Näin ollen saa tuo peli siirtyä hyllyyn pölyttymään ja yritän sitten NHL10:n myötä ahtautua joukkoon mukaan, sikäli kun sitten vielä huolitaan...ja samaa ongelmaa ei esiinny.
Erittäin harmillista... Laita ihmeessä EA:lle palautetta, niin josko se sitä kautta lähtisi aukeamaan. Ei se nyt noin saisi olla ja vielä kahdessa eri pelissä.Ja mulla sanoo samaa kuin 09:n kanssa, eli live membership restriction plaa plaa ja en pääsee online-juttuihin käsiksi. Lähettelen tässä viikonlopun mittaan EA:n tekniseen tukeen palautetta ja perseenkuvia.
Vieläkö mahtuu joukkueeseen mukaan? Pelipaikka olisi mielellään laituri. Sentterin tonttikin käy, mutta ainakaan -09 livessä en oikein pärjännyt aloituksissa. Tai no, kai mä pakiksikin voin tulla.
Pelaajatyypiltäni olen maalipaikat loistavasti vainuava snaipperi, nerokkaita syöttöjä antava pelintekijä sekä luita murskaava taklaaja. Harmi ettei tämä välity näytölle asti.
Onko pelaajille vielä tarvetta/tilaa?
Vielä löytyy niin tilaa kuin tarvettakin uusille pelaajille. Laitat vaan gamertagiasi julkisuuteen niin osaan laitella kutsua tulemaan.
Onko jotain IRC-kanavaa tms keskustelua varten?