Hypodermic
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Toronto linjoilla sen aikaa että pari matsia vois ehtiä ottaa, hop hop!
Ihmetyttää, kun hakkaatte kuitenkin tätä peli enemmän kuin minä, niin miten suurimmalla osalla teistä näyttää pelitilastot, joko muutama peli pelattuna tai sitten puhtaasti 0-0-0 ja tasokin on nollassa?
Ihmetyttää, kun hakkaatte kuitenkin tätä peli enemmän kuin minä, niin miten suurimmalla osalla teistä näyttää pelitilastot, joko muutama peli pelattuna tai sitten puhtaasti 0-0-0 ja tasokin on nollassa?
Bruins illalla verkossa..
Tampalla on yksi peli jäljellä vielä Rangersia vastaan. Milloin Thegolle kävisi?
Tampa 8 - Rangers 0
Ihan jees matsi oli kyllä. Lecavalier veti kilpparit Boogiemania vastaan ja Avery otti perusvitosen kolmannessa erässä. Jota toki Boogie säesti ottamalla pikkukakkosen heti perään, siinä se tais lopulta ratketaki tää peli.
Mielestäni Boogie sai viel 2+2 tuon Averyn vitosen jälkeen. Tuno ylivoiman aikana tein sitten kolme maalia. Taisi puolet laukauksista mennä maaliin, eikä Lundqvist ollut ihan parhaimmillaan.
Phuuh, ei ikänä näy semmosia pelaajia linjoilla joita vastaan pelit pelaamatta kun ite onlinessa olen. :) Tänään tulee varmaan illalla onlinessa oltua jonkun verran ja la-su myöskin. Toivottavasti sais viikonloppuna pelit pelattua, tulkaas haastaan pisteautomaatti-Torontoa.