Xbox360 NHL08 SM-liiga pikaturnaus

  • 6 417
  • 109

Teukka Teräs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät Rangers
Oli aika hirveää pelata Kärpillä Saipaa vastan kun molemmilla lähes identtiset peliasut. Playoffeissa pitää muistaa vaihtaa paitaa! ;)
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Kello 20 --> Olen jälleen pelailemassa, joten ottakaapa matsia kenellä on Jokereita vastaan pelit jäljellä :)
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
KalPakin tulee Liveen n. klo 21 jälkeen. Tulkaahan mahdollisimman moni Liveen tai kohta voidaan otsikosta poistaa tuo pika-sana.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Jeesus sentään.

Jokerit-SaiPa 3-15

Karmee lagailu jatku meikäläisellä, eikä puolustuksesta saati yhtään mistään tullut hevon vittua. Jokainen napin painallus tuli sekunnin viiveellä, eikä toi oikeen ekan erän jälkeen innostanut muutenkaan. Muijan kanssa pelattiinkin sopuisasti loppupeli puoliksi :p
 

Jake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Löytyiskö Saipalle tänään peliseuraa? Jyp ja Pelicans ois vielä kohtaamatta, kun kerran Hpk ei pelaa enään liigassa. Lähinnä itse pelailen näitä matseja 09 änäriä varten rennolla mielellä. Tulkaahan pelaamaan kaikki matsit pois keillä niitä vielä on.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Sama täällä, Hifk myös linjoilla. Pelejä pelattuna seittemän eli, viis puuttuvaa vois tulla linjoille. En nyt muista ketä sielt puuttuu mut kaikki tosiaan linjoille niin saadaan tääkin turnee pois alta.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
KalPakin tulee linjoille tänään. Älkää sitten ihmetelkö jos katoan pelin aikana on nimittäin eilisestä saakka tuo yhteys vittuillut jotain kun yrittää Livessä pelata.

EDIT: Ilves ja Pelicans tosiaan linjoille niin sitten on runkosarja KalPan osalta ohi. Pleijaritki vois kyllä jo ihan muutaman päivän sisällä käynnistää...? Allekirjoittaneelle sopii ihan hyvin että pelataan myös säälipleijarit.
 
Viimeksi muokattu:

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Tänne sopisi hyvin että pleijarit aloiteltaisiin viikonlopun aikaan, koska itse lähden huomenna reissuun.

Edit. Toisaalta sama millon aloitellaan pleijarit uskon tuon minun 6 pelin voittojen riittävän vähintään sääleihin joten, Bring it on!!!
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Jokos sitä tässä "pika" turnauksessa aloiteltaisiin pleijareita??

Vois mun puolesta vaik vetää runkkaria tonne sunnuntai-iltaan asti ja sit aloittaa pleijarit. Vai jokos on suurin osa peleistä pelattu? Itellä edelleenki vain Ilves ja Pelsut kohtaamatta. Otetaanko säälit mukaan?

EDIT: ITellä onkin edellinen peli pelattu neljä päivää sitten..et vois alotella kyl pleijarit mahdollisimman pian.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Mulla puuttuu, jyp ja hpk, mutta nämä taisikin jättää jo leikin kesken? Sitten puuttuu kärpät ja lukko näistä jotka jatkavat. Eli aika hyväl mallil pelit jo on.
Toisaalta sunnuntai ilta ei kuulosta ollenkaan huonolta vaihtoehdolta.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Deadline maanantai aamupäivänä klo 12.00, jonka jälkeen aloitellaan pleijarit. Itse pyrin pelaamaan pelini pois, mikäli toi peli suostuu jälleen yhteistyöhön. Kannatetaanko säälejä vai 8 parasta suoraan jatkoon?
 

Jake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse ehdotan 4 joukkueen playoffeja. Ihan vain sen takia, että kyse piti olla pikaturnauksesta. Toinen asia on se, että näitä turnauksia ei saada koskaan pelattua loppuun jos joukkueita on liikaa. Aiemmat NHL-liigat ja AHL-liiga jäivät ilman virallisista voittajaa, kun porukka ei tullut pelaamaan.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Korjasin avausviestiä, kahdeksan parasta suoraan playoffeihin. Runkosarjan ykkönen saa vastaansa kahdeksannen, kakkonen seitsemännen jne. Säälipelejä ei pelata!
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Jep, ei säälejä. Harmi omalta kannalta että peli sanoi sopparinsa irti juuri ekojen liigapelien jälkeenm eikä suostunut enää yhteistyöhön. Vuodenhan noiden pitääkin toimia :D Eipä mene kauaa, kun voi jo pistellä ekat 09-liigat käyntiin!
 

Noel#93

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU
TPS linjoilla just nyt, huomenna puoli kymmenen jälkeen. Mites Ilvekselle sopii? Tänään ei taida enää natsata...
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Hifk ja Lukko aloitti pleijarit.

Lukko - Hifk 2-3
Hifk - Lukko 3-2

Eli hifk jatkaa voitoin 2-0. Todella tiukat matsit oli, ja ekas tuli voittomaali Jere Karalahden toimesta vajaa minuutti ennen peliajan päättymistä. Tappelut meni tässä 2-1 lukolle, Toporowskin omistaessa kahdesti Karalahtea, Petrellin tyrmättyä Mäkelän.
Toinen matsi myös tiukka. Lundell oli hyvä. Tappelut tällä kertaa Hifkille 2-1, Turo Järvinen voitti Topon ja Mäkelän, ja Topo voitti Karalahen.

Kiitos matseista hyviä ja tasaisia oli kuten on ollutkin aina Berubee vastaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös