XBox 360 SM-liiga

  • 11 428
  • 192

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Noin. Sellaiset playoffit. Pelicans jatkoon oikeutetusti voitoin 2-1. Kaksi kertaa vikalla minuutilla nukahdus ja kaksi voittoa kaaneille. Molemmissa matseissa sain sentään vielä kerran kiekon tolppaan tuon jälkeen, mutta ei sen lähemmäs tällä kertaa.

Pitäs olla vähän härskimpi näissä pleijareissa eikä yrittää näpräillä. Ensi kerralla sitten...
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Kärpät sitten meni jatkoon voitoin 2-1. Ensimmäinen ja toinen peli olivat tasaisia. Kolmannessa pelissä ei sitten Bluesin pojat kestäneet yhtään paineita. Tarjosin liikaa maalipaikkoja Kärpille, ja peli taisi olla sitten 4-0 toisen erän jälkeen. Tehokasta viimeistelyä toki myös, ja itse en saanut oikein mistään sisään. Anyway, 6-1 -loppulukemilla Kärpät ansaitusti jatkoon ja Blues viettelemään kesälomaa. Kiitokset peleistä!
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Millaisella aikataululla ihmiset kerkeävät pelaamaan pleijarit loppuun?

Minä kun lähden Saksaan ihmettelemään MM-kisoja lauantaina aamulla ja palaan keskiviikkona 19. päivä, eli kerkeisimmekö pelaamaan pleijarit huomiseen mennessä loppuun, vai päästänkö Tapparan suosiolla jatkoon..?
 
Viimeksi muokattu:

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Meikäläinen (SaiPa) ei kerkeä ainakaan iltaisin pelaamaan enää tällä viikolla, ainoastaan lauantaina aamusta klo 14 saakka onnistuisi. Eli ite en ainakaan millään kerkeä huomiseen mennessä pelaamaan pleijareita loppuun...
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Millaisella aikataululla ihmiset kerkeävät pelaamaan pleijarit loppuun?

Minä kun lähden Saksaan ihmettelemään MM-kisoja lauantaina aamulla ja palaan keskiviikkona 19. päivä, eli kerkeisimmekö pelaamaan pleijarit huomiseen mennessä loppuun, vai päästänkö Tapparan suosiolla jatkoon..?

Pelattiin Jääkaapin kans pelit pois. HPK jatkaa voitoin 2-0. Ensimmäisessä matsissa tuli tauluun 5-2 ja nuo minun 2 maalia oli vain kosmetiikkaa kun tappara oli aivan unessa koko pelin ja HPK ansaitusti 5-0 johtoon jo.

Toinen oli tasaisempi joka ratkesi vasta rankkareissa HPK riparista tekemään maaliin. Kyllä riparimaali hyväksyttiin :)
Ei siinä ansaitusti HPK jatkaa ja mielestäni kannattaa ihan odottaa tuonne 19.päivään ja pitää "maajoukkuetauko", koska Jääkaappi kuitenkin on yksi potentiaalisista voittajista ellei jopa ennakkosuosikko.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei siinä ansaitusti HPK jatkaa ja mielestäni kannattaa ihan odottaa tuonne 19.päivään ja pitää "maajoukkuetauko", koska Jääkaappi kuitenkin on yksi potentiaalisista voittajista ellei jopa ennakkosuosikko.

Tuo kyllä käy minulle, muutenkin aika vähän kortilla NHL:n peluulle nyt.

JKaapille (ja kumppaneille) ennakkosuosikin paineet tosiaankin, meikäläinen lähtee altavastaajana. ;) Tuleekohan mulle elikkä SaiPalle nyt kuka ja mikä vastaan välierissä...en oo käyny kattomassa playoff-puuta. Onkos ne välierätkin paras kolmesta?
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Toinen oli tasaisempi joka ratkesi vasta rankkareissa HPK riparista tekemään maaliin. Kyllä riparimaali hyväksyttiin :)

Olikos tuo nyt se, kun Vihko veti ja kiekko kimposi maalivahdin kautta ilmaan, jolloin Vihko hallitusti siirsi kiekon maaliin päällään?

Ensimmäinen peli meni juu aika selvästikin meitsille, mutta toinen olikin sitten erittäin tasainen. Pomppu sinne, pomppu tänne, kolmaskin ottelu oltaisiin voitu minun puolestani vääntää!

Hienoa, että maajoukkuetauko onnistuu!
 
Viimeksi muokattu:

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Olikos tuo nyt se, kun Vihko veti ja kiekko kimposi maalivahdin kautta ilmaan, jolloin Vihko hallitusti siirsi kiekon maaliin päällään?

Ensimmäinen peli meni juu aika selvästikin meitsille, mutta toinen olikin sitten erittäin tasainen. Pomppu sinne, pomppu tänne, kolmaskin ottelu oltaisiin voitu minun puolestani vääntää!

Jep, juurikin tuo maali. Meinasin hieman syljeskellä. En tiedä mikä meni vikaan ensimmäisessä matsissa, mutta enhän minä saanut kuin hädin tuskin 15 laukaustakaan aikaiseksi.

Niin ja tottakai niitä pelejä tulee vielä eteen eri liigoissa ja voi sitä ottaa joku kerta muutamia ihan huvin vuoksi sparrausmatseja.
Onnea jatkoon!
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt on sitten toinenkin finaaliin menijä selvinnyt kun meikäläisen SaiPa otti välierissä kuokkaan mannyyyn Kärpiltä otteluvoitoin 1-2.

Ottelut menivät seuraavasti:

Kärpät - SaiPa 1-3
SaiPa - Kärpät 0-3
Kärpät - SaiPa 3-2

Tiukkaa siis oli. Ekasta pelistä olis melkeimpä Kärpät ansainnu voiton mutta tällä kertaa "aina kannattaa ampua" -slogan piti paikkaansa. Toisessa ei taas mulla uponnut mistään (vedot 32-9 SaiPalle). Kolmaskin olis voinut mennä suuntaan tai toiseen, mutta tällä kertaa näin - ei auta itkut. :) Onnittelut finaalipaikasta ja kiitos tiukoista väännöistä!
 

LUIGIRISSOTTO

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp,Man City
Nyt on sitten toinenkin finaaliin menijä selvinnyt kun meikäläisen SaiPa otti välierissä kuokkaan mannyyyn Kärpiltä otteluvoitoin 1-2.

Ottelut menivät seuraavasti:

Kärpät - SaiPa 1-3
SaiPa - Kärpät 0-3
Kärpät - SaiPa 3-2

Tiukkaa siis oli. Ekasta pelistä olis melkeimpä Kärpät ansainnu voiton mutta tällä kertaa "aina kannattaa ampua" -slogan piti paikkaansa. Toisessa ei taas mulla uponnut mistään (vedot 32-9 SaiPalle). Kolmaskin olis voinut mennä suuntaan tai toiseen, mutta tällä kertaa näin - ei auta itkut. :) Onnittelut finaalipaikasta ja kiitos tiukoista väännöistä!

Oli kyllä todella kovat ja mukavat väännöt! Kuten jo sanoitkin, niin mielästäni ensimmäisessä olin hiukan niskan päällä, mutta toisessa aivan vastaantulija. Tarkki oli minun onnekseni loisto vireessä ja sen turvin voitin. Kolmas oli sitten erittäin tasainen peli, mistä sain onnekseni kammettua voiton!

Kiitokset sinnekkin suuntaan hienoista taisteluista!

Jääkaapille sen verran, että ehdin aikaisintaa lauantaina pelata noita finaaleja sillä lähden tänään Ruotsiin ja tulen sieltä takaisin perjantai iltana.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Tämä onkin saatu jo päätökseen hienosti.

Suomen mestari siis HPK!! Onnittelut JKaapille. On hienoa sanoa hävinneensä tulevalla mestarille.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Onko uudelle SM-liigaturnaukselle tilausta? Ilmeisesti suurin osa nykyisistä turnauksista alkaa olla päättynyt, joten pelaajia riittäisi ehkä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös