XBox360 NHL08-turnaus vol.viimeinen

  • 17 938
  • 306

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
NSH 1 - PHI 5
Yhden ottelun pääsi pelaamaan, ja sitten ei taas ollut ketään ketä vastaan pelata. No, ehkä vielä myöhemmin linjoille, jos löytyisi taas peliseuraa. Kiitos thegolle matsista!
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Ilmoitan tännekin, että mun lopputurnaus näyttää olevan pelattu. Peli nimittäin tilttaa _jokaisessa_ pelissä joko toisessa tai kolmannessa erässä aloitusbugiin. Levyn puhdistus ei auttanut, joten keinot on vähissä. Katsotaan nyt josko auttaisi pelaaminen kun kone on vaakatasossa, ei pystyssä.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ilmoitan tännekin, että mun lopputurnaus näyttää olevan pelattu. Peli nimittäin tilttaa _jokaisessa_ pelissä joko toisessa tai kolmannessa erässä aloitusbugiin. Levyn puhdistus ei auttanut, joten keinot on vähissä. Katsotaan nyt josko auttaisi pelaaminen kun kone on vaakatasossa, ei pystyssä.
Oletko koittanut sitä luukunavaus-systeemiä? Eli avaat aina boxin luukun yhden kerran ennen kuin alat pelaamaan. Disc erroriin tuo ainakin auttaa, mutta en tiedä toimiiko tässä yhteydessä.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
FLA 3 - NSH 2
NSH 1 - FLA 3

Ei oikein onnistunut mikään näissä peleissä..oli toki mukavan tasaisia ja hyviä pelejä molemmat. Kiitoksia.

Yhden ottelun pääsi pelaamaan, ja sitten ei taas ollut ketään ketä vastaan pelata. No, ehkä vielä myöhemmin linjoille, jos löytyisi taas peliseuraa. Kiitos thegolle matsista!

Olisin varmaan ehtinyt sen kolmannenkin matsin pelaamaan samalla, mutta ei vain kumma kyllä tippaakaan huvita pelata tälläsillä tasoeroilla. Alkaa vain vituttamaan.
 
Viimeksi muokattu:

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Oletko koittanut sitä luukunavaus-systeemiä? Eli avaat aina boxin luukun yhden kerran ennen kuin alat pelaamaan. Disc erroriin tuo ainakin auttaa, mutta en tiedä toimiiko tässä yhteydessä.


Olen koittanut, ei auta. Koitan vielä tota että Boxi on vaaterissa, katsellaan jos auttaa.
 

Purezone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Valitettavasti en nyt kerennyt kuin kaksi peliä pelaamaan, mutta molemmissa kuokkaan tuli. Ensiksi Calgarya vastaan 3-2 ja sitte NY Rangersia 2-0. Kiitokset hyvistä peleistä molemmille.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Nyt olis ennen formuloita ja keihästä linjoilla pingviinejä... Olisko vastustajia? Ja mielellään mua huonompia kun alkaa toi Florida hengittää niskaan :)

Eilen pelasin Floridan kans yhen pelin ja voitto Pittsburghiin rankkareilla 3-2.

Niin ja Montrealin voitin 3-1.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Minnesota odotetusti kaatoi Pittsburghin 4-0.

Ja nyt se Florida on enää pisteen päässä. Florida-Pittsburgh 4-3.

Maalivahtien taistossa Pittsburgh voitti Vancouverin 7-6. Taas on 3 pistettä etumatkaa Floridaan :)

Buffalo-Pittsburgh 2-3, viiden pisteen turvin sääleissä.
 
Viimeksi muokattu:

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Niinkuin tuos Velho jo sanoikin eli, voitto tuli 4-0 pittsburghista ja Boogie alisti pari kertaa Laraguee ;)

Sitten olikin vuorossa Vancouver ja oli tiukka matsi 5-2 voitto tuli tappelut meni 2-1 Canucksille. Berubelle suurkiitos erittäin hanakasta tappeluun lähdöstä. Ei tarvinnu houkutella. Eka tappelu tuli 16 sekunnin pelin jälkeen.

Viimeisenä äskettäin Buffalo kaatui 3-2. Meinas alkaa jo ihan tuskastuttamaan kun ei meinannu mikään onnistua ja Buffalo meni kahdesti johtoon jo. Onneks Gabo - Demo parivaljakko ratkas minulle matsin.

Kiitos kaikille.
 

Craig Berube

Jäsen
Suosikkijoukkue
5th most improved team in the NHL
Sitten olikin vuorossa Vancouver ja oli tiukka matsi 5-2 voitto tuli tappelut meni 2-1 Canucksille. Berubelle suurkiitos erittäin hanakasta tappeluun lähdöstä. Ei tarvinnu houkutella. Eka tappelu tuli 16 sekunnin pelin jälkeen.
Kiitos kaikille.

Ei kyllä meikäläistä tarvitse kovin kauan houkutella tappeluun. Ajattelin heti alkuun heittää nelos kentän jäälle ja ottaa heti luulot pois Minnesotan isolta mieheltä ;). Hyvää peliä muutenkin, vaikka Minnesotan selkeää hallintaa koko matsi olikin. Kun vaan olis siinä kolmannen erän puolessa välissä saanu ne muutamat tolppa vedot sisään, niin olis ollut vielä mielenkiintoisempi loppu. Mutta joo hyvää matsia.

Pitsburghia vastaan tuli kanssa matsi otettua, siinäkin tuli kuokkaan numeroin 6-7. Melkoinen maalimäärä yhteen matsiin! Nuo numerot ei kerro ihan koko totuutta ottelusta, eli tässäkin matsissa oli hallitsevana osapuolena vastustajan joukkue. Tappelut taisi mennä Canuckseille 2-1 mikäli oikein muistan.

Molemmille kiitokset hyvistä matseista.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Joo-o, Bostonia vastaan saatiin pelattua kaikki kolme peliä. Kaikki meni varsinaisella peliajalla Penguinsille, 5-4, 8-1 ja 5-3. Toisessa pelissä tuntu menevän paikasta kun paikasta tai sit sain säkällä luotua paremmin paikkoja. Hyvät väännöt silti, kiitos niistä.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
LÖytyykö tänään pelaajia linjoille? Tarkotan lähinnä niitä peräpään porukoita joita ei liiemmin ole liigassa näkyny... Viiminen päivä runkosarjaa on tänään.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Ite oon vaikka heti onlinessa jos joku joka ei ole minuu vastaan pelannut, haluaa pelata. Mites, onko toi deadline klo 00.00 vai riittääkö että jos noi pelaamattomat pelit pelataan vaikka vuorokauden sisään? Tai edes suurin osa niistä?
 
Viimeksi muokattu:

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Täällä tuntuu noita yöeläjiä olevan mukana aika joukko joten olkoon se deadline klo 06.00 huomenna.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Peli oli sitä mitä odotinkin, ei mitään jakoa. Philadelphialla kolmesta ekasta laukauksesta kaksi maalia ja peli oli siinä. Tappelut vein sentään 3-0 (Weber, Suter, Zidlicky). Kiitoksia tästäkin.

Koodi:
[SIZE="2"]Team               Nashville Predators                Philadephia Flyers
Score              2                                  4
Shots              20                                 17
Hits               47                                 54
Penalty Minutes    21:00                              19:00
Power Play Goals   0                                  1
Power Play Opport. 2                                  3
Faceoffs Won       8                                  13
Breakaways         0/0                                0/0
One Timers         0/8                                2/9
Passing            87/99                              117/143
Penalty Shots      0/0                                0/0
Blocked Shots      10                                 6[/SIZE]
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nashville - Philadelphia 2-4

Yksi peli taas, ja sitten ei muita linjoilla ollutkaan. Kiitti pelistä. Illemmalla sitten paljon jengiä linjoille.

Onko jo muuten sovittu monta joukkuetta poffeihin pääsee?

Edit: Ja pleijaripareja muodostettaessa pitää ottaa huomioon, että ainakin Tampa Bay ja ilmeisesti nyt myös Ottawa on joutunut jättämään leikin kesken erinäisten syiden takia.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Edit: Ja pleijaripareja muodostettaessa pitää ottaa huomioon, että ainakin Tampa Bay ja ilmeisesti nyt myös Ottawa on joutunut jättämään leikin kesken erinäisten syiden takia.

Eijei, miun peli toimii taas niin kuin pitääkin! :)
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Pari voittoa pitäisi saada että saa kotiedun BigRedBobia vastaan, tai no - pelkkä turistihan se on kotona tai vieraissa.

Edit, Enää yksi voitto puuttuu:
Atlanta - Boston 8-0 (Ilja vaatimattomat tehot 5+0)

Toisessa ottelussa tuli jatkoajalla turpaan Bostonilta luvuin 1-2, mutta tuo piste riitti ja kotietu odottaa pudotuspeleissä.
 
Viimeksi muokattu:

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Toisessa ottelussa tuli jatkoajalla turpaan Bostonilta luvuin 1-2, mutta tuo piste riitti ja kotietu odottaa pudotuspeleissä.

Vielähän tässä on aikaa sinne kuuteen asti pelata. Itellä tällä hetkellä sijoituksena seitsämäs, eli jos sääleistä selviän niin vastaan asettuu Lihasateen Philly. Ei kiitos. Voitappa nyt muutama peli vielä niin otan paljon mieluummin tuon Jargonin vastustajaksi.

VAN 2 - NSH 3
NSH 2 - MIN 3 rl.

Vancouveria vastaan tuli muutama kunnon mylly joista taisin jopa kaikki voittaa? Minnesotaa vastaan sitten Suteri alisti kahteen kertaan, toisella kerralla itsensä Boogeymanin. Niin ja Tootoo pieksi Fedorukin. Vaviskaa! Kiitokset hyvistä peleistä ja aktiivisesta hanskaamisesta.

On muuten ollu omalta osalta pirun tasainen liiga yllättäen ja oikeastaan vain Philly on sellanen voittamaton vastustaja. Muita vastaan on ihan tasaväkisiä ja hyviä pelejä ollut.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
No niin arvon jatkoaikaveljet! Tilanne on nyt se että mulla tuli ero tänään eukon kanssa, asun evakossa ja xbox on vielä toistaseks eukon asunnossa joten ihan suosiolla jätän Pittsburghilla säälit pelaamatta ja luovutan paikan seuraavalle joka siinä on sarjataulukossa, mulla kun on tällä hetkellä muuta ajateltavaa kun se NHL ja xbox. Pyydän kaikilta ymmärtämystä asian suhteen ja toivotan kaikille onnea pleijareihin. Mä oon mukana sit varmaan taas kun se 09 tulee kauppoihin, enköhän mä siihen mennessä ole saanu hoidettua asiat jo niin että pystyy pelaankin.


Velho#39
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Harmi ettei ollut taaskaan oikein peliseuraa, jäi runkosarjan voitto haaveeksi. Olisin yhden voito tarvinnut lisää, niin piikkipaikka olisi ollut hallussa (mikäli Jargon ei olisi enää pisteitä napsinut).

No yhden ottelun pelasin ja siinä tuli karvas tappio Minnesotalle 6-7. 2 sekkaa ennen loppua voittomaali. Erikoinen ottellu. Johdin 3-0 ja sitten vasta alkoi Minnesota pelaamaan. Hyvä matsi, kiitti!
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Tulkaahan nyt helvetti joku tuonne Liveen kun tarvis yhden voiton suoraan pudotuspelipaikkaan! ´kele. Juuri tarkastelin tilastoja niin olen kaikkien top11 joukkueiden kanssa pelannut kaikki kolme peliä, kiitokset tästä kaikille jotka ovat viitsineet olla aktiivisia. Pittsburgh kun nyt kerta jättää liigan kesken niin näyttäisi tulevan Santun Florida sääleissä vastaan.

Eikös muuten Calgaryllä ja Phillyllä ole saman verran pisteitä?
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikös muuten Calgaryllä ja Phillyllä ole saman verran pisteitä?

On joo mutta jostain syytä EA:n taulukko laskee mut ykköseksi (johtuisko että mulla on enemmän pelejä pelattuna?)

Huvittavaa että taitaa tosiaan mulle tulla tuo ykköspaikka vaikka turnauksessa on monta paljon parempaa pelaajaa ja omat pelit ovat menneet viime aikoina vähän miten sattuu.

No aamulla katotaan mikä lopullinen järjestys on. Tsemiä teille ketkä vielä yöllä meinaatte jaksaa pelata :)
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No niin arvon jatkoaikaveljet! Tilanne on nyt se että mulla tuli ero tänään eukon kanssa, asun evakossa ja xbox on vielä toistaseks eukon asunnossa joten ihan suosiolla jätän Pittsburghilla säälit pelaamatta ja luovutan paikan seuraavalle joka siinä on sarjataulukossa, mulla kun on tällä hetkellä muuta ajateltavaa kun se NHL ja xbox. Pyydän kaikilta ymmärtämystä asian suhteen ja toivotan kaikille onnea pleijareihin. Mä oon mukana sit varmaan taas kun se 09 tulee kauppoihin, enköhän mä siihen mennessä ole saanu hoidettua asiat jo niin että pystyy pelaankin.


Velho#39

Eikun tsemiä ja jaksamista, on tää sun tilanteen selvittäminen vähän tärkeämpää kuin nettilätkä. Toivotaan kuitenkin että saat asiat kuntoon ennen 09:ä koska Jatkiksen jengi tarvitsee kipeästi maalivahtiaan ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös