieli olla tekemättä Crosbylla siitä mestasta.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Eilen temppuili live/EA, eikä päässy paraatipäivänä pelaamaan..
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Missäs vaiheessa pelit on? Joko kohta päästäisiin aloittelemaan pleijareita? Ajattelin että deadlinen runkosarjalle vois laitella ensi viikon keskiviikolle, elikkäs Helmikuun 2pv. Siihen mennessä on runkosarja saatava päätökseen.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Tampalla on yksi peli jäljellä vielä Rangersia vastaan. Milloin Thegolle kävisi?

Tänään joskus viiden-kuuden aikana/jälkeen. Pistin sulle friendi kutsun Liveen niin näkee sit heti ku on online. Sun lisäks tais olla vielä kolme muuta matsia pelaamatta joten vois niitäki tänään katella. Viikonloppunaki pitäis olla hyvin aikaa.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Tampa 8 - Rangers 0

Ihan jees matsi oli kyllä. Lecavalier veti kilpparit Boogiemania vastaan ja Avery otti perusvitosen kolmannessa erässä. Jota toki Boogie säesti ottamalla pikkukakkosen heti perään, siinä se tais lopulta ratketaki tää peli.

Muuten vois kyllä sanoa et ei tää kyl mitään höntsäliigaa oo ainakaan tähän mennessä ollu tai sit mul on vähän eri käsitykset mitä se tarkoittaa :D Eikä siis oo Viltzupille pelkästään tarkotettu.

E: Toronto, Vancouver ja Washington kohtaamatta.
 

Navy

Jäsen
Tampa 8 - Rangers 0

Ihan jees matsi oli kyllä. Lecavalier veti kilpparit Boogiemania vastaan ja Avery otti perusvitosen kolmannessa erässä. Jota toki Boogie säesti ottamalla pikkukakkosen heti perään, siinä se tais lopulta ratketaki tää peli.

Tuossa Leca vs Boogie kävi vahinko kun yritin suojata, mutta painoin sitten väärää näppäintä, kun ei tule tapeltua juuri koskaan.
Mielestäni Boogie sai viel 2+2 tuon Averyn vitosen jälkeen. Tuno ylivoiman aikana tein sitten kolme maalia. Taisi puolet laukauksista mennä maaliin, eikä Lundqvist ollut ihan parhaimmillaan.

Nyt on sitten kaikki pelit pelattu tilastoin 6-3-0.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Mielestäni Boogie sai viel 2+2 tuon Averyn vitosen jälkeen. Tuno ylivoiman aikana tein sitten kolme maalia. Taisi puolet laukauksista mennä maaliin, eikä Lundqvist ollut ihan parhaimmillaan.

Niin muuten oliki. Taisit vielä tehdä yhen jo siirretyn aikana, sit 5vs3 varmaan kaks ja sit viel ehkä neljännenki. Joo ei ollu Lunkka parhaimmillaan mut aika paljon mäki vaan vetelin taklauksia ohi siel omas pääs ettei se hirveesti tukea saanu. Plus ne pari häkkiä ku ite ohjasin veskaa ja meni vähän pelleilyksi yllättäen.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Washington 1 - Rangers 2

Siis hyi helvetti mitä tervassa juoksua koko peli! Just tätä ennen pelasin 4vs4 EASHL-matsin jossa kaikki toimi ihan helvetin hyvin, mut tän aikana pingit huusi hoosiannaa. EA on hieno firma.. tai sit vastustaja pelas jollain helvetin mokkulalla.

Norski veivasi toisessa erässä Ragsit johtoon hienolla yksilösuorituksella, tokas eräs tais Semin iskeä tasoihin. Perus laidasta sisään -> veska kyljelleen -> kiekko tyhjään maaliin. Jatkoajalla Gaborikille rankkari ja oli kyllä helppo homma ujuttaa puikoista sisään.

Enää ois kaks peliä jäljellä.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Phuuh, ei ikänä näy semmosia pelaajia linjoilla joita vastaan pelit pelaamatta kun ite onlinessa olen. :) Tänään tulee varmaan illalla onlinessa oltua jonkun verran ja la-su myöskin. Toivottavasti sais viikonloppuna pelit pelattua, tulkaas haastaan pisteautomaatti-Torontoa.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Phuuh, ei ikänä näy semmosia pelaajia linjoilla joita vastaan pelit pelaamatta kun ite onlinessa olen. :) Tänään tulee varmaan illalla onlinessa oltua jonkun verran ja la-su myöskin. Toivottavasti sais viikonloppuna pelit pelattua, tulkaas haastaan pisteautomaatti-Torontoa.

Huutele vaikka YV:llä tai sit Liven kautta koska sulle kävis. Oon varmaan koko päivän himassa et käy periaattees koska vain. Sun jälkeen ei ookaan ku toi Vancouveri kohtaamatta.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Toimiiko nämä liigat nykyään ihan normaalisti?

Ollut "pieni" tauko ja nyt ajattelin taas aloittaa pelailemisen, niin olisi kiva päästä pyörittelemään vanhoja tuttuja jossain liigassa.. :-)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös